82 fejezet

2.7K 83 8
                                    

-Cortez, mit szeretnél még tőlem?-kérdezem, mert már ebbe a nagy csendbe burkolózásból kezd elegem lenni... Mondja meg mit akar és menjünk el innen, már sötét van és várnak otthon, nem lehet ezt felfogni?

-Reni.-fújja ki a levegőt.-Hú, sose voltam még ilyen ideges.-vakarja meg a tarkóját...

-Cortez, szerintem hagyjuk ezt... Nem szükséges semmit mondanod.-húzom el a számat...

Majd hirtelen fordul el tőlem és szorosan lehunyja a szemeit... Végignézek rajta... Az arca meggyötört és nehezen kapkodja a levegőt... Mi baja lehet? Majd látom, hogy a száját harapdálja és kavicsokat rugdoss közben...  Talán tényleg zavarban van, vagy tényleg valami baja lehet.... 

Most őszintén? Újra végignéztem rajta és egyszerűen nem bírtam ki, hogy ilyen szerencsétlenül fest... Az az én műfajom, ő neki ez nem áll jól...

Megsajnáltam...

-Hé! Nem tudom, hogy Amerikában ez, hogy megy, de itt randira szokás hívni a lányokat.-fogom meg a kezét mosolyogva, majd hirtelen elkerekednek a szemei.

-Akkor jövőhéten érted mehetek?-nevet fel.

-Attól függ.-teszem fel a kezemet.

-Mitől?-vonja fel a szemöldökét és kezd visszatérni a magabiztosabb énje...

-Ha kapok kaját is.-egymásra vigyorgunk és némán bólint, hogy ő neki is megfelel ez...



Huhh, ma sokkal kevesebbet részt hoztam és a holnapi nap is ilyen lesz... Két tantárgyból is osztályozni fognak, áhh dolgozat, mindenki borzong tőle szerintem és még vannak beadandóim, de amikor szünetet tartok akkor megpróbálok kirakni új  részeket:)

Érzelmek és kötelékek [SZJG ff.] Befejezett Where stories live. Discover now