Άνοιξα τα μάτια μου όλο χαρά! Ήταν ένα όνειρο όλο αυτό! Δεν ήταν ένα όνειρο όμως της φαντασίας, το έζησα στα αλήθεια!
Γύρισα πλευρό και τότε τα μάτια μας συναντήθηκαν ξανά! Το χέρι του τυλίχθηκε γύρω από την μέση μου και με μιας με έφερε σε απόσταση αναπνοής από τα χείλη του!
"Καλημέρα!"
"Καλημέρα, πως κοιμήθηκες?"με ρώτησε δίνοντας μου ένα απαλό φιλί
"Καλά! Πονούσα λίγο αλλά δεν πειράζει!"
"Θες να πάμε για φαγητό?"
"Ναι!"
"Πάω στο μπάνιο, κατέβα και έρχομαι!"
"Οκ!"είπα και τον αγκάλιασα γλυκά
Σήμερα είναι η πρώτη μέρα που κοιμηθήκαμε μαζί! Όλα έγιναν πολύ γρήγορα για να είμαι ειλικρινής, αλλά το ένστικτο μου αυτή την φορά νιώθω να χτυπά πιο σωστά από ποτέ.
Κατέβηκα τα σκαλιά και κάτω ήταν ο Κόουλ με έναν άλλον άντρα που δεν είχαμε συστηθεί! Στο σπίτι υπήρχαν τέσσερις άντρες και δύο γυναίκες, με εμένα τρις πλέον!
Με κοιτούσαν περίεργα! Μάλλον επειδή φορούσα το σακάκι του Κάρτερ επειδή δεν είχα αλλά ρούχα αλλά εμένα δεν με ένοιαζε!
"Καλημέρα!"είπα σοβαρή
"Καλημέρα!"είπε ευγενικά ο Κόουλ
"Καλημέρα! Ακόμα εδώ είσαι βλέπω!"είπε ο άντρας
"Είμαι η Έμμα...!"δεν πρόλαβα να τελειώσω και ολοκλήρωσε μόνος του
"Μαξ, χάρηκα!"είπε ελαφρά προκλητικά
Καθόντουσαν στο τραπέζι καθώς εγώ έφτιαχνα καφέ για μένα και τον Κάρτερ χωρίς να πάρουν τα βλέμματα τους από πάνω μου!
"Σε πήδηξε?"ρώτησε ο Μαξ ενώ ο Κόουλ τον σκούντηξε
"Όχι"
"Όχι?"είπε ενώ και οι δύο είχαν μείνει
"Γιατί τι πάθατε!?"
Και πριν προλάβουν να ανοίξουν τα στόματα τους ο Κάρτερ κατέβηκε κάτω.
"Δεν μου είπες πως τον πίνεις και τον έφτιαξα σαν το δικό μου!"
"Μέτριο? Κι εγώ έτσι τον πίνω!"είπε και με φίλησε στα χείλη ενώ ο Μαξ και Κόουλ είχαν μείνει κόκαλο.
Κάθε φορά τα φιλιά του ήταν όλο και πιο απαλά, σαν να φοβόταν μην μου κάνει κακό, σαν να ήμουν εύθραυστη μπροστά στα μάτια του!
ESTÁS LEYENDO
Σαν Μπαμπάς
Aventura"Τι θέλεις εσύ εδώ?"ρώτησα "Δεν είσαι τόσο σκληρή όσο δείχνεις!"είπε και γουρλωσα τα μάτια μου. "Τι θέλεις από μένα πια?" "Εσένα!"είπε και ήρθε πιο κοντά. "Δεν είσαι εσύ! Είναι όλα στο μυαλό μου! Είσαι..." "Είμαι ο φόβος σου?"ρώτησε γελώντας. "Δεν ε...