Canlarııım biriciklerim kır papatyalarıım. Uzun bir aradan sonra sizinleyim. Ülkemizin bu zor döneminde umarım yapılan çağrılara uyuyorsunuzdur. Bu dönemi hemen atlatmak için evde kalıyoruz kendimize yeni uğraşlar bulup kafa dağıtıyoruz. Yeni bir karakter girişim olacak arada şimdiden haber vereyim olayların seyri birazcık değişti hepinizi çok seviyorum öpüldünüz minik kuşlarım 🥰
Zeynep
Gerçekten burunlarını her deliğe sokmaktan çekinmiyorlardı! Hayır Kayranın anneannemin deyimi ile 'kuduruk' bir çocuk olduğunu biliyorduk ama Ekin ve Emreye ne oluyor Allah aşkına!
Azra olanları anlattıktan sonra yine saçma bir borç işine girdiklerini anlamıştım. Gün geçmiyor ki başımız beladan kurtulsun! Biraz daha muhabbet ettikten sonra Azra yol yorgunu olduğu için uyumak istedi, bende uzun zamandır yapmadığım balkon sefam için dışarı çıktım. Yağmur yağmış ve her yer toprak kokusuna esir olmuştu. Her şey o kadar ani gelişiyordu ki ne yapacağımı bile bilmiyordum, akışına bırakmak tam anlamıyla bitmişti benim için, benim hayatım akışına kaymıştı çünkü! Zehra ve İlker abimi ne yapacağımız tamamen muallakta kalmıştı. Zehranın sessiz kalışı olayları karıştırıyorken İlker abimin ısrarcı tutumu ile her şeyin sarpa sarpması... Mutfaktan aldığım çayı balkondaki mermerin üstüne bıraktım, balkonun köşe kısmında olan paketimin içerisinden bir dal çıkarttım ve yaktım.
Telefonuma gelen parlaklıkla kafamı çevirdim.Gönderen; Demiroğlu
Umarım o balkonda incecik kıyafetlerinle ve elinde o zıkkımla hasta olmaya davetiye çıkarmıyorsun laz kızıBu çocuk beni delirtmek için elinden geleni yapıyordu gerçekten!
Gönderilen; Demiroğlu
Hayırdır demiroğlu ailesi olarak röntgenciliğe mi başladınız ? Asiye teyze duymasın kahrından yataklara düşer kadın , mazallah!Gönderen; Demiroğlu
Ahahahaha laz kızı yine çok komiksin, teyze deme alınır, annen o senin artık
annen. Hadi zor değil bunu demek çok kolay an-neYağmur yağdığı için sigarayı söndürmeden aşağı fırlattım, zaten yerdeki ıslaklıkla sönerdi.
- Ah ula yandım!
Gelen sesin doğru olmasını istemeye istemeye aşağı baktım ve aşağıda olmasını isteyeceğim en son kişinin aşağıda olduğunu gördüm. Abim!
- Ulan kim var yukarıda! Azra sen misin kızım kıracağım bacaklarını şimdi bekle sen bekle !
İçeri koşup direk yatağımın içine girip uyuma numarama başladım ne kadar yerdi allah bilir... Telefonuma gelen titreşimle yorganın altına saklanıp mesajı okumaya başladım
Gönderen; Demiroğlu
O kotkafalı abine söyle bir dahakine sigarayı kafasına atmam yüzünde söndürürüm! Gerizekalı bizim eve bakmaktan balkonda olduğumu bile göremedi! Sizde röntgencilik ileri seviyeye taşınmış herhalde Zeynep hanım!Ne, nasıl, niye, ulan niçin!
Mira
Sabah uyandığımda gözlerimi açmakta zorlandım. Kalkıp duşa girdikten sonra saçlarımı tarayıp üstüme bir şeyler geçirdim ve penceremin önünde durup bahçeyi izledim. Bu salak evden bir şekilde kaçmam gerekiyor ve bunu bir haftadır planlıyorken bir sorun çıkması dahilinde kendimi vuracak deliliğe ulaşmıştım.
Kapım tıklandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karadeniz Fırtınası(Düzenleniyor)
Literatura FemininaBir tarafta ailesinin dizinin dibinde oturan bir kız olmaktan kaçınan, tam anlamıyla Karadenizin hırçınlığını almış Zeynep Çakır. Diğer tarafta hayatını sevdiği insanlara adayan , Karadenizin sisli havasını üstlenen Ali Demiroğlu. Küçük yaşlarda bir...