-Hol vagyok? Basszus szétmegy a fejem...-hallom meg életem legkedvesebb hangját...-Reni?!-kérdezi most már idegesen.
-Hm?-fordulok felé még csukott szemekkel... Olyan szépet álmodtam... Nem akarok felébredni...-Mit keresel a földön? És én mit keresek itt?-pattan fel idegesen, majd inkább visszaül, mert gondolom totál másnapos.
-Idejöttél éjjel és én nem engedtem, hogy hazamenj és amúgy is elaludtál.-válaszolok és nem merek a szemébe nézni.-Cortez.-szólítom meg.-Sajnálom.-suttogom.
-Nem tudom, hogy mit mondtam neked tegnap éjjel, de felejtsd el! Semmi sincs rendben! Hagyjál békén Reni! Nincs szükségem rád...-morogja és menni ki, de megállítom...
-Szeretlek.-próbálom visszatartani, de lemondóan megrázza a fejét...
-Időt adj, időt...-most már ő sem keresi a szemkontaktust...
-Körülbelül mennyit?-tördelem az ujjaimat idegesen.
-Mondjuk év végéig.-vágja rá.
-Ennyire rossz a helyzet?-szipogok.
-Megcsaltál Reni.-rázza meg a fejét.
-Én csak téged szeretlek.-megyek közelebb, de int, hogy inkább álljak meg.
-Ne nehezítsd meg kérlek. Ahányszor kimondod, hogy szeretsz annál nehezebb... Én haragszok rád. Ennyi. Reni, nem tudok többet mondani neked...-tárja szét a karját.
-Jobb hogyha megyek.-indulok el.-Ja, itt lakok.-torpanok meg.
-Megyek én, ne aggódj. Cső.-csapja be az ajtót...
-Cső.-ismétlem meg...
Huhh, hát ez az évad sokkal érzelgősebb...
És mint minden évadban megkérdezem, hogy mit gondoltok a sztoriról? Ha van egy kis időtök légyszi írjátok meg nekem :)
YOU ARE READING
Érzelmek és kötelékek [SZJG ff.] Befejezett
FanfictionCortez megkérte a kezemet és összeházasodtunk és boldogan éltünk míg.... Bocs, ez nem az a történet...