Keyifli Okumalar...
Sabahın sessizliği , sert ayazı ve evin içinde duyulan ahalinin sesleri..
Huzurun en güzel tanımı buydu galiba...
Bilmediğim duyguları tatmak ayrı bi duyguydu tabi benim için.
Bayram neşesi , huzuru nedir asla bilmemiştim. Yalnızlığımla avunur , her bayram odama kapanırdım.
Ancak şimdi Karadenizin en güzel yerinde , oturduğum salıncak bayramın aslında ne kadar güzel ve mübarek olduğunu gösteriyordu.
Alptuğ'un ailesi oldukça fazla ve köklüydü. Her bir birey beni sevgiyle karşılamış babaannesi sürekli ' sen bu kot kafaliyi nerden puldun ' deyip duruyordu.
Anneannesi ise biraz sıkıntıydı soğuktu bana karşı anlıyordum onu aslında ilk kez tanıştığı 'gelin' diye nitelendirilen birini tanımaya çalışıyordu. Attığım adıma bile dikkat ediyordu. Umay'ın dediğine göre o insanları inceler ne oldukları şıp diye anlarmış.
Beni de anlaması uzun sürmezdi zaten..
Sallandığım salıncağın yanı çökünce gözlerim manzaradan çekilip , Rabbim'in bana verilmiş en güzel hediyesine kilitlenmişti.
"Ne yapıyorsun güzelim? "
Hoş ama sert sesi kulaklarıma dolarken , ışıldayan gözlerim ona karşı bütün sevgimi gösteriyordu.
" Öyle manzaraya bakıyordum. Hayatımı düşünüyordum.. "
"Yavrum 'hayatımızı' düşün , gelecekteki aslan parçalarımızı , prenseslerimizi düşün. Eskiler acı verir güzelim sadece kuru acı."
Alptuğ'un sözleri beni dumura uğratmıştı. Tam bi dengesizdi. Hep üzüldüğümde işi evliliğe ve çocuğa bağlıyordu.
Yani hoşuma gitmiyorda değildi..
" Alptuğ ya .. Utandırıyorsun sonra kızarınca dalga geçiyorsun."
Hafif tripli sesim hoşuna gitmiş gibi usulca yaklaştı.
Solukları yüzümde can bulurken kafasını eğmiş , dünyadaki en güzel varlıkmışım gibi gözlerime bakıyordu.
" Ulan beni kudurtuyorsun. Her hareketine mi ölünür . Allah belamı versin ölüyorum her zerrene."
Alptuğ'un artık alıştığım sözlerine küçük bi kıkırtı dökülmüştü dudaklarımdan.
Dudaklarımdaki bakışları ve vücudu daha da yaklaşırken üstümüze tutulan buz gibi su ile anında uzaklaşmıştık.
" Haassiktir. "
" Yaa Dondum . "
Biz şok ile tepkilerimizi verirken suyu tutan kişinin sesini duymam , yerin yedi kat altına girmeme sebep olmuştu.
" Pok kafali sipaa. Azdun mi yine , aşağudaki tosun yerune seni keselum. Ne de olsa o da azmuş sende.. "
🍃
Selamünaleyküm GÜMÜŞHAN okurları..
Her birinizin bayramını kutlarım , sevdiklerinizle sağlıklı ve huzurlu bayramlar geçirmenizi temenni ederim.
Kısa özel bölümü nasıl buldunuz?
Biliyorum çok kısa ancak bayramdan sonra yeni bölüm upuzun şekilde gelicek Allah'ın izniyle.
Şimdilik kendinize çok iyi bakın , umarım beğenir ve keyifle okursunuz..
ALLAHIM'A EMANETSİNİZ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜMÜŞHAN / ARA VERİLDİ
Teen Fiction22.03 🍃 Kevser Şarabım 🍃 "Şu kokun," derin bir soluk daha çekmişti boynumdan -onun deyimiyle 'mabedinden' - sert solukları bana olan düşkünlüğünü bir daha göz önüne seriyor beni benden alıyordu. "Sana bakan her bir hare , benim yüreğime kor alevl...