51.

2K 70 4
                                    

Dorothyval meg beszélgetünk ,ugy döntöt hogy velünk jön és hozza magával a barátját Noaht is .( Nem rég ismerkedtek meg , fél éve a szilveszteri partyn. Azóta együt vannak , eleg hejes a srác)
    Miután megfürödtem,magamra tekertem egy törölközőt , feltettem egy arcmaszkot majd a szobába mentem.
  
      Belépve a szobába felkapcsoltam  a villanyt .
Adam az ágyamon ült .
- Jesszusom ,a frászt hoztad rám - raktam a kezemet a szivemre .
- Bocsi baba,- állt fel az ágyról majd odajött és megölelt, egy csokot akart nyomni a számra de elforditottam a fejem.
- Mit keresel itt?- kérdeztem es a szekrényhez mentem hogy felvegyek valami kényelmeset.
- Most mért csinálod ezt ?- kérdezte .
- Én ,nem csinalok semmit - turkáltam a ruháim között.
- Akkor mért nem engetted hogy megcsokoljalak.?- jött oda mellém
- Te megharagudtál rám , én ugy tudom akik haragszanak nem ,csokolgassak egymást.- neztem a szemébe  majd vissza a szekrésznybe , és elökaptam egy nadragott és egy hozzá illő pólót.

- Nem haragszok ,csak akartalak piszkálni egy kicsit- ölelt meg ujra ,de kimásztam  az öleléséből és az ágyhoz mentém hogy felöltözzek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


- Nem haragszok ,csak akartalak piszkálni egy kicsit- ölelt meg ujra ,de kimásztam  az öleléséből
és az ágyhoz mentém hogy felöltözzek.
Ledobtam magamról a törölközőt , a tükörben láttam Adamot , a szemeivel végig mért majd elmosolyodot és közeledni kezdett.

Nem volt rajtam csak egy csipke bugyi semmi több . Mig oda ért volna felkaptam magamra egy toppot és belebujtam  a felsőbe.
A nadrágért nyúltam volna de Adam átkarolta a derekam ,majd lágy puszkat nyomott a nyakamra. Éreztem a férfiasságát ahogy hozzám simult.
- Ugye tudod hogy kikészit ez a látvany - sugta a fülembe két puszi között ,amitől libabőrős lettem.
- Tudod engem annyira nem érdekel - mondtam majd gyorsan kimásztam a kezei közül és belebujtam nadrágomba ,majd elvettem a könyvet a polcról és olvasni kezdtem , hasalva az ágyon.
- Sajnálom ,baby tényleg - ült le mellém és puszit nyomott a fejemre.- Indulunk akkor nálam?
- Ki mondta hogy ezek után nálad fogok aludni ?- néztem fel rá kérdőn ,és hátamra feküdtem.
- Na kérlek - nyult be a pólóm alá és csikizni kezdett.
- Jó ...jó ...cs..csak ...had...hadjál- kapkodtam a levegőt nevetve.

Beléd szerettem!❤️ Where stories live. Discover now