🌞1🌞

469 15 22
                                    

Днес беше първият ден от лятната ваканция. Събудих се заради слънчевите лъчи навлизащи в стаята ми. Чувствах се толкова щастлива, че цяло лято ще съм с приятелите ми като за последно. А сега нека разкажа малко повече за себе си.

Казвам се Ким Юра, на 18 години съм от Сеул Южна Корея.

Обичам да излизам с приятели след лятната ваканция ще уча архитектура в университет

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Обичам да излизам с приятели след лятната ваканция ще уча архитектура в университет. Винаги оценките ми са били отлични, но не съм вманиачена в това да уча постоянно.
Та стига толкова за мен нека преминаваме и към историята ми.

Станах от леглото си с усмивка. Влезнах в банята за бърз душ. Извърших и останалите си сутрешни процедури, след което писах на най добрата ми приятелка след час да се видим. Разбрахме се къде и в колко, след което се запътих в кухнята за да закуся.

Както всяка сутрин така и тази видях майка ми която пиеше кафето си и тате който четеше вестник.

Аз-Добто утро!
Мама-Като гледам си в доста добро настроение.
Аз-Да така е.
Тате-Това е добре, имаме да ти съобщаваме нещо.
Аз-Какво има?
Мама-Записхме те на летен лагер. Автобуса ще е тук след около час.
Аз-КАКВО?
Тате-Не повишавай тон.
Аз-КАКЪВ ЛЕТЕН ЛАГЕР? ЗАЩО СТЕ МЕ ЗАПИСАЛИ? ЗАБОГА НА 18 СЪМ НЕ СЪМ НЯКОЕ МАЛКО МОМИЧЕНЦЕ!
Тате-Няма нужда да викаш. С това не променяш нищо. Вече сме платили и всички е уредено.
Мама-По добре си стягай багажа. О и да знаеш ще бъде в гората.

Аз се ядосах и без да казвам нищо се върнах в стаята ми. Стана ми толкова неприятно, че последния шанс да прекарам лятото с приятелите ми се отменя. Отново писах на най добрата ми приятелка и ѝ разказаб всичко. След което започнах да си оправям багажа. Взех си по спортни дрехи, козметика,лаптопа,телефона и някои други неща.

Не след дълго видях голям автобус да спира пред нас. Без да кажа чао на родителите ми се качих в него. Огледах се и видях, че няма нито едно свободно място. Чудесно.. сега и права ще трябва да стоя. В това време видях едно празно място най отзад при две момичета. Та запътих се на там и седнах.

Unforgettable summer(ЗАВЪРШЕНА)Where stories live. Discover now