Brobáltam sikitani de nem tudtam a számnál lévő rongytól .
Összevissza rugdoloztam ,hátha megtudok szabadulni de nem ment.
Aztán a lányok sikolyát halottam meg ,amin mégjobban megiedtem, és mégjoban kezdtem ficánkolni .
- Nyugi kislány , mardj nyugton és nem lesz semmi bajod - hallottam meg egy 25 év körüli fiu hangját ,aztán leültetett ( ugyéreztem hogy a kerti kanapéra) de a szàmtól nem vette el a kendőt.
Hirtelen visszajöttek a fények , és a hangós zene is, két rendör állt elöttem és egy melettem, aki vegre levette a számra szoritott akármit.
A lányok a kanapétol arrébb álltak egy kicsivel és engem néztek majd összenevettek. Én még mindig nem fogtam fel hogy mi történt az elöző 5 percben.
Felváltva néztem a rendörökre és a lányokra.
Egy uj zene indult amire a rendörök elkeztek táncolni.
Akkor esett le hogy mi ez az egész.A lányok odajöttek mellém ,majd felállitva engem a kanapérol egy székre ültettek.
- Látnod kellet volna az arcodat az elöbb - sugta a fülembe Dorothy ,majd othagyva engem a kanapéra ültek.
A rendörök körülöttem táncoltak , vetköztek meg simogattak . Nagyon élveztem.
Miután vége lett ennek a táncolásnak visszamentünk a nappaliba.
Majd elbucsuzva a kamu rendöröktől , kortyoltam bele a pezsgőmbe.
- Látnod kellet volna az arcod , akkor ott kint - mondta Dorothy nevetve.
- Ezt jól összehoztátok ,lányok! - ültem le a kanapéra.
- Csak hogy jól érezd magad - ölet meg Karen .
- Köszönöm lányok - mosolyogtam.
A telómért nyultam , az üvegasztalra ( a lányok hozták le az elöbb).
Láttam hogy négy nemfogadott hivásom van Adamtől.
- Mindjárt jövök - áltám fel a kanapérol és ki mentem a kertbe majd felhivtam Adamat.
- Szia kicsim, hogy telik az estéd?- kérdezte. Halatszott a hangján hogy nem valami józan.
- Szia ,nagyon jól telik , a lányok mindent megtesznek ez érdekében,neked?- kérdeztem.
- Nekem is jó, már mindenki részeg - mesélte.
- Ne id le magad segg részegre ,kérlek- montam.
- Ne félj nem iszok többet- nyugtatott.
- Rendben, akkor holnap találkozunk , nagyon szeretlek .
- Én is picim , szia- nyomta ki a telefont.
12 órát mutatott , telefonom kijelzője
Visszamentem a lányokhoz .
- Lányok ,jobb lessz ha
lefekszünk - mindtam nekik.
- Szerintem is - szólt DaisyFelmentünk az emeletre , a vendég szobába ment Daisy és Karen az enyémben pedig én és Dorothy.
- Jó éjt - szóltam Dorothynak majd a jobb oldalamra fordultam.
- Neked is , menyasszony!- szólt ,mire egy mosolyt eresztettem az arcomra .
BINABASA MO ANG
Beléd szerettem!❤️
RomanceA nevem Sasha, 15 éves vagyok és most kezdem a középsulit. Szüleimmel és az idegesítő bátyámmal élek Californiaban. Új suli, új élet , új barátok! ❤️