|nem rész|

1K 66 26
                                    

Sziasztok! ❤️

Sokszor gondolkodtam már azon, hogy kimerjem-e írni magamból azokat a gondolataimat, melyek már hetek óta gyötörnek és melyek az írással kapcsolatosak. Ám, most vettem a kellő bátorságot, hogy megtegyem.

Először is feltennék egy kérdést: velem van a baj?

Észrevettem már egy ideje, hogy az újabban kezdett könyveimre nem igen érkeznek visszajelzések, kommentek szempontjából. Talán a könyv vagy a témája sablonos? Egy a sok közül? Nem tudom. Viszont amiért ezt most kiírom magamból az azért van, mert elbizonytalanodtam.

Imádok könyvet írni, és már a mindennapjaim részévé vált az, hogy többször is egy nap neki látok akár egy-egy új könyvet csinálni, vagy borítót tervezni. Ám nem könnyű úgy megírni egy könyvet, hogy bármennyire is teszem bele szívem-lelkem a részekbe, nagyon ritkán érkezik a részekhez egy komment.

Nem, nem arra megyek, hogy egy könyvem fejezetén akár 100,200+ komment díszelegjen. Csupán jól esne látni, hogy igenis érdekel valakit a könyv, valaki ténylegesen beleéli magát a cselekménybe és teorizálgat. Rengeteg olyan yaois könyv van, ami igénytelenül van megfogalmazva és szinte minden második részében a főszereplők szexelnek egymással, mégis 20,30,40K megtekintéssel büszkélkedhetnek ezek a könyvek. DE! Én ezzel egyáltalán nem azokat az írókat szeretném megbántani, akik yaoi kategóriában írnak könyveket, hiszen sok olyan könyv is van, amely teljesen normálisan van megírva, hiába van benne több vagy kevesebb szex jelenet. Ugyanez igaz a hetero könyvekre is. Amelyikben nem kufircolnak a főszereplők majdnem minden részben, alig van rajta megtekintés. ( legalábbis ahogyan én észrevettem, nyilván mindenkinek más a véleménye.❤️)

És ez, hogy az ember tényleg lelkesen és öröm ittasan ül neki megírni az újabb és újabb fejezeteket, nagyon el tudja venni az önbizalmát és elgondolkodik azon, hogy vele van-e a baj?

Mindenesetre, én ezzel senkit nem szeretnék megbántani csupán csökkent az önbizalmam azáltal, hogy szinte semmi féle visszajelzést nem kapok egyik könyvemnél se. Komolyan elgondolkodtam azon, hogy esetleg velem van-e bajotok. Köszönöm szépen azt a kevéske visszajelzést komment szempontjából. Remélem tényleg senkit nem bántottam meg ezzel. ❤️

Köszönöm, hogy elolvastad és ha bármi bajod van velem, írd le őszintén!❤️

Szűz kereső | vkook | Where stories live. Discover now