- Kete gje e di une. - Ai puthi buzët e saj, duke përkëdhelur lekuren e saj, të ngrohtë dhe pak të shqetësuar.
- Asnjëherë mos dysho per kete gje.
Hapi krahet dhe iu afrua shume afër trupit, duke e shtrënguar dhe duke e mbushur veten me aromën e saj, me parfumin e tij me sakte,ate parfum qe i kishte lene kur eksploroi trupin e saj.
- Je shume e bukur ... - i pëshpëriti.Me duar ai arriti ta mbante,Tina leshoi flokët, tani mbi të.E ulur ne prehrin e tij,i perkedheli gjoksin ... pastaj u perkul per te puthur bicepshin e tij, Oliveri i perkedheli flokët ... butë, pa e shkëputur doren,njelloj ashtu si mbaroi pas te berit dashuri. - Eja këtu ... - e tërhoqi nga duart,duke e afruar më shumë drejt tij, duke e bërë feminitetin e tij të fshihet kundër ereksionit te tij të madh,qe dukej sheshit.Tina e afroi kokën më pranë, ndërsa ai perkedhelte pjesën e saj te poshtme, ngadale, butë, duke e bërë të dridhej,mbylli ne menyre te pavullnetshme sytë. - Sa shume më ke ndryshuar Tina....
- Une? E pyeti ajo ne menyre te pafajshme
- Ehe .-pohoi ai.Pozicionoi ijet e tij duke hyrë plotësisht në trupin e saj. Ndjeu përsëri atë kontroll të fortë që tronditi plotesisht qenien e tij.Qe e bente te ndjehej e tija. I shtrydhi vithet e saj, duke e bërë atë të ankohej me zë të lartë. Për të dalë më vonë përsëri sa per te marrë frymë, duke e lënë "shokun" të pushojë, të largohej nga tensioni dhe me pas të futej serish në të, duke pompuar përsëri me po te njejten dashuri dhe kenaqesi,ndoshta edhe me te forte akoma. Ai i puthi shpatullën, duke ndjerë se duart e Tines i shqyen shpinës.
- Mnh ... ah ... - E përqafoi, duke mbyllur sytë. Oliveri hyri përsëri në të, këtë herë ai e bëri atë të shtrëngonte duart, duke ia bashkuar me te tijat. Ndodhi shkarkimi i të gjitha tensioneve kur gërshetohen ne ato momente. Ai e rriti shpejtësinë e levizjeve të tij, pa kontroll,por vetem duke pasur zoterim te plote ne të. I shqetesuar, ai donte të bënte dashuri në një mënyrë kaq të pakontrolluar ... - Ah! ... Zot,Oliver!Bërtiti ajo. Ai kafshoi qafën, e po e shijonte duke e parë ashtu, krejtesisht ne ekstazë. <gjithçka do te shkoje mirë ...> ai e pa atë ... sa gjëra kishin jetuar, sa shume qe i pelqente fakti qe kishte arritur ta dashuronte atë në një kohë kaq të shkurtër. Ai e përqafoi , këtë herë ... ai e dinte se do të vinte, ishte gati të ... dhe ajo gjithashtu. Ai e lëshoi spermën tek ajo ... duke e mbushur dhe duke e kënaqur plotësisht.Një psherëtimë e vogël erdhi nga buzët e Tines
"Kjo eshte ... ishte e përsosur ..." pershperiti ajo.E perqafoi nga pas, duke e bërë Oliverin të prezantohej më shumë. - Kam nevojë për më shumë ...
- Kerkoma… Duhet të të dëgjoj… - u përgjigj ai i "acaruar".I shtrydhi vithet, në të njëjtën kohë duke u përpjekur të dilte nga feminiteti i saj i ngushtë. Tina mori frymë thellë.
- Të dua shumë… çfarë dëshiron që unë të them? - levizi koken nga pas.Cfare skene ... aq sensuale ... aq e paparashikueshme ... Oliveri lagu buzët, shoku i tij ishte më i drejtë se kurrë, ai duhej ta bënte.
- Më thuaj që më do…
- Unë të dua ... të dua dashuria ime, ti e di ketë më mire se kushdo. Sytë e tyre u takuan për herë të parë ne ketë natë me intensitet të tillë. Dukej sikur flisnin me shikimet e tyre. Komunikonin dhe në të njëjtën kohë e doni shumë njëri-tjetrin.Oliveri uli shikimin, akoma ne ekstazë, dhe levizi shokun e tij në hyrje të Tines ... ai e depërtoi atë me forcë, në një mënyrë të pabesueshme,Tina harkoi kurrizin kur ndjeu atë goditje të fortë brenda saj që në të njëjtën kohë e bëri të zhytej në dëshirat e veta
- Oliver! Ulëriti ajo. Ai doli plotësisht,vetem per disa sekonda, pastaj hyri dhe u bashkua serish me atë, duke u bërë një. Ajo ndjeu se si penisi i tij u fut brenda saj, ishte shumë ..., ai nuk mund të ndalej, dhe më keq akoma me Tinen e cila tashmë ishte shndërrua në një grua tjetër, e vetmja qe e provokonte vetem duke e pare ne nje menyre si kjo ... ishte ta bënte akoma edhe më shumë.Duke i dhene me shume, të gjithë veten e tij... për të ... të plotë ... deri në pjesën e fundit të qenies së tij ...
- Tina ... - Ai u ndal per nje sekond. Mendja e Oliverit u errësua me pak nga kënga e tij e preferuar.
<E di që do të jetë përgjithmonë, thjesht dua ta bëj të ditur ... se kurrë nuk do te lë të shkosh ...>
Ajo beri nje shprehje fytyre si per te thene qe nuk ishte dakord, uli fytyren duke vezhguar Oliverin, plotësisht te vendosur siper saj, gati për të ardhur,duke renkuar dhe i mbuluar në djersë.
- Mnh? - u përgjigj ajo, e rraskapitur.
- Mos me harro kurre. ..
VOUS LISEZ
Gjithmone do te jem mbrojtesi yt!(Perfunduar)
Roman d'amourOliveri mori fryme thelle... -Oliver?-murmuriti presidenti -Me kerkuat zoteri?-pyeti duke marre posturen e tij te zakonshme -Po,po...hyr Ai hapi pak me shume deren dhe hyri.Uli koken duke u perpjekur te ishte sa me strikt te ishte i mundur.President...