🌴20🌴

220 9 43
                                    

Часът беше към 23:00. Всички се бяхме събрали в нашето бунгало и бяхме решили да играем на шише с предизвикателствата. Мразех тази игра, защото винаги аз бях най прецаканата. Всички се наредихме в кръг и бяхме готови да започнем играта, но в този момент някой отвори вратата. Зачудих се много когато видях Юнги. Най вероятно беше тук за да ни каже всеки да си ходи по бунгалата. Погледнах го очудено, а той ми даде знак да се успокоя. Влезе в стаята затваряйки врата и чак сега забелязах, че носеше кашон с нещо. Седна до нас и отвори кашона. Той беше пълн с бира.

Юнги-Това е за вас, но ще ви дам при едно условие.
Нам-Какво е то?
Юнги-Да играя с вас.
Джин-Ами нека почваме тогава.

Всички си взеха бира и играта започна. Първи въртя Хосок, на него му се падна Джин. Предизвика го да да облече дрехите на Донгхе и така да излезе на вън. Хоби се прецака, защото повечето си бяха легнали и нямаше кой да го види. Та след като Джин въртя му се падна Джимин. Той пък трябваше на другия ден да се опитва да сваля Мюн.... това щеше да е трагично, но пък и наистина исках да го видя. Джимин завъртя и му се падна Намджун. Джимин го предизвика да се завърти десет пъти така, че да му се завие свят и да се опита да скача на един крак пиейки бира. Мога да кажа само, че осганхме с една нощтна лампа назад.

Така се изредиха повечето няколко пъти, но аз така и не се бях паднала и започнах да губя интерес. Тъкмо си помислих това когато Хейли завъртя и се паднах аз. Само по усмивката и можех да разбера, че си беше наумила нещо, което едва ли щеше да ми хареса, но вече очаквах всичко от нея. Предполагах, че щеше да е свързано с Юнги и разбира се бях права.

Хейли-Така, така, така... Юра предизвиквам те за десет минути с Юнги да се заключите в банята на тъмно.

Преди да съм казала нещо, вече Юнги се беше изправил и запътил към банята. Определено щях да и го върна. Да съм честна се зачудих дали наситина да го направя или да се откажа, но нямаше да има причина поради която да искам да не го направя. Просто десет минути щях да съм на тъмно в тясна баня с Юнги. Аз станах и с Юнги влезнахме вътре, а останалите ни заключиха и загасиха лампата.

Юнги-Е десет минути в тясна баня, а?
Аз-Хахах, не съм вярвала, че ще ми се случи.

Тъй като не можех да се ориентирам къде кое се намираше хванах Юнги за ръката. Той ме прегърна, а аз облегнах главата си на гърдите му. Усещах ударите на сърцето му които  усйоряваха темпото си.

Unforgettable summer(ЗАВЪРШЕНА)Where stories live. Discover now