Kεφάλαιο 22o (Άντριου)

43 5 2
                                    

Το μεσημερι βρηκε τον  Αντριου ξαπλωμενο και ζαλισμενο στο καταλευκο κρεβατι του δωματιου του. Αν και ηταν ηδη τρεις μερες σε εκεινο το ξενοδοχειο δεν ειχε συνηθισει ακομα το στρωμα. Του φαινοταν αρκετα σκληρο για τα γουστα του. Το δωματιο ωστοσο ηταν υπερπολυτελες. Επενδυση στους τοιχους, ωραια μοντερνα επιπλα και κρυφος φωτισμος απωγειωνε την αισθηση του χωρου. Αφου σηκωθηκε απο το κρεβατι του κουτσα κουτσα, μιας και ακομα τα φαρμακα τον εκαναν να χανει την επαφη με το πατωμα που και που, πηρε το κινητο στα χερια του και καλεσε την Εβελιν. Αυτο το εκανε καθε μιση ωρα. Ειχε την αισθηση οτι καποια στιγμη θα του το σηκωνε. Οι κλησεις απο τη πρωην του γυναικα κοντευαν να σπασουν το κινητο ομως εκεινος δεν το ειχε σηκωσει ουτε μια φορα. Δεν ειχε καμια ορεξη να της μιλησει. Αφου προσπαθησε δυο - τρεις φορες και δεν το σηκωσε κανεις, τα παρατησε. Τι εχει παθει; Ειναι νεκρη ή αυτη τη στιγμη κλαιει και φωναζει σε καποιο σκοτεινο δωματιο; Αυτες ηταν οι σκεψεις του καθε φορα που δεν το σηκωνε η Εβελιν. 

Σηκωθηκε απο το κρεβατι του και εψαξε να δει τα τελευταια νεα της ημερας. Ολα ηταν ιδια και απαραλλακτα. Αν και ειχε χασει την επαφη του με τον εξω κοσμο εδω και δεκαπεντε μερες, τελικα κανενα νεο δεν τον συνταραξε. Παλι τα ιδια. Πολιτικα, ληστειες, τροχαια... Ωπα! αυτο εδω με αφορα! Πεταχτηκε μια φωνη μεσα στο κεφαλι του Αντριου  μολις ειδε μια μεγαλη φωτογραφια του Μαρκ ο οποιος ειχε απαντησει σε διαφορα ερωτηματα καποιου δημοσιογραφου εκεινης της ηλεκτρονικης εφημεριδας.

Ο Διοικητης του Α.Τ. Μαρκ Χελμουτ απανταει σε διαφορα ερωτηματα της επικαιροτητας:

Κυριε Χελμουτ καλημερα σας! Θα θελαμε να σας ρωτησουμε καποια πραγματα.

Καλημερα σας! Μπορειτε να με ρωτησετε οτι θελετε, ειμαι ολος αυτια.

Καταρχας θα θελαμε να σας ρωτησουμε αν γνωριζετε την κατασταση του κυριου Κεπλερ.

Ο κυριος Κεπλερ εχει βγει απο το νοσοκομειο και ειναι καλα. Καθε μερα γινεται καλυτερα.

Πολυ ωραια! Τι πιστευετε για την υποθεση αυτη; Πιστευετε οτι σχετιζεται με το δολοφονο των αστυνομικων που καθε χρονο κανει την εμφανιση του στη πολη μας;

Σε καμια περιπτωση δεν πιστευω οτι εχει καποια σχεση αυτο το περιστατικο με ολα τα προηγουμενα. Πρεπει να ειναι τελειως διαφορετικα τα πραγματα. Θα ηθελα να ανοιξω μια παρενθεση εδω και να σας πω τη γνωμη μου. Εγω βασιζω ολους τους προηγουμενους φονους σε κατι υπερφυσικο. Δεν υπαρχει περιπτωση ενεργος δολοφονος να μενει εκτος φυλακης και κρυφος τοσα χρονια. Δεν εχει γινει ποτε κατι τετοιο. Οσο τελειος και να ηταν καποιος θα τον εβρισκε. Οσον αφορα την τωρινη υποθεση το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν συμβαινει κατι υπερφυσικο. Ο δραστης ειναι πολυ ευκολο να βρεθει. Λιγη υπομονη στην οικογενεια της κοπελας που χαθηκε. Δεν εχω να πω κατι αλλο.

Θελετε να πειτε οτι γνωριζετε τον απαγωγεα της κυριας Γουοκερ απλα θελετε και αλλες αποδειξεις ;

Αυτο ακριβως αλλα δεν θελω να πω παραπανω... Καταλαβαινετε. 

Μαλιστα... Ενδιαφερον λοιπον, ελπιζουμε να πανε ολα καλα. Ας παμε στο επομενο θεμα που μας απασχολει τελευταια που αφορα τα οικονομ.........

Ο Αντριου πεταξε το κινητο του στο κρεβατι και κοιταξε ψηλα. - Γιατι θεε μου; - Φωναξε. Το θετικο τουλαχιστον ηταν πως την επομενη μερα ειχε ραντεβου με τον δικηγορο του ο οποιος θα του εδινε καποιες λυσεις για το αδικο μπλεξιμο του σε μια τετοια υποθεση. Καποια στιγμη θα αθοωνοταν. Ή μηπως οχι...

Η ΕξαφάνισηWhere stories live. Discover now