Ο Φρανκ κοιταξε για λιγο τον Μπομπ ο οποιος ειχε αρχισει να κρυωνει, κατι που δεν ηταν περιεργο αφου το κρυο ηταν ανυπόφορο. Γνωριζε πως εκεινη τη μερα θα ειχε κρυο, αλλα εξαιτιας της τρομερης βιασυνης του, ειχε ξεχασει να παρει το χοντρο και αδιαβροχο αστυνομικο του μπουφαν.
« Λοιπον... Ερχομουν απο το Μπιλεφελντ με κατευθυνση προς το Χερφορντ μεχρι που ειδα το αυτοκινητο κολλημενο στα δεντρα. Μετα κατεβηκα απο το αμαξι μου και αφου ειδα οτι ο ανθρωπος που ηταν μεσα δεν κουνιοταν, καλεσα εσας...» Απαντησε ο Φρανκ αν και λιγο καθυστερημενα στην ερωτηση του Μαρκ.
« Μαλιστα... Δηλαδη δεν γνωριζετε πως μπορει να εγινε; » Τον ξαναρωτησε λιγο πιο καχύποπτα αυτη τη φορα ο Μαρκ ο οποιος κοιτουσε το αυτοκινητο του Φρανκ για τυχον φθορες που μπορει να ειχαν προκληθει σε περιπτωση που εκεινος ευθυνοταν για οτι ειχε συμβει.
«Οχι... Οχι βεβαια.»
Ο Μπομπ κατευθυνθηκε προς το κατεστραμμενο αυτοκινητο μετα απο ενα νοημα που του ειχε κανει ενας πυροσβετης. Οταν εφτασε εκει διεκρινε την πορτα του συνοδηγου σχεδον κομμενη. Μα καλα πως μπορει να ειχε γινει κατι τετοιο;
« Οπως βλεπετε προκειτε για καποια ληστεια. » Του ειπε ο πυροσβεστης βγαζοντας το κρανος και σκοπιζοντας τον ανυπαρκτο υδρωτα απ' το μετωπο του. «Φαινεται πως το ατυχημα εγινε πριν αρκετη ωρα και καποιος εκμεταλλευτηκε την κατασταση του οδηγου για να τον κλεψει.»
Ο Μπομπ εγνεψε καταφατικα και φωναξε τον Μαρκ ο οποιος εκανε αλκοολτεστ στον Φρανκ για προληπτικους λογους. Αυτο το εκανε παντα οταν ειχε αρκετε υποψιες για καποιον σε ενα ατυχημα. Γιατι ομως να ηταν τοσο πολυ καχυποπτος για εκεινον; Ο Μαρκ κατευθυνθηκε προς τον Μπομπ κοιτοντας το αλκοολτεστ που κρατουσε στα χερια του. Φαινοταν αρκετα νευριασμενος.
« Φτουσου... δεν ειναι αυτος ο τυπος ο υπευθυνος. Το τεστ δεν λεει κατι. » Ειπε στον Μπομπ ο οποιος τον κοιτουσε περιεργα.
« Θα ηθελα να δειτε κατι. Φαινεται πως το ατυχημα εγινε πριν πολυ ωρα και καποιος προσπαθησε να τους κλεψει. » Του ειπε Μπομπ σπαζοντας την σιωπη μεταξυ τους.
« Τι ειναι αυτα που λες πως προεκειψε κατι τετοιο.» Τον ρωτησε ο Μαρκ ξηνοντας το σαγονι του. Αυτο συνηθιζε να το κανει παντα οταν σκεφτοταν αρκετα.
YOU ARE READING
Η Εξαφάνιση
Mystery / ThrillerΚανένας δεν ξέρει τι κρύβεται τελικά πίσω από την μυστηριώδη εξαφάνιση της Έβελιν. Μιας αστυνομικής υποδιευθύντριας που μετά από ένα τροχαίο ατύχημα χάθηκε από προσώπου γης. Σε όλο το Μπίλεφελντ, στην Γερμανία, γίνεται χαμός για την εύρεση της. ...