Друго беше да се събудих в удобното си легло. Радвах се, че поне днес успях да се наспя, но по странното беше, че момичетата за първа сутрин не вдигаха шум. Влезнах в банята за да се оправя след което извърших останалите си процедури.Когато излезнах от банята видях Юнги който говореше с момичетата. На мен ми стана неудобни, защото бях само по хавлиена кърпа увита около тялото ми.
Юнги-Добро утро и на теб Юра, тъкмо казвах на момичетата, че днес ще ходим да плуваме, така че се надявам да си носиш бански.
Аз само го гледах странно, след което той излезе.
Хейли-Е чухте господин секси отговотник.
Аз започнах да ровя из багажа си за да открия банския ми и след пет минутно разхвърляне за щастие го открих. Та отново влезнах в банята за да го облека изглеждаше така
Сплетох косата си на една плитка и зачаках момичетата. Не след дълго те също бяха готови след още десет минути видяхме , че всички започнаха да се събират и ние също отидохме. Хейли веднага се затича към Тае, а ние с Донгхе се усмихваме.
Юнги-Добро утро на всички. Знам, че на всички ви се ходи на басейн, но тъй като шофьора на автобуса е болен ще се наложи да плуваме в езерото. Малките не се тревожете има пояси за вас. А сега моля бавно всички да се запътите на там.
През цялото време Юнги не свали очи от мен заради което и ми беше доста неудобно.
Юнги-Хей, изглеждаш добре.
Аз-Хаха, благодаря ти също.
Юнги-Можеш ли да плуваш?
Аз-Да.
Юнги-Дано си по добра в плуването от ловенето на риба.Аз се засмях леко, но нещо друго ми привлече вниманието, а именно шишето му с "вода".Бях сигурна, че беше нещо друго, защото усещах миризмата на алкохол.
Аз-Явно си доста жаден, а?
Юнги-Аааа да така е.Бързо го взех от ръцете му и го отворих, знаех си, че не беше вода.
CZYTASZ
Unforgettable summer(ЗАВЪРШЕНА)
FanfictionНай сетне училището свърши. Ким Юра имаше перфектни планове за лятото. Общо взето щеше да го прекара с приятелите си тъй като беше последната им година заедно. Но какво ще стане след като разбере, че плановете и тотално са се променили и родителите...