**Pjesa eshte +18 .
Tina e përqafoi, duke e puthur në buzë, ajo e la Oliverin të shtrihej në shtratin e tij, me të në krye, , ndjeu duart e tij duke vrapuar poshtë shpinës, derisa ai arriti seksin e saj, të lagësht, ajo e donte atë,sidomos prekjet e tij... më shumë se zakonisht, ajo u ngrit dhe u ul siper tij,aksidentalisht u ul siper ereksionit te tij.
- Oh Zot i madh... - u renkua ai,kur ndjeu Tinen te pozicionuar me seksin e saj në penisin e tij plotësisht të ngritur. Ajo filloi të lëvizte mbi të, madje edhe me rroba ai mund të ndjente pak nga ajo që po i dhuronte Tina ne ato momente. "Unë të dua Tina... të dua ... të dua ..." - murmuriti, e kapi Tinen dhe e afroi më afër me penisin e tij, duke e bërë atë te ulëris te. Ajo filloi ti perkedhelte barkun duke arritur deri tek buzët e tij.
- Asnjëherë nuk kam menduar se do të ma thoje... - E zhbiroi këmishën e tij, fortë, ashtu si ai kishte bërë disa netë më parë.Oliverit i pëlqeu kjo gje qe ajo bëri ,ai vetëm vëzhgonte, se si Tina behej kaq e egër dhe sensuale ne te. U përkul për tia hequr plotësisht rrobat. Ajo ngriti krahët rreth belit,per ta hequr kete here te tere fustanin,Tina këtë herë u skuq, pa e vërejtur se ishte vetëm mbathje, pa asgjë tjeter qe e mbulonte.
- Më fal që isha kaq budalla.. dhe të të refuzoja për kaq kohë ... - pëshpëriti ai dhe Tina u shtriu mbi të, duke shtypur gjoksin e saj në kraharorin e Oliverit, ai filloi të përkëdhelte te pasmet, duke ia shtrydhur fort me dore dhe njekohesisht duke gezuar nje pronesi te plote ne to,pastaj filloi te fuste duart nen te mbathurat e saj.Tina filloi të ankohej - Nuk doja t'i ngatërroja gjërat ... kisha frikë se do te perfundonim kështu ... te dashuruar ... por Zoti.. ka qenë kaq ... bukur, sa nuk mund ta evitoja. -Tina e kafshoi ne qafe ndersa Oliveri futi serisht gishtat në seksin e saj, duke ndier lagështinë e saj, sa e lagësht ishte falë tij, ajo vetëm mund të ankohej më shumë.Tina bëri vend midis të dyve,i zbertheu pantallonat per ta zhveshur plotesisht,por ndaloi kur e pa ate fryrjen e tij te madhe nen boksera.Nuk hezitoi aspak per tja prekur,e per me teper per tja fërkuar atë kundër seksit të saj.Oliveri ne ato momente mendoi se do të vdiste.
"Më thuaj edhe njehere tjeter që më do... kam nevoje ta degjoj ..." u ankua ajo.Oliveri i shtrydhi vithet,Tina ndjeu sesi gjigandi ne bokserat e Oliverit u pozicionua ne seksin e saj, dhe ajo me mbathje, dëshira ishte vërtet e papërmbajtshme.
- Unë të dua, Tina... Unë të dua më shumë se jeta ime, të dua ... - Ai e afroi me teper rreth vetes , duke e afruar në buzët e tij dhe Tines nuk ju duroi,por i kafshoi buzet në nje mënyrë të dëshpëruar. Buzëqeshi në mënyrë të qetë ndërsa e puthte. U nda nga ai per pak.
- Asnjëherë mos më lër, jo tani që ... Nuk mund të jetoja pa ty ... - i pershperiti ajo duke u dridhur. Për Oliverin ajo dukej gruaja më e butë në botë, ajo që mund të përziente epshin e saj me pak butësi.
- Nuk do te le kurre,dashuria ime, ta premtoj ... - "dashuria ime" ... Tina kujtoi ato fjalë në kokën e saj. Ajo buzëqeshi. Ishte hera e parë që ai e thirri në atë mënyrë.Kaq delikate. Kaq vetvetja.Kaq i tiji
- Unë të dua Oliver. Pëshpëriti ajo ne ato momente.. Dhe kjo ishte pika që mbushte gotën, ai uli pantallonat në maksimum, ata ranë në dysheme, duke bërë një zhurmë të vogël për shkak të rripit të lëkurës që kishte Oliveri. Duke qëndruar në boksiera, tani ishte ai që e pozicionoi veten në krye të saj, duke e shtypur atë me gjithë burrërinë e tij të fuqishme. Oliveri vuri gishtat nën brekë të Tines, ajo mbylli sytë dhe uroi qe tja hiqte, dhe kështu bëri, ia uli mbathjet poshtë dhe shikoi seksin e lagur të Tines duke pritur penisin e tij, që ai te depërtonte brenda saj shume fort.
- E deshiron kete gje? - e pyeti Oliveri, Tina tërhoqi boksierët e tij dhe ja hoqi fare duke parë edhe një herë se sa i madh ishte anëtari i tij, dhe me pas ai priti te fillonte zhytjen.
YOU ARE READING
Gjithmone do te jem mbrojtesi yt!(Perfunduar)
RomanceOliveri mori fryme thelle... -Oliver?-murmuriti presidenti -Me kerkuat zoteri?-pyeti duke marre posturen e tij te zakonshme -Po,po...hyr Ai hapi pak me shume deren dhe hyri.Uli koken duke u perpjekur te ishte sa me strikt te ishte i mundur.President...