25º κεφάλαιο

3.7K 90 7
                                    

Άνοιξα τα μάτια μου και κοίταξα την ηλιόλουστη ημέρα από το παράθυρο. Μακάρι η ζωές μας να ήταν σαν όλα αυτά τα πρωινά που ο ήλιος λάμπει και τα πουλάκια κελαηδούν. Αναστέναξα! Έβαλα τις αθλητικές μου φόρμες και άνοιξα την πόρτα για να ξεκινήσω για το στρατόπεδο.

Δεν μπορούσα να βγάλω από το μυαλό μου τον Κάρτερ! Ένιωθα τα χάδια του απαλά στο σώμα μου.

Δεν σκεφτόμουν τίποτα πονηρό, αυτή την φορά μου είχε λείψει κάτι διαφορετικό, και αυτό ήταν η αλήθεια, μια αληθινή αγάπη! Ο Ντάνιελ ήταν στην φαντασία μου. Με έκανε να πιστέψω πως τον ερωτεύτηκα αλλά στην πραγματικότητα δεν ήξερα καν τους πραγματικούς σκοπούς που ήταν κοντά μου.

Το κινητό μου ήχησε ξαφνιάζοντας με και διακόπτοντας τις σκέψεις μου. Το σήκωσα αστραπιέα με μια φωνή νοσταλγίας που δεν ήξερα ότι μπορούσα να βγάλω.

"Παρακαλώ!"

"Εγώ δεν σε έμαθα να παρακαλάς!"απάντησε εξίσου γρήγορα

"Ποιος είναι?"

"Δεν αναγνώρισες την φωνή του πατέρα σου?"

"Πως βρήκες το τηλέφωνό μου?"

"Δεν ήταν πολύ δύσκολο!"απάντησε και γέλασε

"Που είστε?"

"Δεν πρόκειται να μας βρεις  Έμμα!"

"Γιατί εξαφανιστήκατε? Δεν με αγαπάτε πια? Τι σας έχω κάνει?"

"Το μόνο που ήθελα να σου πω είναι να συγκεντρωθείς στις δουλειές σου και να σταματήσεις να ψάχνεις πράγματα που δεν θα βρεις ποτέ!"

"Να είσαι σίγουρος!"είπα και του το έκλεισα δίχως να τον αφήσω να  πει οτιδήποτε άλλο

Να είσαι σίγουρος πατέρα πως θα μάθω όλοι την αλήθεια! Θα κάνω ότι χρειαστεί  για να μάθω τα πάντα πίσω από το παραμύθι που μου έχουν πλασάρει όλοι. Πήρα το κλειδί του αυτοκινήτου και έφυγα από αυτό το ξενοδοχείο όσο πιο γρήγορα μπορούσα! 

Μετά από αρκετό δρόμο σταμάτησα το αμάξι σε ένα απόμερο μέρος και άρχισα να περπατάω αρκετά λεπτά ως που έφτασα έξω από εκείνο το σπίτι που στην εικόνα του το χαμόγελο μου έφτασε μέχρι τα αυτιά.

"ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ?"με ξάφνιασε ο Μαξ

"Θα με πεθάνεις εσύ!"του είπα και εκείνος μόλις με είδε ανακουφίστηκε

"Εσύ είσαι? Έλα πέρνα μέσα! "είπε και μου έτεινε να περάσω

"Ο Κάρτερ είναι εδώ?"

Σαν Μπαμπάς Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora