•
to #𝘁𝗲𝘁𝗲: heaven is a place on earth w u 🥺
•– Jimin nem hiszem, hogy ez jó ötlet. – sóhajtottam egyet gondterhelten, miközben a kanapé karfáján helyezkedtem a kényelmetlen bőrnadrágomban, mely a péniszemnél nagyon szorított. Jimin teljesen lázba jött azután, miután elmeséltem neki a fejleményeket Jungkookról, így elhatározta hogy márpedig akkor ezt meg is kell ünnepelni. Mivel jártas volt bulikat illetően, így pontosan tudta, hova kell elmenni inni egy jót. Nem volt ellenemre a dolog, hiszen apát úgyis a munka kötötte le, anya pedig örült, hogy végre normális meleg kamasz fiú módjára elmegyek bulizni egyet. Persze ha apám megtudná, hogy nem csak született "balszerencse" vagyok a család számára, de még meleg is, a díszként tartott szamuráj kardjával ütne agyon.
– Jungkook végre hozzád szólt. Sőt, segített kitakarítani a tornatermet. – magyarázta Jimin, miközben telefonján beszélt Hoseokkal, aki igen ismert volt házibulikat illetően, ugyanis heti rendszerességgel tartott. – Amúgy Hobi azt írta, hogy Jungkook elvileg nem lesz ott, mivel dolga van.
– Oh, oké. – nyögtem ki. Kissé csalódott voltam, amiért nem lesz ott ugyanakkor örültem, mert tudtam, hogy így nem kell egész este azon feszengnem, hogy vajon mikor boltok álmaim pasijába. Jimin egy fekete szűk nadrágban volt, egy hozzápasszoló fekete inggel, haját pedig ketté választva beszárította. Tudtam, hogy amint átlépjük Hobi házának ajtó küszöbét, Jimin már a konyhába fog húzni, hogy alapozás képp koccintson velem párat ünneplésként. Jimin lakásáról indultunk autóval, amit az apja kölcsön adott neki feltéve, ha nem töri össze. Az út nem volt hosszú köszönhetően annak, hogy Jimin a megengedett sebesség kétszeresével ment, akárcsak a halálos iramban című filmben.
– Sziasztok kanmajmok! – köszöntött minket Hobi igencsak magas alkohol tartalommal a vérében, amint kiszúrt minket a tömegben. Bent a házban keveredett a pia szag némi fűével, illetve valamilyen sült hús illatával. Mindenhol vöröses hangulat fény adta meg a kellő hatást, ami elősegítette hogy mindenki a sárga földig igya magát, vagy rázza magát a házban bárhol a dübörgő zene hatására. Körbenéztem és nem csodálkoztam, amikor a gimiből szinte az összes végzőst megláttam. Hülye lenne bárki is kihagyni egy Hoseok féle bulit.
– Csá Padlizsán! – pacsizott le vidáman Jimin Hobival, aki indítás képp a kezünkbe nyomott egy-egy feleses poharat benne valami barnás színű, keserű löttyel. – Szokás szerint kurva jó a hangulat. – mondta – vagyis inkább kiabálta – Jimin, majd felém tartva poharát emelte fel, és húzta le egyből az alkoholos italt, ami talán Jägermeister lehetett. Én sem tettem másképp, elfogadva sorsomat húztam le a pohár tartalmát.
– Örülök, hogy itt vagy Tae. Nem hittem volna, hogy eljössz. – fordult felém Hobi, miközben újból töltött a Jägermeisteres üvegből a kis poharába, egy újabb adaggal leküldve torkán.
– Igazság szerint jól esik egy kicsit kiengedni a gőzt. – nevettem fel, majd ösztönösen tartottam a poharam jelezve, hogy szeretnék még egy körrel inni. Hobi akárcsak ha vizet töltene nyújtotta a poharam felé az üveget és már töltötte is tele. Ezután kezdődött csak igazán az este.
A pörgős zenék egymás után jöttek a lejátszási listán, a véremben lévő alkohol szint pedig egyre csak nőtt. Kezdtem egyre jobban és jobban elengedni magam, miközben sorra kóstoltam végig a bárpulton pihenő alkoholos üvegek tartalmát. Az alkoholtól szerzett lazaságomnak köszönhetően olyanokkal is szóba álltam, akikkel azelőtt soha hiába, hogy éppenséggel az évfolyamtársam volt. Ezek alatt lehet érteni a kosár csapat összes tagját, akik egytől egyig kigyúrt állatok voltak, mégis egymásba karolva táncoltunk vagy ittunk. Hol Dua Lipa számaira csápoltam a szöveget énekelve, hol pedig Pitbull, hiszen tudniillik egy házibuliba alap a sok Pitbull szám közül egy jó pár.
– Hát haver, te aztán jól elengedted magad. – jött oda hozzám egyik évfolyamtársam Jin, akinek a kezében egy nagy tálca sushi volt és éppen a konyhába igyekezett vele. Ő is rendesen be volt csiccsentve de még pont olyan állapotban volt, hogy ne viselkedjen teljesen önkívületi állapotban.
– Mivel rohadt jó a buli. – válaszoltam nehezen pörgő nyelvvel, majd vállon paskolva hagytam őt ott és igyekeztem vissza a nappaliba. Éppen egy forróbb hangulatú latin amerikai zene indult el, melyre a legtöbb ott bulizó ember becsődült. A testek csakúgy egymáshoz simulva ringatóztak a zene dallamára. A levegő ha lehetett még túlfűtöttebb lett, velem együtt. Annyira elkapott a zene elragadó ritmusa, hogy csípőm magától életrekelve ringatózott, izzadságtól verejtékes testemmel együtt.
– Remélem nem baj, ha csatlakozom. – dörmögte valaki a nyakamba túlfűtött, erotikus hangon. Ekkor éreztem meg két hatalmas kezet a csípőmön, melyek becsúszva pólóm alá simogatták forró, már-már parázstól izzó bőrömet. Az alkoholtól eltompult érzékeimmel próbáltam rájönni, kihez csatolható ez a karcos, férfias hang, illetve az orrba kúszó vanília illat. A csípőmet rabul ejtő idegen szorosabban simult hozzám, ágyékát fenekemnek nyomva, melytől egy apróbb sóhaj csúszott ki ajkaim közül. Borzasztóan élveztem a kialakult helyzetet, hiszen azelőtt sosem volt részem ilyesmiben, ám a belsőm azt sugallta, hogy kérdezzek rá a táncpartnerem nevére.
– Nem, egyáltalán nem. – válaszoltam nehézkesen. – Egyébként hogy hívnak? – kérdeztem, miközben kezeimet hátradobtam és a partnerem nyaka köré fontam, úgy közelebb húzva az egyik erogén zónámhoz.
– Jeon Jungkook. Azthiszem nagyon részeg lehetsz Taehyung, ha nem ismered meg az évfolyam társad. – dörmögte a nyakamba. A név hallatára az addig csukva tartott szemeim kipattantak és majdhogynem levegőt is elfelejtettem venni.
YOU ARE READING
Szűz kereső | vkook |
Fanfiction"...- Azt hittem te más vagy, mint a többi. - mondtam csalódottan, miközben pulcsim alját gyűrögettem. - Sajnálom, hogy így kellett történnie..- simított végig piros orcámon hosszú csontos ujjaival. - Én sajnálom hogy megbíztam benned..- néztem fe...