Namjoon'dan
-Namjoon ne oluyor?
Ne demeliydim ki meleğime? Ben lanet bir adamım seni kandırdım mı? Kafamı eğip yaptığım saçmalığı düşündüm.
Flashback
Hoseok'un yanından çıktığım sırada bir kız gördüm. Esmer teni yanağındaki beni ile çok güzel görünen bir kız. İstemsizce takip ettim onu sanki başka dertlerim yokmuş gibi.
Ara sokaklara doğru ilerlediğinde eski ve yıpranmış bir binaya girdi. Sanırım eviydi. Geriye dönüp kliniğin önünde bıraktığım arabamı almak için ilerlerken sokağın başında etrafımı bir kaç takım elbiseli adam çevreledi. Bunlar mafya dizilerinde olmuyor muydu?
-Bizimle geliyorsun. Bay Ahn bekliyor.
-Bay Ahn?
-Çalıştığın hastanenin sahibi Ahn Chanseok.
Şaşırmıştım. Adamlarla beraber arabaya bindim. Sessizlik içinde geçen yolculuk bir evde son bulmuştu. Benim evimin çok daha görkemli haliydi bu ev. Arabadan inip adamların dediği çalışma odasına geçtim. Neden burada olduğumu anlamaya çalışıyordum ama bir türlü bulamıyordum mantıklı bir açıklama. İçeriye tüm görkemiyle bay Ahn girdiğinde hemen ayağa kalkıp eğildim.
-Oturun lütfen. Kim Namjoon değil mi? Genel cerrahi uzmanı.
-Evet efendim.
Bu adama hayrandım. Başarıları ülke çapını bile aşmıştı.
-Burada olma sebebini merak ediyorsundur.
-Evet efendim.
-Az önce kızımı takip ediyordun.
-Ne? Kızınız mıydı? Efendim kötü bir amacım yoktu yemin ederim.
-Tamam sakin ol seni suçlamıyorum. Kızımla ilgilenmen pek de umrumda değil açıkçası. Benim diyeceklerim başka. Daha önce görmedim seni onun yanında ya da çevresinde tanışıyor musunuz?
-Hayır efendim bugün gördüm.
-Duyduğuma göre babaannenden sana kalan evde yaşıyormuşsun. Gerçi evi ipotek ettirmiş olman çok kötü hele ki yakında yüz bin Won'u ödemediğinde gidecek olması daha da kötü. Aldığın maaşla ve çektiğin krediyle asla ödeyemeyeceksin.
-Efendim ne demek istediğinizi anlamıyorum daha açık konuşur musunuz?
-Peki Namjoon söyle söyleyeyim. Kızım'ın evlilik dışında bir çocuğu oldu ve çevremiz böyle bir olayda bize çok iyi bakmayacaktır. Bu yüzden kızımı evlatlıktan reddettim lakin bana bir veliaht doğurduğunu duyduğumda kendime engel olamayarak onu kabul edeceğim bir sebep aradım. Evlenirse sorun ortadan kalkardı ama o yakınına bir erkek bile yanaştırmıyor. Senden istediğim de şu eğer kızımla benim istediğim şartlar altında evlenirsen hem evini kurtarırım hem de damadım olarak seni iyi yerlere getiririm. Böyle bir teklif hayatın boyunca göremeyeceğin bir şey o yüzden akıllıca düşün.
Her anlamda çok karlı bir işti. Yani kız da fazlasıyla ilgimi çekmişti sorun olacak tek bir şey bile yoktu.
-Efendim haklısınız. Teklifinizi kabul ediyorum.
Gülerek bana bakmış ardından da bilmem gereken her şeyi anlatmıştı. Yarın başlayacaktık her şeye.
Ayarladığımız gibi adam Hyejin'in çantasını alıp kaçtığında hızla peşinden koştum köşeyi dönünce çantayı alıp saçlarımı karıştırdım biraz soluklandıktan sonra onun yanına döndüm yakından daha da güzeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Baby | Rm & Hwasa |✓
Short Story"Kimse yüzüme bile bakmak istemezken sen neden bu kadar korumacısın?" "Ben... Daehyung için, yani onu korumam gerekiyor gibi hissediyorum. Onu korumak için de seni koruyorum." "İyi de neden Namjoon? Herkes çıkarları doğrultusunda yaşar. Senin bizden...