TAEHYUNG
A mikró hangos csipogással jelezte, hogy elkészült a popcorn, a ropogtatni való mennyei illatára pedig hatalmasat kordult a gyomrom. Jungkookék kényelmes ülőgarnitúráján pihentettem fenekemet, miközben a fiút figyeltem, aki a laptopját próbálta összekötni a televízióval. Egy laza fekete színű melegítőnadrágot viselt, egy hatalmas méretű szürke pólóval, amihez tökéletesen illett kócos haja. Mielőtt át jöttünk volna Jungkookékhoz megálltunk nálunk, hogy átöltözhessek kényelmes ruhába, és összepakoljak egy kevéske ruhát, hiszen úgy beszéltük meg a filmezést, hogy ott alszom.
– Ó, hogy baszódj meg! – morogta Jungkook, majd dühösen csapta le lapptopjának tetejét. A hangos csattanásra megugrottam egyet és nem tartottam kizártnak azt sem, hogy szerencsétlen laptop nem élte túl a rámért ütést. – TaeTae, nem baj ha inkább a szobámban nézzük a filmet? – fordult felém hirtelen Jungkook, kíváncsian fürkészve. Szívem hatalmasat dobbant, hiszen egy ágyon kellett osztoznom vele.
– Nem, dehogy! – vágtam rá némi hezitálás után, mire Jungkook biccentett egyet mosolyogva, majd a dvd-k között kezdett keresgélni. Mellkasomban hevesen dobogó szívvel figyeltem volna tovább izmos hátát és feszes fenekét, ha nem kezd el őrült mód rezegni a telefonom. Egyet fújtatva nyúltam a zsebembe, hogy megnézzem, kinek lehetek olyan fontos, hogy hív. Meglepődtem, hogy a legjobb barátom, Jimin hívott, ugyanis sosem a rendes mobil számomon szokott hívni.
– Szia Jiminnie, mondjad. – üdvözöltem őt, miközben jobb lábamat kereszteztem a másikon, egy kényelmesebb ülőpoziatúrát felvéve. Jungkook közben végzett a filmek kiválasztásával, így ráérősen sétált vissza és ült le mellém a kanapéra.
– Kurva nagy gáz van Taehyung! – zilálta kétségbeesetten. – T..tudod, volt az a buli amiről meséltem a héten és ma el is mentem. Eljött Yoongi is. Kicsit többet ittunk a kelleténél. L..lefeküdtünk és..– míg Jimin dadogva próbálta elmondani mi is a baj, Jungkook folyamatosan szemeit rajtam legeltette. –..amikor belémélvezett és kihúzódott, nem találta a gumit. Azthiszem bennem hagyta és nem tudná se ő, se én kiszedni.
– Bassza meg! – szitkozódtam egy sort, idegesen, ám egyúttal a röhöghetnék is rámtört. – Figyu, menjetek hozzátok. Nemsokára ott vagyok és találunk rá megoldást. – mondtam, majd azzal a lendülettel bontottam is a vonalat.
– Miért hívott Jimin? – kérdezte Kook mellőlem, félrebiccentve a fejét.
– Hát ööhm.. – húztam el a számat, hiszen kimondva még viccesebben hangzott. Nagyon erősen kellett tartanom magam, nehogy kitörjön belőlem a nevetés, bármennyire is sajnáltam Chimet.– Jimin lefeküdt Yoongival, viszont a gumi a fenekében maradt. – ahogyan ezt kimondtam, Jungkooknak a szemei először kigúvadtak, majd másodpercekkel később kitört belőle a hangos nevetés. Olyannyira elkezdett nevetni, hogy a hatalmas ház az ő édes hangjától zengett igen csak hangosan. Hasát körbeölelte izmos karjaival, majd előre görnyedt és úgy röhögött tovább, vöröslő fejjel. Nem bírtam ki, így belőlem is hasonló képp tört ki a nevetés, mint belőle.
– Mekkora balfasz már Yoongi. – lihegte szaggatottan, miközben nedves szemeit törölgette. – Nem gondoltam volna, hogy egy óvszert nem bír magára görgetni rendesen.
– Én sem hittem volna, hogy Chim fenekében landol majd a kefélésük után. – mondtam, minek okául szó szerint elkezdtem sírni a nevetéstől.
[...]
Miután kellőképp kiröhögtük legjobb barátomat és szerencsétlen helyzetét – bármennyire is volt utána lelkiismeret furdalásom – elindultunk Jiminhez, aki amint csengettünk a bejárati ajtón, robogó léptekkel nyitotta is ki.
– Szia Taehyung és... Jungkook? – köszöntése a mondat végére kérdő mondatba ment át, amint meglátta mögöttem Jungkookot is. Szegényen látszott, hogy Yoongi rendesen "megszeretgette" az ágyban, ugyanis a nyaka telis tele volt sötét vöröses-lilás foltokkal, ezzel együtt pedig a mellkasán is jópár szívás folt díszelgett.
– Szia Chim. – köszönt neki Jungkook, egy visszafojtott mosollyal az arcán. – Minden rendben? Milyen volt a buli? – ekkora szemétládát de komolyan! Ha eddig ugyan sikerült kontrollálni magam, most mégis finoman hasba könyököltem Jungkookot a köcsög kérdése miatt. Jimin ugyan nem tudhatta, hogy a kínos szituról Jungkook is tudomást szerzett, ám szerettem volna ha ez így is marad.
– Hát izé..– Jimin lesápadt, majd egy enyhe pír is megjelent arcán.
– Jimin, szerintem menjünk el a sürgősségire. Ott talán ki tudják szedni a..– jelent meg hirtelen Yoongi is, ám amint meglátott minket, mondandóját is félbehagyta. – Sziasztok, mizu? – vakarta meg tarkóját kínosan, folyamatosan Kookot szuggerálva. Imátkoztam, hogy Jungkook tartsa a száját, ám szinte éreztem, hogy nem marad majd csendben.
– Jöttünk segíteni Jimin fenekéből kiszedni a gumit. – Jungkook ezt olyan lazán mondta, mintha csak billiárdozni jöttünk volna. Tenyerem izomból csattant homlokomon, míg Yoongi és Jimin torkukat köszörülve invitáltak beljebb és a nappaliba tereltek.
– Akkor most..feküdj hasra és húzd le az alsónadrágod. – kérte Yoongi Chimet. Látni lehetett mindkettejükön, mennyire is kínosan érzik magukat. Mellettem Jungkook állt és kezével száját takarva nézte a két tökkelütöttet. Jimin hasra feküdt a kanapén, majd lejjebb csúsztatta alsónadrágját.
– Jézusom Hyung! Te meg akartad enni Jimint vagy mi a franc? – utalt Jungkook a legjobb barátom fenekén lévő harapás nyomra.
– Ezt a buja eper segget ki ne akarná megenni? – egyet kellett értenünk Yoongival, Jiminnek valóban jó segge volt. Jungkook, hyungjának kijelentésére enyhén belemarkolt a fenekembe, miközben hümmögött egy sort. A fenekemet ért hirtelen érintéstől megugrottam és fülig vörösödtem. Nem tudtam, ilyenkor mi zajlhat le Jungkook fejében, bár lehet nem is akartam tudni.
– Én is meg szeretném kóstolni a buja eperseggedet TaeTae. – hajolt közelebb majd suttogta egyenesen a fülembe Jungkook, kissé karcos és erotikus hangon. Lehelete fülemet és nyakamat csiklandozta egyaránt, a szívem dübörögni kezdett mellkasomban, a pillangók a gyomromban pedig feléledtek. A lehető legjobban zavarba jöttem, hiszen azonnal fantáziámat ellepték a piszkos gondolatok, melyekben Jungkookkal voltam igencsak erotikus és túlfűtött állapotban valamelyiküknek az ágyában. Ha nem lettem volna olyan szűzies, belementem volna a játékába, ám így csak fenekemet ágyékához nyomtam, miközben akaratlanul is kicsúszott belőlem egy frusztrált sóhaj.
– Megyünk az emeletre. Most! – amint ezt Jungkook kimondta, péniszem hatalmasat rándult és egy kis előváladék is alsónadrágomba cseppent. Mivel jól ismertem Jiminék házát tudtam, hogy van egy vendég szobájuk, így elindultam egyenesen oda, Jungkookkal magam mögött.
......
Mi az isten...?! 🥺😭😍❤️Meg lett a SZÁZEZER megtekintés a könyvemen. Hihetetlen! Nagyon nagyon szépen köszönöm, hogy ennyien olvassatok!🥺❤️Luv yah~❤️❤️
YOU ARE READING
Szűz kereső | vkook |
Fanfiction"...- Azt hittem te más vagy, mint a többi. - mondtam csalódottan, miközben pulcsim alját gyűrögettem. - Sajnálom, hogy így kellett történnie..- simított végig piros orcámon hosszú csontos ujjaival. - Én sajnálom hogy megbíztam benned..- néztem fe...