G."1.BÖLÜM"

32.6K 1K 603
                                    

Hayat çıkılmaz bir yol aslında bata çıka bir yerlere varabilmek için çabalıyorsun.'Ben bu derdi nasıl taşırım' diyorsun ve bi bakıyorsun ki geçmiş , o tasalandığın dert bitmiş...

Yaşantım aslından bi çıkmaz gibi gelsede bana , yalancı gülüşlerle kandırdım herkesi..Aslında şuan bile sahte gülüşlerini sergileyen onca insan vardır kim bile bilir ki..?

'Yetimhane' size sadece kimsesi olmayanların çok iyi bakıldığı yer olarak gelebilir.Aslında orası ortada kalmış yürekleri boş kimselerin yeri ama bunu sadece orda olanlar bilebilir. Bende orda büyüdüm yeri geldi şiddet gördüm , yeri geldi pis işlere sürüklendim ama hala ayaktayım... Uçkur düşkünü bir pezevengin her sabah ağız kokusunu , bağrışlarını çekmek , o namussuzun tacizlerine maruz kalmak ne demek bilemezsiniz.. Sadece yaşayan bilir, kimsesizler bilir...

Bu düşüncelerimden ayrılıp eve doğru yürümeye devam ettim. Şuan 25 yaşındayım, büyüdüm ,her yerde çalıştım ,kendi düzenimi kurdum, bi ev kiraladım ve ayakta kalmaya devam ediyorum.

Evin önüne geldiğimde her zaman ki gibi mahallenin dedikoducu tayfası kaldırımda dizilmiş çekirdek çitliyordu.

Boş boğaz olduğunu her yerde belli eden Naime teyze " Kız soğuk nevale bitti mi işin? " diye sordu. Kapşonumdan ve saçlarımdan dolayı yüzüne yarım dönerek baktım.
Bakışım ona çok şey anlatıyordu."Napcan istemeye mi gelcen?" diye sorunca kalakaldı."Kız valla bunu kimse almaz kaldı bu evde konuşma tarzına falan bak nemrut seni."

Hayır bir gün de eve giderken direk giriyim dimi..¿

Tam cevap vercekken canım Songül teyzem " Millete laf söyleyeceğine oğlun nerde hangi kızla iş pişiriyor ona bak sen terbiyesiz." dedi gülümsedim teyzeme.

Songül teyze benim ev sahibim ve yufka yürekli pofuduğum her zaman her pisliğe beni savunan koruyucu
meleğim.

" Gel güzel kızım gel boşver şu edep yoksununu."
Naime ve tayfasına son bi bakış atıp binaya girdim.

Songül teyzenin hal hatırını sorup eve girdim.
Üstümü değiştirip, elimi yüzümü yıkadım. En kolay yoldan karnımı doyurmaya çalıştığım için bi sandviç yaptım yanına da bi kola alıp güzelce yedim. Günün yorgunluğu üstümde olduğu için direk uyudum.

>>>

Sabah her zaman olduğu gibi alarmım çalmadan uyandım. Beş dakika sonra da alarmım çaldı.
Elimi yüzümü yıkayıp üstümü değiştim.
Siyah ve spor sevdiğim için siyah bi tişört , siyah bi kot pantolon ve olmazsa olmazım siyah kapşonumu giydim.
Omzuma çantamı alıp yine siyah ayakkabımı giyip kütüphaneye doğru yürümeye başladım.

Kütüphaneyle evimin arası 20 dakika olduğu için yürümeyi tercih ediyordum. Belirli bi süre sonra zaten kütüphaneye giriş yaptım.

43 yaşında olan kütüphane sahibi Nimet ablaya selam verip çalışmaya başladım. Burdaki işim kitaplar hakkında bilgi vermek , rafların tozunu almak ve müşteri memnuniyetini sağlamak.

Çalışmaktan yorulmuş bir şekilde çıkış saatimi dolduruyordum ki içeriye bi müşteri girdi.

Hatta baya kişi upss. İlk defa bu kadar kalabalık kişi gördüm.

Önde kırmızı elbisesiyle tatlı ve cıvıl cıvıl bir kız yanında 29,30 yaşlarında jilet gibi takım elbisesiyle bi genç adam ve arkalarında kulaklıkları olan 5 adam .

Hey o adamlardan dışarıda da var. Vay be demekki çok zenginler.

Benden tahminimce iki üç yaş küçük kız yanıma geldi " Yaa gözlerin ne kadar güzel öyle dimi abi?" diye sordu.

Tamam gözlerim mavi olabilir ama ben bununla ilgili hiç iltifat alamadığım için biraz garipsedim.
Arkadaş edinen biri olmadığım için iltifat edenim de yoktu.

Kıza gülümsedim ve " Teşekkür ederim sen benden daha güzelsin." dedim.
Kızın yanında duran iri adam hemide baya yapılı iri adam soğuk ve buz gibi bakışıyla kafa salladı.

Bende soğuk biri olduğum için yadırgamadım.

Ve o hoş sesi duydum " Evet güzelim ablanın gözleri güzel ama şuan kitaplarla ilgilensen ve bende toplantıma yetişsem ." diyince tatlı kız hemen " Yontulmamış odunsun abi tamam hemen alır gideriz ."

Genç kızın sözüyle adam soğuk bir şekilde bakarak sadece kafa sallamakla kaldı. Arkadaki korumalardan da anlaşılacağına göre tekin değillerdi.

Kızın istediği kitapları verdim. Arkamı dönüp kasaya gidecekken iri adamın koluna çarptım.

Tamam benim de boyum 1.70 olabilirdi ama gene kısa kalmıştım. Sadece eliyle yolu göstererek çekildi.

Normalde etrafımdaki veya dışarda ki erkeklerle ilgilenmeyen ben bu adama neden böyle bi hissim oluştuğuna anlam veremedim.

Kasada parayı ödeyip kızın çıkışıyla adam bana dönüp " Gözlerinize dikkat edin küçük hanım herkese bakmasın ve kalbinize dikkat edin her erkeğe çarpmasın " dedi ve çıktı ben ise olayın şokuyla sadece arkalarından baka kaldım...

🍃

Evet yeni bölüm geldi umarım beğenirsiniz biraz acemi olduğum için hatalarım vardır affola..

Yorum ve oylarınızı bekliyor olacağım.

Şu zaman da sağlıcakla kalın İYİ OKUMALAR ♡

GÜMÜŞHAN / ARA VERİLDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin