12.

1.1K 119 43
                                    

JUNGKOOK

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


JUNGKOOK

A méregtől kivörösödött fejjel, lábaim között álló farokkal ültem a sürgősségin, mellettem Taehyunggal, míg Yoongi Jiminnel volt bent a vizsgáló szobában. Hajam kócos volt, a szám pedig még bizsergett Taehyung csókjától, és a lehető legjobban próbáltam eltakarni kabátommal dudorodó nadrágomat. Egyáltalán nem így terveztem a Taehyunggal való estémet, de miután Jimin mérgesen ránk törte az ajtót mint egy kommandós, nem volt más választásunk mint eljönni velük. Taehyung mellettem meredten nézte a falat, látszólag elmerülve mélyen a gondolataiban. Gyönyörű kezei ölében pihentek, kitülemkedő nemiszervén.

– Egyszer még kiherélem Jimint emiatt. – morogtam az orrom alatt, hiszen nagyon dühös voltam a kis töpszli barátjára. Komolyan, ha nem tudott Yoongi Hyung egy kotont normálisan felhúzni, akkor a továbbiakban ez a kis baleset csak ismétlődni fog?

– Nem is értem, hogy tudták ezt összehozni. – sóhajtotta, majd egy laza mozdulattal hajába túrt. Olyannyira dögösnek hatott ez a mozdulata, hogy legszívesebben ott helyben tepertem volna le a kórház folyosóján.

Talán ha eltelt tizenöt perc, de a vizsgáló szoba ajtaja nyitódott és két fehér köpenyes férfi lépett ki rajta, akiket némán rázott a röhögés. Nem kellett nagy gondolat olvasónak lennem ahhoz hogy kitalájam, miszerint Jiminen nevetnek. Az egyik férfi kezében egy kis zacskó volt, benne egy használt gumival. Megkönnyebbültem, hiszen tudtam hogy nemsokára külön válnak útjaink Jiminéktől.

Amúgy is nekem más terveim voltak aznap estére.

Na végre hogy itt vagytok ti koton bajnokok! – kelt fel a székről Taehyung, amint meglátta Jimint és Yoongit kijönni az ajtón.  Én is követve példáját felálltam és a két jó madarat néztem, akiknek paradicsom vörös volt az arcuk.

........

Végre újra itt. – ujjongot Taehyung, amint beértünk a házunkba. Megmosolyogtam reakcióját, hiszen olyan aranyos volt és gyermeki. Reméltem, hogy az adott szituációban újra előjön az a férfias és hihetetlen szexi hangja és viselkedése. A kocsikulcsot a kulcstartóra raktam, míg Tae lerúgta magáról a cipőjét és zokniban trappolt vissza a nappaliba. Követtem példáját és gyorsan utána iramodtam, annyi különbséggel hogy én már előre nekivetkőztem a dolgoknak. Fejem fölött áthúzva fekete felsőmet dobtam le hanyagul a folyosóra, így márcsak egy melegítő nadrág volt rajtam és zokni. Kezeimet zsebre dugtam és már előre felvettem egy pimasz mosolyt is, amivel köszöntöm Taehyungot.

– Látom, kényelembe helyezted magad. – állapítottam meg, amint szemeim elé tárult a kanapén kifeküdt Taehyung. Lezserül kapcsolgatta a tévét, különböző csatornákat böngészve.

– Remélem nem ba.. JÉZUSOM! – mondta meglepetten Taehyung, a döbbenettől a szőnyegre esve. Egyből odasiettem hozzá és segítettem vissza a kanapéra, nem is akárhogy. Egyik lábamat átvetve derekán ültem rá, míg kezeit összefogva tettem feje felé. Olyan könyörgően és ártatlanul nézett rám azokkal a vágyittas, kéjmámorban úszó szemeivel, hogy szívem szerint másnap hajnalig toltam volna őt rongyosra. Helyette azonban végig nyaltam kiszáradt ajkaimon és lehajolva hozzá, birtokba vettem húsos száját, mely könyörgött azért hogy birtokba vegyem. A bennem feltobzódott nemi vágy és izgatottság miatt azonban nem bírtam finomodni vele. Hevesen vettem száját birtokba, míg a szabadon lévő kezemmel tincsei közé túrtam. Taehyung ezt a pillanatot választotta arra, hogy nyögjön egy nagyobbat, így kapva az alkalmon a nyelvemet belevezettem szájába, ezzel nyelves csókot kezdeményezve.

Kezeit elengedtem, hogy tökéletes és kívánatos testét négyzetcentiméterenként járhassam be kutakodó ujjaimmal. Elváltam ajkaitól majd áttértem nyakára, míg pólója alá benyúlva kezdtem el lapos hasát simogatni. Érintésemtől jól láthatóan megborzongott, én pedig akkor veszítettem a maradék önkontrollomat is. Már éppen az alsónadrágot vettem volna le, amikor Taehyung sokkos arcát láttam, amint a hátam mögé pillant. Egyből elkapott a rossz érzés, így megfordultam ám bár ne tettem volna.

– Anya, apa! Ti meg mit kerestek itt?!

Szűz kereső | vkook | Where stories live. Discover now