8.

1.4K 147 36
                                    

•𝐇𝐞 𝐜𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐦𝐲 𝐠𝐥𝐚𝐧𝐜𝐞 & 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


𝐇𝐞 𝐜𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐦𝐲 𝐠𝐥𝐚𝐧𝐜𝐞 & 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤. 𝐃𝐨𝐞𝐬 𝐡𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐚𝐬 𝐰𝐞𝐥𝐥? :)

JUNGKOOK

Nem bírtam a szememet levenni Taehyungról, aki velem szemben ült a hatalmas üveg ebédlőasztalnál. Ahogyan húsos, csókolni való ajkához emelte a vörös boros poharat, eléggé beindította a fantáziámat. Figyelemmel kísértem szemeimmel, ahogyan a gigája fel-le mozog, minden egyes nyelés alkalmával. Tökéletesen festett. Egyszerűen nem tudtam róla mást gondolni. Így is nehezemre esett feszülő gatyával végig ülni azt a másfél, két órát míg vacsorázunk, közben pedig a szüleink beszélgetnek és nem kiverni a mosdóban.

– Szóval Jungkook, te kosarazol? – érkezett hirtelen a kérdés Taehyung apjától, mire feleszmélve intelligensen szólásra nyitottam a számat.

– Igen uram. A gimnázium kezdete óta. – mosolyodtam el, majd a boros pohárért nyúltam. Eközben szemeimmel újra Taehyungot tanulmányoztam és amikor találkozott a tekintetünk szószerint félrenyeltem és heves köhögő rohamban törtem ki. A hab a tortán márcsak az volt, hogy a poharam tartalma az ölemben landolt. – Elnézést Mr és Mrs Kim! – kértem azonnal bocsánatot, miközben felálltam és mélyen meghajoltam, kifejezve bocsánatkérésem az okozott kellemetlenségért.

– Jaj ugyan Jungkook. – legyintett Taehyung anyukája. – Bárkivel előfordul, hiszen emberek vagyunk. – mosolygott. Amikor a szüleimre néztem láttam, hogy nehezükre esik visszatartani kitörni készülő nevetésüket. Na igen, ők az én szüleim.

– Taehyung fiam menj, és adj Jungkooknak egy másik öltönyt. – utasította Taehyung apja a fiút, aki csak bólintott egyet majd felállt az asztaltól, és elindult. Azonnal követtem én is egy győztes mosollyal az arcomon, hiszen újból piszkos gondolatok jutottak az eszembe, ennek hatására pedig a nadrágom mégszűkősebb lett.

Ahogyan mentünk fel az emeletre, megcsodálhattam Taehyung feszes és gömbölyű fenekét, melybe oly szívesen belemarkoltam volna. Ajkaimat nyaldostam, ahogyan elképzeltem, hogy terveim szerint nem is oly sokára már a nemesebbik énemet járathatom benne, ezzel örömet okozva mindkettőnknek.

Amint felértünk a szobájába, becsukta maga után az ajtót, ezzel együtt pedig a farkam is rándult egy jókorát. Taehyung a szekrényéhez lépett és elkezdett a halom drágábbnál drágább ruha között keresni egy megfelelő nadrágot, míg én szépen lassan kezdtem el kigombolni a nadrágom. Finoman letoltam magamról és kibújtam a vörösbortól átázott ruhadarabból.

– Itt van a..– Taehyung szava elakadt, szemei pedig kikerekedtek, amint meglátta a dudorodó fehér alsónadrágom, melyen egy jókora folt is díszelgett. Nem tehettem róla. Egyszerűen Taehyung váltotta ki ezt belőlem.

– Köszönöm, TaeTae. – mosolyodtam el, erotikusan ajkaimba harapva. Kivettem a kezéből a nadrágot amit magunk mellé ejtettem le a földre, és közelebb rántva magamhoz hevesen kaptam ajkaira. Erős kezeimmel derekánál rántottam közelebb magamhoz, merevedő tagomat erősen hozzá nyomva, melytől egy halkabb nyögés szaladt ki a száján. Egyszerűen erős késztetést éreztem rá, hogy birtokba vegyem és megcincáljam azokat a gusztusos ajkakat, így hevesen járattam párnáimat övéin. Hamar felvette velem a tempót, miközben egyre jobban és hevesebben csókoltuk egymást. Erre persze rásegített a bennünk lévő alkohol is, mely kellőképp megtette a hatását.

– Hahh Jungkookh. – lehelte Taehyung, amint elváltam tőle. Homlokomat övének döntöttem, míg alul kezeimmel türelmetlenül nadrágját kezdtem el kigombolni. Hamar térdre ereszkedtem és ujjaimat nadrágjának korcába akasztva csúsztattam le róla. Taehyung kipirosodott arccal nézte végig minden egyes mozdulatom, ám mégsem állított meg, aminek nagyon örültem. Pénisze rugalmasan és feszesen ugrott vissza, amint lehúztam róla a boxernadrágját is, és szorosan simult a hasához.

– Milyen izgatott vagy! – nem bírtam ki, egyszerűen muszáj voltam vágytól ittas szemeibe nézni, melyekben a Hold fénye tükröződött vissza, a félhomályos szobában. Ajkain ott csillogott a nyálam, melytől még izgatóbb volt az egész légkör. Egyik kezével hajamba túrt és sötét tincseimet kezdte birizgálni. Mellkasomban eszeveszett forróság áradt szét, vérem pezsgett és szinte fénysebességgel terjedt szét szerte testemben a vágy legkisebb kis szikrája.

Finoman ráfogtam péniszére, melytől egy apróbb sóhaj csúszott ki ajkai közül, mely egyenesen zene volt füleimnek, de nekem több kellett. Hallani akartam, ahogyan isten igazából nyög és erőszakosan markol sötét tincseim közé, követelve a jussát. Szinte már könyörögve, hogy a szám és kezem segítségével lendítsem át őt a mezsdjén. Nyelvemet finoman húztam végig hosszán és amikor a tetejénél voltam, egy apróbb csókot is hintettem rá. Kezeim eközben formás fenekeire csúsztak és ott végeztem velük apróbb, körkörös mozdulatokat. Taehyung várakozás teljesen remegett meg, egy újabb sóhajt eleresztve így tudtam, hogy ideje belehúzni úgy istenigazából.

Amennyire csak tudtam, elnyeltem és fejemet egy bizonyos ütemben mozgattam hosszán. Hirtelen ért tettemre Taehyung felnyögött és érezhetően kicsit előrébb is görnyedt.

– Uram isten! – lehelte, míg én fáradhatatlanul munkálkodtam számmal legnemesebbik részén. Magamban ezt már sikernek könyvelhettem el, ugyanis simán ki is vághatott volna a szobaajtaján, mégsem tette. Nyögései sokszorozódtak, levegővételei szaporábbak lettek, teste minden porcikája pedig a beteljesülésért könyörgött. Végül aztán Taehyung egy igen erősen elfojtott nyögés kíséretében élvezett bele a számba, amit aztán lenyeltem. Mielőtt ugyan eltérítette volna őt az orgazmus, visszavezettem tekintetem gyönyörű arcára, mely eltorzult, amikor elérte őt a vég. Szemei szorosan zárultak össze, szemöldöke ráncba szaladt, dús ajkait pedig erősen szorította fogai közé, ám az a kitörni készülő nyögés így is hallatszódott valamennyire.

Azthiszem, onnantól kezdtem el kötődni hozzá.

Szűz kereső | vkook | Where stories live. Discover now