-Húzzál egyet.-szólok Corteznek, majd nevetve felém mutatja a papírt.
TITANIC
Őszintén nevetek fel ezen, ezek tényleg nagyon hülyék...
Cortez elindul felém, majd a derekamat átfogva megfordít és úgy fog, ahogyan a filmben ott a hajó elején...
-Óóóóóó, tudom! Ez a Cortez és a...a Reni!-kiáltja be Andris... Jézusom...
-Áááááááá.-sikít fel Virág.-Ezek Titanicot játszanak.-kezd el ugrálni és lefotóz minket... Köszi Virág, legyen még cikibb ez a pillanat, bár mondjuk szinte mindig leégetem magamat, szóval oly mindegy...
-Meglepi.-suttogja a fülembe a spanyol nevű...
-Mi? Milyen meglepi?-kapom fel a fejemet, de ő egy egyszerű mozdulattal valahogy úgy megforgat, hogy egymással szembe legyünk és eldönt engem lefele és közelít felém, mint azokban a romantikus filmekben amikben sok lány arról álmodozik, hogy milyen lenne, ha őt is így "letámadnák"...
De ez nem egy romantikus film...
-Bocsi, mennem kell!-tolom el magamtól és megpróbálok kiegyenesedni...
-Hé Ren, nee! Ne játssz itt Hamupipőkét...-rázza meg a fejét Ricsi.
-Sziasztok.-kapom fel a táskámat, nyomok egy puszit Bendike fejére és már rohanok is az ajtóhoz, hogy ne tudjanak itt tartani...
-Reni, állj meg.-húz vissza valaki a sötétben...
YOU ARE READING
Érzelmek és kötelékek [SZJG ff.] Befejezett
FanfictionCortez megkérte a kezemet és összeházasodtunk és boldogan éltünk míg.... Bocs, ez nem az a történet...