Топлите слънчевите лъчи навлезнаха през малкият прозорец в стаята. Точно те бяха причината и аз да се събудя. Отворих очи и видях празната стая. Взе телефона си за да погледа часа и видях, че беше към 12:30 . Бях закъсняла за закуската, но това не ми пречеше особено. Та отново извърших сутрешните си процедури. Вързах косата си на небрежен кок и се преоблякох така
Изядох нещо от запасите ми на бързо. Точно преди да излезна родителите ми звъннаха, но все още им бях ядосана заради което им затворих. Прибрах телефона си в джоба и излезнах.Отново всички се бяха събрали и Юнги говореше нещо. Отидох при тях и единсвеното нещо което разбрах е, че ще ловим риба на езерото. Това беше едно от нещата които изобщо не умеех. Като малка баща ми ме водеше на риболов два-три пъти, но или всичко приключваше със счупена въдица или с пусната стръв която беше главно червей на свобода.
Донгхе-Ти си будна!
Хейли-Помислихме си, че ще проспиш деня.
Аз-Хахаха, нищо чудно.
Джин-Е момичета... готови ли сте за риболов?
Аз-Не мисля.
Джимин-Обожавам рибите... приличат на заспал Техюнг.Всички го погледнахме супер странно.
Кук-Моля ви спасете ме , принуден съм да стоя в стая с тези две същества.
Ние само се засмяхме и отидохме на езерото където вече се бяха събрали останалите. Взех една въдица, но още с хвърлянето куката се закачи на един храст. Бях наистина много зле в това. Загледах се в останалите, които наистина бяха доста добри, особено Донгхе. Опитах се да разбера как го прави тя като я наблюдавах, но единсвеното нещо което запомних е как се държи въдица. Знаех, че нищо няма да стане, но все пак реших да пробвам отново. Поех си дълбоко въздух, за последно погледнах към останалите лагерници и най сетне хвърлих кукичката която този път вместо в храста отиде в дървото забивайки се.
ESTÁS LEYENDO
Unforgettable summer(ЗАВЪРШЕНА)
FanficНай сетне училището свърши. Ким Юра имаше перфектни планове за лятото. Общо взето щеше да го прекара с приятелите си тъй като беше последната им година заедно. Но какво ще стане след като разбере, че плановете и тотално са се променили и родителите...