Kattan a zár és kinyílik az ajtó...
-Bármire is gondolsz nem fogok semmi olyat tenni...-int nekem és csukná vissza, de oda teszem a lábamat, így nem tudja.
-Tudod ami köztünk van az különleges... És én most olyan önző leszek, mint te és nem engedem ezt veszni.-lököm meg a mellkasát.
-Jól van, ki vagy te? És hol van Reni?-nevet fel jóízűen.
-Tegnap Greaset néztem, ne röhögj már!-itt már úgy röhögött, mint egy retardált unikornis...
-Jó, jó befejeztem!-teszi fel a kezeit.-Ha elmész!
-Nem megyek el.-rázom meg a fejemet.
-De elmész!-néz rám szigorúan.
-Utállak!-duzzogok.
-Én jobban.-vágja rá csípőből.
-Te egy kiállhatatlan személy vagy!
-Te meg egy hisztis nőszemély!
-Utálom, hogy ilyen hülye vagy, hogy nem tudsz semmit sem felfogni!
-Én meg utálom, hogy ilyen erőszakos kis nőci vagy, de komolyan... Ha a női társadalom női Szarka ötven árnyalatát forgatna akkor simán jelentkezhetnél...-forgatja meg unottan a szemeit.
-Te meg egy elcseszett Camila Cabello vagy!-sziszegem dühösen.
-Te meg egy elcseszett Edward Cullen!-sértődik meg...
-Én? Én??!! Én minimum Jacob vagyok!-fonom keresztbe a kezeimet.
-Én meg minimum Taylor Swift!-állja a tekintetemet.
-Igazad van... Te olyan nő vagy, hogy azt még maga Kardashian is megirigyelné!-fröcsögöm.
-Te meg olyan férfi vagy, hogy még Zac Efron is mályvacukrot hányna!
-Utállak!-vágjuk a másikhoz egyszerre.
-Te egy undok köcsög vagy aki mindig csak megbánt! Igazad van, nekünk nincs jövőnk...-mérem végig kissé undorodva.
-Te meg egy okoskodó akaratos Disney karakter és szerintem sincs jövőnk! Irritáló vagy!-viszonozza a tekintetemet...
Majd beáll a kínos csend...
És egyszerre dobjuk le ami a kezünkben van, majd a másiknak esünk...
Úgy csókol, mint még soha. Még több szenvedéllyel, mint a szilveszteri estnél...
Óvatosan az alsó ajkamba harap ezzel kinyerve belőlem egy nyögést.. Majd a leheletével a nyakamat csiklandozza, de a kulcscsontom mentén apró puszikkal kezdi behinteni a bőröm felületét... Egy jóleső sóhaj szakad ki belőlem és érzem, hogy Cortez elmosolyodik. A csípőjét közelebb tolva hozzám a felsője nyakát megragadva arrébb rántom és a falba ütközik a hátam, de egyáltalán nem bánom....
Újból rám néz.
Na neeee... Ez az a híres bugyileolvasztó mosoly amiről a könyvek beszélnek?
Ja, hát persze, hogy ez az....
Csak egy a baj...
Hogy múltkor a hamburgerjére is így nézett... Igazán...igazán étvágygerjesztő...
Pfff, férfiak...
De visszatérve.
Újból mohón az ajkaimra tapad és addig el sem szakad amíg levegőt nem kell vennünk... A szemében vágy csillan meg...
Ugye így van? A könyvek ezt tanúsítják, de amúgy honnan tudja az ember ha nem szemész?
-Akarlak.-morogja a hajamba.
-Tudom, mi vagy!-tolom el egy kicsit.-Vámpír...-nevetek fel.
-Te képes vagy elrontani a hangulatot.-sóhajt fel.-Inkább fogd be!-figyelmeztet és újra csókban forrnak össze az ajkaink.
-Most szólj, hogy hagyjam abba, mert később már nem tudok leállni.-apró puszikat nyom közbe a fülem mögötti területre, miközben a pornósztárokat megszégyenítő hangon duruzsol a fülembe.
-Szeretlek.-válaszolok lehunyt szemmel.
-Akkor ezt igennek veszem.-ad egy utolsó puszit.-Ugorj!-utasít és én teljesítem és a dereka köré fonom a lábaimat, míg ő a fenekemnél tart, de szerintem le is tapizta...
Az emeletre cipel a szobájába, majd miután ledobott az ágyra, becsukódik az ajtó...
VOUS LISEZ
Érzelmek és kötelékek [SZJG ff.] Befejezett
FanfictionCortez megkérte a kezemet és összeházasodtunk és boldogan éltünk míg.... Bocs, ez nem az a történet...