🌄30🌄

202 15 18
                                    

ЕПИЛОГ

°

°

ГТ. Неутрал

Ето, че и десет години от живота, на нашите герои измина. Нещата не се бяха променили кой знае колко освен факта, че всички имаха големи и щастливи семейства. Въпреки това те бяха останали приятели и постоянно излизаха заедно. Всяка събота и неделя се събириха в голямата къща в гората на Юнги заедно с децата си, които също бяха близки приятели. Та нека сега разкажа малко и по отделно, за всеки един от нашите така любими герои, семействата, децата и работата.

Като за начало нека кажа за Юнги и Юра. Те имаха две деца момиче и момче на 6 години. Те все още лятото работеха в лагера, а за през годината бяха открили много добра работа като екскурзоводи. Децата им покрай тях също много заобичаха природата  и пътешествията.

Джънгкук и Донгхе имаха едно момиче или както всички я наричаха слабоста на Джънгкук.Донгхе работеше като секретарка, а Джънгкук имаше собствена фирма за музикални инструменти.

Хейли и Тае имаха момче на 7 и в момента чакаха още едно дете. Тае работеше като фотомодел на известни марки, а Хейли стана рекламно лице на козметични продукти.

Останалите момчета също имаха щастливи семейства и добра работа.

Макар и да се запознаха съвсем случайно приятелството което изградиха по между си не беше такова. Това беше доказателсвтото, че истинското приятелство съществува. Дори и вече пораснали с работа, семейства, отговорности и задължения, те си останаха все така неразделни и задружни. Не пропуснаха да се събират и излизат заедно. Изградиха едно неразрушимо приятелство. Но едно щяха да помнят вечно и това беше незабравимото им лято.....

❤Край❤

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Та това беше краят и на тази история. Надявам се да ви е харесала и до няколко дни пускам нова.... макар че, тази ще ми липсва наистина много. Надявам се да ви е харесала, благодаря на тези които коментираха и гласуваха за главите. И да това беше чао 👋👋👋❤❤❤

(Ще се радвам да ми напишете мнението си относно книгата)

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Feb 09, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Unforgettable summer(ЗАВЪРШЕНА)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora