За жалост свободното време свърши. Всички тръгнахме на първоначалното си място където видях заспялият Юнги на тревата и Мюн която не спираше да се снима изглеждаше толкова смешено. Зад тях бяха децата от 1 до 3 клас които си играха на дървените люлки. За пръв път бяхме подранили. След не повече от пет минути вече всички се бяхме събрали. Взехме багажите си и започнахме да разпъване палатките. Щяхме да сме както в лагера по трима и както ни бяха разпределили в началото. За разлика от риболова в разпъването на палатка бях добра и то доста. Казах на момичетата, че аз ще го направя. Те ме погледнаха очудено, но кимнаха в знак на съгласие. След около десет минути бях готова. Палатката не беше малка, но не беше и голяма.
Юнги-А сега имам една изненада за вас.
Всички се зарадваха много, но всъщност изненадата не беше от добрите.
Юнги-Дайте си телефоните. Ще ви ги върна утре преди да тръгнем обратно за лагера.
Всички в един глас казаха "неее", но аз имах идея. Свалих калъфа си и и сложих малък пакет кмокри кърпи. Едва ли щеше да проверява дали това наистина са ни телефоните.
Той започна да ги събира, а аз направих точно това. Слава богу се получи. След като той отиде по нататък казах на момичетата какво съм направила, а те от щастие ми се нахвърлиха на врата. Не че нямаше да издържим една вечер без телефон, но друго си беше.
Донгхе-Кой е за довечера да гледаме филм?
Хейли-Да ще бъде много яко.
Аз-Определено.Тъй като огладняхме влезнахме в палатката си и изкарахме харана. Момчетата също влезнаха при нас.Е добре ако преди малко не беше тясно то сега определено беше така и то твърде тясно. Поне беше забавно.
Хоби-Кой иска довечера да се промъкнем и да си свием телефоните?
Донгхе-Хоби, Хоби нищо няма да ти стане за една вечер.Хейли се засмя поглеждайки към мен, а аз реших да сменя темата защото както бяха тръгнали можеше да се изпуснат, че телефона ми е в мен.
Аз-Много сън гладна.
Джимин-Ама нали сега ядеш?
Джин-Е сега Джимине момичето е гадно остави я да яде.
Нам-Хайде да разгледаме наоколо.
Кук-Нали това правехме до преди малко.
Хейли-Ох прави ми се нещо но не знам какво.
Тае-Искате ли да плашим първокалниците?Всички го изгледахме супер странно.
Нам-Странен си.
Тае-Ти също.
Джимин-Знаете ли щом тук има лифт това означава, че би трябвало на около да има хотел, а това означава, че има тоалетна.
Джин-Е деца мои нека намерим този хотел.
Хоби-Ами ако няма?
Кук-Ще търсим.
YOU ARE READING
Unforgettable summer(ЗАВЪРШЕНА)
FanfictionНай сетне училището свърши. Ким Юра имаше перфектни планове за лятото. Общо взето щеше да го прекара с приятелите си тъй като беше последната им година заедно. Но какво ще стане след като разбере, че плановете и тотално са се променили и родителите...