🌄26🌄

171 13 83
                                    

Донгхе-КАКВО? ТОВА Е НЕВЪЗМОЖНО! НЯМА КАК. СИГУРНО СИ СЕ ОБЪРКАЛА.
Аз-Видях ги с очите си... те правеха секс.
Донгхе-НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ!

Аз започнах да плача по силно, а тя да ме прегръща още повече.

Донгхе-Не се тревожи всичко ще се оправи. Утре ще говорите и ще си изясните нещата.
Аз-Абсурд, не искам никога повече да го поглеждам, че камоли говоря.
Донгхе-Той е идиот не те заслужава. Трябва ти някой по добър.... например като.. ами... ДЖИМИН!
Аз-Не ми е до това...
Донгхе-Добре съжалявам....
Аз-Защо тярбяше да го прави? Каза ми, че ме харесва и обича. Държеше се толкова мило и наистина ме накара да си помисля, че ме обича, а сега се отнесе по този начин?
Донгхе-Не го защитавам, но може и да има причина. По добре говори с него.
Аз-Казах ти, че не искам да го правя. Ако е имал причина е трябвало първо да ми я каже.
Донгхе-Обещавам ти, че ще разбера какво се случва там и защо е постъпил така, но искам и ти да ми обещаеш, че сега няма да мислиш повече за това и ще легнеш да спиш.
Аз-Не мога, не ми се спи.
Донгхе-Моля те.

Тя ме прегърна още по силно. Знаех, че беше загрижена за мен и го оценявах, но нямаше как да очаква от мен да спя спокойно без да мисля за това при положение, че момчето което наистина обичах ми изневеряваше с момичето което твърдеше , че не понася. Можеше просто да ми каже, че иска да е с нея, а не да се налага да виждам това. Та легнах в леглото си , а Донгхе загаси лампата, след което и тя легна. Изчаках да усетя, че е заспала и се оставих на вълната от емоции да ме залее.

ГТ. Юнги (На сутринта)

Събудих се в прегръдките на Юра... или поне аз така си мислех. Отворих очи и видях Мюн която беше чисто гола върху мен прегърнала ме. Аз я избутах, а тя падна на земята събуждайки се.

Мюн-О ти си буден. Добро утро скъпи.
Аз-КАКВО ПРАВИШ ТУК? ЗАЩО ПО ДЯВОЛИТЕ СИ ГОЛА? И ЗАЩО МЕ НАРИЧАШ СКЪПИ?
Мюн-Не поминш ли? Колко жалко. Изкарахме си една повече от невероятна вечер. Беше толкова хубаво, а и на теб много ти хареса. Може да повторим пак ако искаш?
Аз-ТИ ЛУДА ЛИ СИ? СПРИ ДА СИ ИЗМИЛСЯШ  И ВЕДНАГА МИ КАЖИ КАКВО СТАНА...
Мюн-Казвам ти самата истински, но най хубавото беше когато Юра влезе в стаята, а ти дори не разбра, че е тук. Погледът и беше толкова тъжен. Даже мен ме хвана жал за нея, но веднага ми мина след като те усетих.... Но да горката Юра какво ли е да видиш как момчето което харесваш прави секс с друга. Всъщност заслужаваше си го и без това не я харесвах... голяма кучка беше.

Unforgettable summer(ЗАВЪРШЕНА)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant