„Už jsem tady Finne... Zachvíli zase spolu." zašeptal jsem do ticha. Byl jsem si jistý že mě mamka neslyšela... Má tvrdší spaní než medvěd. Zavřel jsem oči a ponořil jsem se do bezesné říše.
Jen co jsem usnul jsem zase otevřel oči a už svítilo slunce. Otočil jsem se na bok abych viděl do pokoje a podíval jsem se na druhou postel. Mamka nikde. „Žeby odjela tak brzo?" ptal jsem se sám sebe. Zvedl jsem se z postele a šel jsem do koupelny se zkulturnit ale ještě před tím jsem si obléknul tričko. Takže jsem šel v tričku, trenkách a ponožkách. Když jsem tam šel tak jsem preventivně zkontroloval zda jsem tam opravdu sám... A bylo tomu tak. V koupelně jsem ze sebe udělal trochu člověka... Stejně mi už nic nepomůže. Pomyslel jsem si a mírně jsem se sám sobě zasmál.
Zrovna jsem vycházel z koupelny když někdo zaklepal. „Aha... Věděl jsem že by mě tady takhle nenechala.” a sarkasticky jsem se zasmál. Otočil jsem se na patě a šel jsem otevřít. „Dobré ráno přeji. A ne jsem úplně v pohodě páč jsem zatím nestihl nikam jít.” řekl jsem ještě než jsem otevřel dveře. „To jsem moc rád.” řekla osoba za dveřmi a mě došlo kdo to je. Otevřel jsem dveře co nejrychleji to šlo. Stál tam Finn s kulišáckým úšklebkem.
Hned jsem mu skočil okolo krku... Pověsil jsem se na něj jak na věšák. Nohy jsem mu omotal okolo pasu, pravou rukou jsem se ho chytil okolo krku a levou jsem radši jenom nechal volně vyset... Abych mu zbytečně omylem neublížil tou otravnou sádrou. On mě chytil pod zadkem a zabořil jeho hlavu do mého ramena. „Taky tě moc rád vidím.” zamumlal. „Ani nevíš jak byli ty dny hrozně dlouhý a nudný.” zašeptal jsem. „A teď se příprav na to až se neuvidíme třeba čtyři měsíce.” „Nekaž tuhle krásnou chvíli. Vychutnávám si každou sekundu.” zasmál jsem se. Finn se taky zasmál a položil mě na zem. „Mimochodem... Pěkný autfit.” šťouchnul do mě Finn. „Vybraný přímo pro tebe si představ.” řekl jsem a uchechtnul jsem se.
„Jsem tvoje nová chůva.” řekl Finn s úšklebkem na tváři. „Tak to teda ne.” „No to jo.” zavrčel s úsměvem. „No to ne.” oplatil jsem mu to. „To teda jo. Aby se ti nestala další taková věc.” řekl vážně a ukázal na mojí levou ruku. „Jo ale tahle věc je trochu i tvoje chyba.” řekl jsem na svou obranu. Finn jenom nadzvedl obočí. Teď jsem ho dostal. „Ale já ti to prominu když mi teď něco dáš.” řekl jsem s úšklebkem. „Dám ti všechno co budeš chtít.” odvětil a přitáhnul si mě za bok blíž k sobě. „Ale ne tady.” řekl jsem se smíchem v hlase a zatáhnul jsem ho za tričko dovnitř. Zabouchl jsem dveře a otočil jsem se na Finna. Během sekundy si mě přitáhnul a spojil naše rty.
Nevědomky jsem začal couvat a tím jsem se ocitnul zády na dveřích. Začali jsme se vášnivě líbat. Finn mi dal ruce na boky a já jemu dal pravou ruku okolo krku. Občas jsem ho jemně zatahal zezadu za vlasy. „Chci. Ti. Něco. Dát.” řekl mezi polibky. Trochu jsem se od něj odtáhnul. „Teď hned.” zašeptal svůdně. Jenom jsem se trochu usmál a chytil jsem ho za ruku. Začal jsem Finna táhnout do pokoje. Co to dělám? Je to špatně... Ale proč mi to dělá tak dobře? Ptal jsem se sám sebe. Ale nehodlal jsem zastavit nebo dál čekat.
Když jsme došli do pokoje odvedl jsem Finna k mojí posteli a pustil jsem mu ruku. Otočil jsem se a šel jsem zavřít dveře. Pak jsem šel zpátky a posadil jsem se na postel vedle Finna. „Tak co mi chceš dát?” zeptal jsem se s pohledem na něj. „Nech se překvapit.” řekl a nahnul se ke mě a políbil mě. Nějak jsem neudržel rovnováhu a spadnul jsem na záda na postel. Finn na mě ležel a nepřestával mě líbat.
Pak se odemě Finn trochu odtáhnul a rukou mi začal jezdit na hrudi přes tričko. Pomalu sjížděl níž a níž. Pomalu sjel až k bouli která se dost rychle vytvořila v mých trenkách. Bouli trochu zmáčknul a mě ze rtů utekl tichý vzdych. „Mám pokračovat?” zeptal se Finn a znovu zmáčknul tu bouli v mých trenkách. „A-a-no.” zasténal jsem potichu. Finn se usmál a s rukou vyjel zpátky nahoru. Cestou mi vzal spodní část trička a celé mi ho sundal. Jenom tak jsem to nenechal a taky jsem mu stáhnul to jeho. Finn mi začal obsypávat krk maličkými polibky a pokračoval níž a níž. Ležel jsem na posteli a se zavřenými oči jsem si užíval každičký jeho dotek.
ČTEŠ
🌹Můj soused Wolfhard🏡 [Fack CZ]
Fanfiction•🌹Nejdříve chata uprostřed lesa, pak otravný soused, dokonce i další divný lidé a nakonec já uprostřed toho všeho. Vyprávím o tom jak jsem strávil svoje první prázdniny na chatě. Stalo se tam toho více než dost. Ale i přes to že mě můj otravný sous...