KEYİFLİ OKUMALAR...
Hayatınız boyunca , hayatınızda yer edinmeyen insanların nedenlerini bilmeden aslında onların asla hayatınıza giremediğini öğrenmek nasıl bi yıkımdır?
Zor , oldukça acı ve farklıdır..
Genç kadın öğrendikleri karşısında oldukça bitkin haldeydi, vücudunu alan titreme ile oturduğu yerden yavaşça doğrulmaya çalıştı. Ancak kalkmaya çalışması ve yerin ayaklarının altından çekilip gözlerinin kararması da aynı an da olmuştu.
Alptuğ genç kadındaki değişimi anlamıştı. Hızlı adımlarla Erva'nın yanına ulaştığında , kollarına yığılan sevdiği kadınla kalbinde kalan gizli hançerin daha da derine batmasına yol açmıştı.
Genç adam öyle bir kükremişti ki , bu kükreme bütün malikâne de yankılanmıştı. Aşağı katta oturan insanlar bütün hızlarıyla Alptuğ'un sesinin duyulduğu kata doğru çıkmaya başlamışlardı.
Alptuğ ise sevdiği kadının dokunmaya kıyamadığı saçlarını okşuyordu. Duydukları yıkım getirmişti , zayıf bünyesi artık dayanamamıştı. Genç adam ise söylediklerine pişman olurken bi yandan da elbette er geç öğreneceğini bildiği için kendini , kollarında hareketsiz yatan genç kıza odaklıyordu.
Kucağına aldığı kız ile açılan kapıdan seri adımlarıyla kendi odasına ilerlemeye başlamıştı. Genç kızı hareketsiz gören kadınlar ise yüreklerine yerleşen korku ile Alptuğ'u takip etmeye başlamışlardı.
'' Çabuk doktoru ara Mahmut hızlı olsun çabuk.''
'' Tamam koçum.''
Alptuğ kendi odasına getirdiği sevdiğini incelerken odada duyulan hıçkırık sesi ile bütün başlar Umay'a çevrilmişti.
'' Niye hep seni buluyor böyle şeyler. Bir şey olmasın sana canım ablam , mavişim .''
Gözünden akan damlaları ile kendini anlayan tek dostuna usulca yaklaştı. İpek gibi saçlarında elini yavaş yavaş gezdirdi.
Umay oldukça nazik ve kırılgan yapıda olduğu için yanında olan insanların gideceği korkusunu iliklerine kadar hissediyor , kafasında gezen seslerin susmayışı ise bu korkuyu daha da tetikliyordu.
Alptuğ sinirden bütün şehri kaldırıp indirebilir , şerefsiz amcası olacak herifin kafasına sıkabilirdi. Adilik kanında gezen bi herif yüzüne kayıp giden insanların suçluluğunu hissediyordu yüreğinin en kuytusunda.
Yarım saat için de Gümüşhan malikânesinde olmuştu doktor. Kontrol ettiği kızın durumunu az da olsa anlamıştı. Gerekli tetkikleri yapıp , takviye serumunu da takmış kapıda bekleyen genç adama doğru ilerlemişti.
'' Neyi var abi ? '' Alptuğ doktor Orhan'ın konuşmasını beklemeden gram eksilmeyen sertliğiyle söze atılmıştı.
Orhan ise ilk kez kardeşinden sonra bi kadın için endişelenen bu delikanlıyı anlamıştı. Sevdalanmıştı büyük adam Gümüşhan.
Sevgi böyle bir şeydi işte. Yapmadığını yaptıran , hissetmediğini hissettiren..
'' Sakin ol Alptuğ. Ruhsal bi çöküntüye girmiş , kapatmış olmalı zihnini ancak bunun için bi psikoloğa danışmanızı tavsiye ederim. Bunların yanı sıra kan değerleri düşük , tansiyonu da oldukça düşmüş şuan için takviye serum taktım ama düzenli yemeye ve sıkı bi dinlenmeye ihtiyacı var hem bedenen hem de ruhen.''
'' Eyvallah abi.''
'' Geçmiş olsun .''
Alptuğ sertti ancak ilk kez tattığı duygularla ömrünü adadığı kadın için sertleşmiş yüreğini yumuşatıyor, elinden geldiğince sevgisini göstermeye çalışıyordu. Düşüncesi bile yıkıcı olan kadının kollarında hareketsiz yatışı kalbinin atma hızını sayılamayacağı noktaya getirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜMÜŞHAN / ARA VERİLDİ
Novela Juvenil22.03 🍃 Kevser Şarabım 🍃 "Şu kokun," derin bir soluk daha çekmişti boynumdan -onun deyimiyle 'mabedinden' - sert solukları bana olan düşkünlüğünü bir daha göz önüne seriyor beni benden alıyordu. "Sana bakan her bir hare , benim yüreğime kor alevl...