-5-

1K 88 43
                                    

Bir haftadır her gün evime gelip para istiyordu polis tehtidiyle kovdum bir süre, daha sonra kapıyı açmadım. Namjoon da sürekli mesaj atıyor iyi miyiz diye kontrol ediyordu. Sabah mesaj atmıştı akşam iş çıkışında gelmek için.  Tek temennim bugün gelmemesiydi. Tanrı aşkına neden hayat bu kadar zor!

Çıkış saatim yaklaşırken alakasız bir şekilde bay Hoseok çağırmıştı. Odasına gidip kapıyı çalarak içeriye geçtim. Namjoon da içerideydi.

-Gel Hyejin. Namjoon ile senden bahsediyorduk biz de.

Oturmam için Namjoon'un karşısını gösterdiğinde geçip oturdum.

-Ne konuda?

-Daehyung'un şahane bir annesi olduğunu düşünüyoruz. Çalışkan becerikli. Hocalarının dediği kadar varsın. Baban iyi yetiştirmiş belli ki.

-Babası?

Korkuyla Hoseok'a baktım. Cidden bunu söylemene ne gerek vardı. Namjoon kızacaktı. Bir saniye bunu neden önemsiyorum ki? Her şeyi bilmesi gerekmiyor sonuçta.

-Senin hastanenin sahibi işte. Müthiş adamın müthiş kızı.

Namjoon şaşkınlıkla bana baktı. Ah suçlu hissetmeme neden oluyor.

-Öyle mi?

-Namjoon'a söylemedin mi Hyejin?

-Ah hayır konu olmadı ondan söylememiştir değil mi hyejin?

-Evet. Şey eğer bir şey demeyecekseniz çıkış saatim geldi üzerimi değiştirmem gerekiyor.

-Tabii, iyi akşamlar size.

Benimle beraber kalkan Namjoon teşekkür edip peşimden gelmişti "dışarıda bekliyorum gelirsin" diyip gitmişti. Hızlıca üzerimi giyip arabasına bindim.

-Çok özledim beyefendiyi.

-Ben de, gidelim hemen.

-Hay hay.

Oğlumu almaya girdik. Biraz geç kalmıştık. Bayan wheiin bizi içeri alıp oğlumu verdi.

-Namjoon oppa hayırdır?

İmalı bir şekilde konuşan wheiin sinirimi bozmuştu.

-Daehyunga bağımlıyım, küçük. Şimdi sana kolay gelsin biz de gidelim hadi hyejin.

Gülümseyip çıktım. Arabaya binip eve geldik. Tek yaptığım adamın gelmemesi için dua etmekti ki dışarıda eşyalarımı gördüm. Bir hışımla arabadan inip neler olduğunu anlamaya çalıştım.

Ev sahibim içeriden çıkıp sinirle bana baktı

-Neler oluyor bay Kang? Eşyalarımı ne hakla çıkardınız?

-Evimde kendini satıyormuşsun. Ben namuslu bir annesin diye verdim evimi orospuluk yapasın diye değil. Şimdi siktir olup git piçinle.

-Kendine gel ajusshi karşında bir kadın var. Sözleşmeniz yok mu sizin Hyejin ne hakla kovuyor seni?

-Yok yapmadık.

-Bana bak evlat buna hakkım var. İyi ki demiş Haneul hanımın oğlu neyin ne olduğunu gördüm.

-O şerefsizi sikicem.

Öne atılan Namjoon'u durdurdum.

-Tamam yapma. Yapacak bir şeyler bulurum hep buldum.

-Bana geliyorsunuz ama önce o piçe cezasını vereceğim.

Bir anda koşup gitmişti oğlumu yalnız bırakmamak adına arabanın yanına gidip onunla oynadım. Eşyalarımın hepsi buradaydı şükür ki bavula koymuşlar sokuşturarak bazıları yerleri süpürüyordu kafayı yiyecektim.

Our Baby | Rm & Hwasa |✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin