7.

1.4K 144 26
                                    

🌛𝐤𝐢𝐬𝐬 𝐦𝐞 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐬𝐤𝐲🌜

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🌛𝐤𝐢𝐬𝐬 𝐦𝐞 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐬𝐤𝐲🌜

TAEHYUNG

Egy újabb unalmas és tartalmatlan gimiben töltött napot tudhattam magam mögött, amikor hazaértem. Nem volt energiám kábé semmire sem, pedig szerettem volna egy minimálisat edzeni hiszen apámtól megkaptam, hogy eléggé el vagyok punnyadva, és hogy egy leendő vezérigazgatónak nem így kéne kinéznie.

Mi tagadás, meg voltam magammal elégedve. Csak apa akarta rám tuszkolni ezt a "tökéletes vezérigazgató" kinézetet és viselkedést egyaránt. Szabályokat állított fel, amiket ha megszegtem egy-egy puccos baráti összejövetelen, szigorú büntetést kaptam. Szigorúan öltönyben jelenhettem meg, a kérdésekre pedig csakis előre megfontolt és milliószor átgondolt választ adhattam, amit apa legtöbbször fél füllel hallgatott, majd elismerően bólogatott. Mások előtt tudta játszani a tökéletes családapát.

Anyu ennek mindig is a szöges ellentéte volt. Nem kellettek neki a puccos bulik, hogy igazán jól érezze magát. Bőven elég volt, ha segédkeztem neki otthon a munkájában, vagy netán elkísértem egy-egy fotózásra. Nem akarta sose a családi életünket egy arannyal bevont tálcára kipakolni és mutogatni. Ezt is szerettem benne úgy igazán.

Persze azért nem úsztam meg az ilyen fotózásokat, így természetesen rólam is készült jó pár kép, amit aztán anya otthon a nappaliban ki is tett. Utóbbi kettő határozottan a kedvence, ugyanis azokon a fotókon látszik nagyon; férfiasabb lettem.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

És mint ahogyan azt már megszokhattam, apám aznap estére is szervezett egy újabb vacsorát, melyre az egyik ügyfelét és családját hívta meg annak ünnepléséül, hogy a faszi részvény tulajdonos lett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

És mint ahogyan azt már megszokhattam, apám aznap estére is szervezett egy újabb vacsorát, melyre az egyik ügyfelét és családját hívta meg annak ünnepléséül, hogy a faszi részvény tulajdonos lett. A ház ezért is volt patika tiszta, hogy még egy hajszál sem volt a padlón. Friss étel illat áramlott a konyhából, amire gyomrom hatalmasat kordult ám mégsem ettem, nehogy szülői atyám leszidjon, hogy miért nemsokkal a vacsora előtt eszem.

A részvény jelentése: egy részvénytársaság alaptőkéjének egy kisebb része, amely a tulajdonjog gyakorlására hatalmazza fel a részvényest.A részvényeknek azonban számos fajtáját különböztethetik meg, pl. a részvények fajtái közé tartoznak a törzsrészvények és osztalék elsőbbségi részvények is. Az előbbiek többnyire némely tulajdonjog felhasználására feljogosítanak, az utóbbiak pedig főként arról híresek, hogy egy magasabb osztalékkifizetés mellett nem adnak szavazati jogot. Hiába magyarázta el apám egy csomószor ennek a lényegét, akkor sem értettem mert egyszerűen nem érdekelt.

Az iskola táskámmal a hátamon sétáltam fel az emeleti szobámba, ahol amint azt már megszokhattam ki volt készítve a HUGO BOSS öltönyöm, mely szépen ki is volt vasalva és arra várt, hogy felvegyem, a rajta pihenő fehér inggel együtt. Ugyanakkor mivel testnevelés órám is volt aznap, így elengedhetetlennek tartottam egy kiadós zuhanyzást is előtte. A szobámból egyenesen a fürdőbe mentem, ahol levettem a ruháimat és beálltam a zuhanyzóba és az egyik férfi parfümmel illatosított tusfürdővel elkezdtem végig mosni magam. Nem akartam sokáig babrálni a fürdőszobában –mégis egy bő háromnegyed órát álltam a zuhany alatt–, így miután a hajamat is megmostam egy törölközőt csavartam a derekam köré, majd úgy léptem ki a pára rengetegből a szobámba, akkor még nem is sejtve, hogy nem vagyok egyedül.

– Szép szobád van Taehyung. – szólalt meg Jungkook amint hallotta, hogy kinyílt a fürdőszoba ajtó. Megfordult egy csábos mosollyal az arcán, így végig mérhettem tetőtől talpig. Amint szemei elé tárult majdnem meztelen valóm, nem szégyenkezve végig mért, a déli tájékomon kissé elidőzve. Szinte már lyukat égetett bőrömbe azzal az éhes, tüzes tekintetével, mellyel feltérképezte testemnek minden pontját.

Ha Jungkookot egyetlen szóval kéne jellemeznem, csak ennyit mondanék: tökéletes

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ha Jungkookot egyetlen szóval kéne jellemeznem, csak ennyit mondanék: tökéletes. Öltönyben elég sokszor láttam már és minden egyes alkalommal letaglózott maga a jelenléte és látványa, ám ez most másabb volt. Nem egy iskolai évnyitó miatt öltözött ki és adott a külsejére. Még a fekete zakó ellenére is kidomborultak izmai, az ing pedig amely felső testét fedte, már-már fojtogatóan feszült rajta és attól féltem, hogy az inget tartó gombok szét fognak pattanni rajta.

– M..mit keresel itt? – nyögtem ki nagynehezen a kérdést, megemberelve magam. Jungkook mosolya csak szélesedett az arcán, és egy lépéssel közelebb lépett hozzám.

– Apám részvény tulajdonos lett apukád cégénél. Anyummal minket kitett itt, míg ők elmentek apud irodájába. Anyukád mondta, hogy menjek fel nyugodtan hozzád. – mondta, azon a helyes arcán még mindig egy kaján mosollyal.

– Akkor.. – gondolkodtam el egy pillanatra. – Veletek fogunk vacsorázni?

– Daebak! Milyen gyors az észjárásod TaeTae! – dicsért meg Jungkook vigyorogva, ám egy szempillantás alatt azok a mogyoróbarna szempárok elsötétültek és furcsán kezdtek el csillogni. – Viszont szerintem fel kéne öltöznöd. Segítek ha gondolod.

– Nem! – vágtam rá azonnal ijedten. – Várj meg itt. Öt perc és itt vagyok! – mondtam kétségbeesve, ugyanis egyáltalán nem akartam, hogy Jungkook öltöztessen fel. Már maga az alap szituáció abszurd volt, hogy az általam kiszemelt fiú aki azalatt a négy év alatt megférfiasodott, a saját szobámban látott egy szál törölközőben. Így hát az öltönyt és egy alsónadrágot és zoknit a kezembe kapva igyekeztem a fürdőbe. Magamra zártam az ajtót és amilyen gyorsan csak tudtam, magamra aggattam a drága ruhadarabokat. A hajamat megszárítottam és némi zselé segítségével fixáltam is, az arcomra meg egy minimális bb krémet tettem a szebb hatás, illetve a szem alatti szürkés karikák eltüntetése érdekében.

Magabiztosabban nyitottam ki a fürdőszoba ajtót és léptem ki rajta. Jungkook a tolóajtós teraszablaknál állt és az esti város fényeit pásztázta szemeivel. A házunk elhelyezkedésének köszönhetően a szobámból éjjel remekül lehetett látni a belváros fényeit. Érkezésemre azonban megfordult, és csillogó szemekkel száját enyhén eltátva mért végig.

– Gyönyörű vagy. – suttogta maga elé elámulva. Kijelentésétől fülig vörösödtem és már éppen szólásra nyitottam a számat, amikor anya a föld szintről szólt, hogy üljünk az asztalhoz.

Vajon mit tartogat még az este?

Szűz kereső | vkook | Where stories live. Discover now