•
TAEHYUNG
Csupán az előttünk fényárban pompázó Szöult tudtam nézni, holott végig éreztem magamon Jungkook tekintetét. Fagyos idő volt már, viszont a meleg kabátomnak köszönhetően melyet még anyum rendelt Kanadából, egyáltalán nem fáztam. Sok minden kavargott bennem, miközben gyomromban pillangók hada repdesett a boldogságtól. Eleinte furcsálltam és el sem akartam hinni, hogy Jungkook és köztem valóban lehet valami a levegőn kívül. Ám ahogy egyre többet kezdtünk el beszélgetni, úgy nyíltunk meg egymásnak szépen lassan. Csak úgy úsztam a szerelem sűrű és mámorító tengerében.
– Van valami terved a hétvégére? – érkezett a kérdés hirtelen Jungkooktól, amire muszáj voltam elmosolyodni. Még a kilátóból sem indultunk el, de már a hétvégére szeretne programot szervezni.
– Attól függ..– vontam meg a vállam, majd ránéztem egy mosoly kíséretében. – Mit tervezel?
– Csak gondoltam átjöhetnél filmet nézni. Töltöttem le egy csomót. – magyarázta, nekem pedig testemmel együtt a nemesebbik részem is rándult egyet. Nem tehettem róla, de akaratlanul is arról kezdtem el fantáziálgatni, hogy mit tudnánk mi ketten csinálni náluk a nappaliban, vagy akár az ő ágyában. Ajkaimat harapdálva néztem Kookra, aki végig szántva kiszáradt ajkain nyelvével lépett hozzám közelebb. Kezeit hatalmas kabátjának zsebeiből elővette, majd derekamnál fogva rántott szorosan közel magához. – Csak nem rosszra gondoltál TaeTae? – suttogta kettőnk közé egyenesen a fülembe, rácsókolva fagyos fülcimpámra. Amint megéreztem gusztusos ajkait az egyik erogén zónámon, szemeim automatikusan csukódtak le és szerte a testemet beborította a libabőr.
Nem tudtam válaszolni, csupán belemarkoltam kabátjának felső kar részébe, ugyanis Jungkook tovább folytatta érzékeny pontom ingerlését. Erősen tartott karjaiban, míg belőlem a percek múlásával apróbb sóhajok törtek fel. Akárcsak a pillecukor a forró tábortűz lobogó lángjai felett, úgy kezdtem én is elolvadni álmaim férfiának izmos karjai között.
– Jungkookh..– sóhajtoztam a nevét. Aprót morogva tért át állkapcsom csókolgatására, míg egyik kezét levezette a fenekemhez és belemarkolt. Ajkaimat erősen be kellett harapnom, hogy ne nyögjek fel hangosan, ám így is valamennyire hallatszódott.
– Ha nem lenne ilyen hideg, akkor itt kefélném szét azt a gömbölyű seggedet Taehyung. – morogta Jungkook, túlfűtött erotikus hangon, ágyékát erősen nekem nyomva. Ekkor szakadt el bennem a cérna és hangosan felnyögtem, amikor megéreztem az izgalmi állapotban lévő farkát a sajátomhoz nyomódni.
[...]
– Mesélj haver, megdugtad már Taehyungot? – jött oda hozzám az öltözőben Jay Dee, miközben az izzadt mezét vette le magáról. Fárasztó egy edzésen voltunk túl és mondnyájunkról szakadt a víz rendesen. Hiába ugyan, hogy a kosár a mindenem és a mindennapjaim részévé vált, ám mégis egésznap Taehyungon járt az agyam és azon, hogy majdnem leszopott a kilátóban.
– Nem. – adtam a rövid, frusztrált választ, miközben az edzős táskámba pakoltam el a cuccom. Minél előbb össze akartam készülni, hiszen megbeszéltem Taehyunggal, hogy átjön hozzánk filmezni. Péntek révén laza napunk volt a suliban, így annyira fáradtnak nem éreztem magam. Helyette inkább száguldott bennem az adrenalin márcsak a gondolatra is, hogy ketten leszünk nálam Taehyunggal.
– Ugye nem szerettél belé? – kérdezte egy mosoly kíséretében. Bírtam ugyan Jay Dee-t, de akkor szívesen leütöttem volna. Kérdésére nem méltattam válaszolni, helyette beraktam a cuccomat a szekrénybe, majd azt kulcsra zárva viharoztam ki az öltözőből. Pontosabban viharoztam volna, ha a haverom nem ránt vissza a karomnál fogva. – Mi lesz így a fogadással?
– Ne aggódj, meg lesz. – próbáltam ugyan határozott lenni, de belül marcangolt a bűntudat, hogy szegény Taehyungot használom ki ezzel.
YOU ARE READING
Szűz kereső | vkook |
Fanfiction"...- Azt hittem te más vagy, mint a többi. - mondtam csalódottan, miközben pulcsim alját gyűrögettem. - Sajnálom, hogy így kellett történnie..- simított végig piros orcámon hosszú csontos ujjaival. - Én sajnálom hogy megbíztam benned..- néztem fe...