Kapitulli i fundit
"Jo ...", pëshpëriti ajo. - jo ... jo Oliver Jo! -Bertet ajo ne menyre te pakontrolluar. Ai bëri sikur nuk i degjoi fjalët e saj. Edhe pse thelle brenda vetes... ato fjale e lenduan më shumë se gjithçka në botë. - Te lutem ... më thuaj që nuk do të më lesh....
- Tashmë e permbusha misionin tim ... - tha ai teksa iu afrua fytyrës së saj. Lotët i dolen vetevetiu.- Te jesh ti e sigurt ... tashme je dhe kjo është e vetmja gjë që ka rëndësi princeshë ... - i tha dhe nderkohe i perkedheli faqen. - Të kam mbrojtur. Ashtu sic te kam premtuar.
- Jo! Bërtiti ajo e irrituar. Tashme me lot në sytë e saj. - Më premtove gjithashtu që nuk do të më lije kurrë ... - i kujtoi ajo. "Ti je një gënjeshtar i ndyre...dreqin...i pershperiti- ti më the se do të ishim bashkë! - bërtiti
Oliveri i la lotët të rridhni si nje shi ne fytyren e tij. Zemra e saj po fillonte të mbytej, ashtu si e tija - Te urrej! I tha ajo dhe e goditi ne shpulla e grushta ne gjoks.- Budalla! - e goditi përsëri me te njejten force -idiot,debil... - tha kete here pa forcë, për t'i rifilluar ato përsëri, duke e goditur serish me forcë ne gjoksin e tij. - Unë... te urreje... - Oliveri ia kapi duart me force.Duke u ngjitur me te dhe duke e përqafuar me forcë. Tina nuk bëri asgjë tjetër përveçse te dorezohej në krahet e tij, nuk mundej me të.Dhe ne ato momente zemra e tij filloi të rrihte me shpejt- Më fal... - pëshpëriti ai. Dhe Tina u zbeh me zë të lartë, duke e mbajtur më fort. - Te kujtohet?Me the qe isha një bastard... -dhe qeshi pasi tha kete gje. Tërhoqi Tinen në krahët e tij, në mënyrë që ajo të mund të reagonte. - Unë jam...
"Mos më lër ...", pëshpëriti ajo mes lotësh Këmbët e saj humbën forcën ashtu siç bëri dhe trupi i saj. Oliveri ia vuri duart siper me te tijat, së bashku,dhe ja mori per ti puthur.
- Do të jetë dikush më i mirë se unë, bukuroshe... -ajo mohoi duke tundur kokën. - Dikush që mund te japë gjithçka ... - tha ai dhe i buzëqeshi me butësi. - Unë thjesht dua qe kur ai idioti qe do te kete vajzën time në krah ... ajo te mos më kete harruar ... - e përqafoi. E kapi nga beli dhe i goditi vithet.Do ti mungonin shumë ti prekte vithet e saj serish.Ta kishte lekure mbi lekure. Nën çarçafë. Lakuriq.Duke bere dashuri. Do ti mungonin puthjet e saj, përqafimet e saj, secila përkëdhelje. Cdo moment. - qe e kishte bere ate qe kurrë te mos e harronte mbrojtësin e saj. - Ai arriti në buzët e saj, duke i zoteruar dhe Tina iu pergjigj puthjes ne menyre te brishte.Fytyra e saj e lagur bëri kontaktin e fundit me atë të Oliverit. Ai hapi gojën, duke ngrënë buzet e Tines ... Dreqin! Bërtiti ai nga brenda. E trishte.Në të vërtetë ishte si i vdekur. Duke shijuar frymën e saj per herë të fundit.I goditi vithet e saj, duke ia tërhequr triko pak me lart. Duke i prekur lekuren. - Po iki ... - pëshpëriti ai.Tina filloi të qajë përsëri... jo... jo...
"Jo Oliver ..." - murmuriti ajo. Filloi të ikte larg, i lenduar. Po qante. Si asnjëherë në jetën e tij. Gabimi i tij. Fakti qe e la veten te dashurohej me te. Me Tinen e tij. Sepse ishte e tija, sot, nesër dhe përgjithmonë.
- Unë të dua. - tha ai. Fortë dhe qartë. Dhe mori frymë thellë, duke u mbushur me ajër dhe forcë. Jashtë, një luftë e priste. - Unë të dua Tina. - Ajo mohoi me kokë ... - çfarëdo që të ndodhë ... Unë do të jem gjithmonë me ty
- Jo ... të lutem ... mos shko ... - tha ajo dhe ne e deshperuar vrapoi drejt tij. Kur befas vuri re që dy duar po e mbanin nga krahët.Duke e lidhur.Duke e ndaluar - OLIVER!
Por ai tashmë ishte zhdukur.
FUND!
Hi!
Historia eshte e shkurter,kjo ishte pjesa e fundit.Ka edhe epilogun qe do ta postoj neser,ku do te merrni vesh dhe si shkuan ngjarjet.Shpresoj tju kete pelqyer per kaq sa ishte.
DU LIEST GERADE
Gjithmone do te jem mbrojtesi yt!(Perfunduar)
RomantikOliveri mori fryme thelle... -Oliver?-murmuriti presidenti -Me kerkuat zoteri?-pyeti duke marre posturen e tij te zakonshme -Po,po...hyr Ai hapi pak me shume deren dhe hyri.Uli koken duke u perpjekur te ishte sa me strikt te ishte i mundur.President...