-6-

1K 90 99
                                    

Küvette şortu ve tişörtü ile oturmuş Daehyung'u da kucağına almış Namjoon'a bakmamaya çalışarak oğlumu yıkıyordum.

Tişörtü ıslandığı için üzerine yapışmış çok iri olmayan kaslarını açığa çıkarmıştı. Kızardığıma emindim umarım belli olmuyordur.

-Daehyung annen yıkayamıyor seni. Aklı nerede kim bilir?

Gülerek bana baktığında gözümü kaçırıp konuştum.

-Böyle yıkamadım daha önce o yüzden yapamıyorum sanırım.

-Bunun için üzgün değilim ne yazık ki. Burada olmak çok huzur verici.

Bana da gerginlik veriyor ama neyse Namjoon bey. Gülmseyip saçlarını köpükledim oğlumun yeni yeni gürleşiyordu çok yumuşaktı.

Daehyung uslu durmamış duyu sıçratmaya başlamıştı. Yüzüm ve üstümü ıslatmıştı. Üstümü!! Gömleğim vardı! Kafamı üzerime çevirdiğimde belli olan südyenim haliyle vücumu gördüm. Kafamı hızla kaldırdığımda Namjoon da şaşkınlıkla oraya bakıyordu. Elimle kapatıp "bu seferlik sen yıkasan olur mu üzerimi değiştirmeliyim" diyip bir şey demesine müsade etmeden odaya geçtim. Hızlıca üstümü değiştirp saçlarımın ıslaklığını aldım. Banyoya gidecekken Namjoon gelmişti.

Oğlumu alıp kuruladım sonra da üzerini giydirdim. iki saattir oyun oynuyordu yorulmuştu belli ki. Esnemelerini gülerek izledim. Yatağa yatırdım Namjoon da yanına oturmuş seviyordu.

Etrafı toparlayıp yanına geldim. Bornozla neden duruyordu ki?

-Üzerini giy istersen hasta olursun yoksa.

-Haklısın. Size iyi geceler. Bu arada sen de duş al. O sırada bakarım ben daehyung'a.

-Sabaha kadar uyanacağını sanmıyorum sorun etme. Beş dakikaya çıkarım hemen.

Bavuldan bir kaç parça eşya çıkardım.

-Yerleştirsene onları her seferinde onunla mı uğraşacaksın?

-Yerleştir topla yapmak istemiyorum ondan. Gerekli olanları açıkta bırakırım yine de.

-Peki. Sen daha iyi bilirsin.

Modu düşmüştü ama ben ne yapabilirim ki? Sonsuza kadar burada mı kalacağız sanki. Hızlıca banyoya girdim. Aslında çok yorgundum keyif yapsam hiç de fena olmazdı ama şuan için buna gerek yok bu yüzden kısaca bir duş alıp çıktım.

Odaya girdiğimde Namjoon daehyung'a sarılmış uyuyordu. Tanrı aşkına bu adam neden beni hep zor duruma sokuyor ki?

Etrafa bakındım ne yapabilirim diye ama yatak ve dolaptan başka bir şey de yoktu yatacağım. İstemeyerek de olsa oğlumun arkasına yattım iki kişilik olduğuna şükrettim yatağın.

Ortada Daehyung iki yanında da biz vardık sanki karı kocaydık halimize bak. Namjoon'un üzerini örtüp oğluma sarıldım. Daha sonra da yorgun bedenim kendini devre dışı bırakmıştı.

~~

Sabah uyandığımda daehyung da Namjoon da yoktu hemen kalkıp seslendim "Namjoon! Daehyung?"

-Mutfaktayız Hyejin.

Hemen mutfağa girdimde oğlum biberonundan süt içiyor Namjoon da yemek hazırlıyordu.

-Korkuttuk mu? Oğlun ses yapıyordu ben de uyanma diye aldım hemen. Acıkmış beyefendi. Bu çocuk kilolu olacak bak biz bunu spora yazdıralım büyüyünce.

-Teşekkürler ben yazdırırım.

Düzenimi alt üst ediyordu. Oğlumu alıp içeriye götürdüm. Üzerini giydirdip hazırlandım. Namjoon kahvaltı etmemi söylediğinde kıramadım.

Our Baby | Rm & Hwasa |✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin