Събудих се заради писъка на Хейли.Изплаших се много и веднага скочих от леглото.
Аз-КАККВО СТАВА?
Хейли-ДЖЪНГКУК И ДОНГХЕ СА ЗАЕДНО!!!!Аз също се извиках, а Донгхе почервеня от срам.
Хейли-ДОНГКУК
Аз-ДОНГКУК
Донгхе-Момичета престанете
Аз-И как стана разказва!?
Донгхе-Ами... (Вие знаете история)
Аз-ДА БЕЕ
Хейли-Знаех си, че те харесва.
Донгхе-Сега остана само Юнги и Юра да се съберат и всичко ще бъде наред.
Аз-Момичета стига няма нищо между нас.
Хейли-Не на мен тези.... много добре виждам как се гледате, постоянно сте двамата, а и ви личи от километри.
Аз-Не е вярно.
Донгхе-Ооо, напротив е...Обичайно за нас поспорихме на тази тема, след което започнахме да се оправяме. Аз извърших обичайните си процедури след което се преоблякох така
Излезнах да се поразходя малко и видях Джимин и Намджун които правеха нещо.
Аз-Какво е това?
Джимин-На тази дата всяка година палиме голям лагерен огън. Събираме се и си разказваме страшни истории, ядем бомбони и общо взето се забавляваме.Чу се падане на тежък предмет и както винаги Намджун беше виновника за това. Той беше изпуснал няколко от дървата за огъня.
Аз-Чакай, аз ще ти помогна.
И двамата се засмяхме, след което му помогнах да ги пренесе.
Аз-Защо само вие двамата работите?
Джимин-Другите също имат разни задачи.
Нам-Например Юнги след малко ще ходи до града за бонбони.След като чух това се подсмихнах леко. Определено исках да отида до града.
Аз-Ъм идвам след малко.... ъм отивам да ъъъ ям
Тръгнах към бунгалото на Юнги. Слава Богу той беше там.
Юнги-Хей какво има?
Аз-Моля те искам да дойда с теб в града.... обещавам да не казвам на никого.
Юнги-Знаеш, че е забранено... не мога да те взема дори да искам.
Аз-Моля те, моляяяя
Юнги-Ох добре, но нито дума на никого!
Аз-Да обещавам.
ESTÁS LEYENDO
Unforgettable summer(ЗАВЪРШЕНА)
FanficНай сетне училището свърши. Ким Юра имаше перфектни планове за лятото. Общо взето щеше да го прекара с приятелите си тъй като беше последната им година заедно. Но какво ще стане след като разбере, че плановете и тотално са се променили и родителите...