Adam megforulva megfogta a kezem .
- Meseszép hercegnő vagy, az én hercegnőm - csordult ki egy könycsepp a szeméből .
- Te meg az én királyfim- töröltem le a könnyeit a kezemmel, áztán magamhoz huztam ,és szorosan megöleltem .
Aztán kezünket össze kulcsolva az autonkhoz mentünk.Adam segitett beülni az autoba , majd a másik oldalra ment és ő is beült.
A söför elindult és dudálni kezdett, a vendégsereg is jött utánunk dudálva.
A partra mentünk mert szabadtéren akartuk tartani a polgárit.
Mikor odaértünk , meg vártuk mig mindenki helyet foglal . Adam is kiszált majd odament , apa segitett nekem kiszálni , majd nagy levegőt vettem , apa megkarolt ,majd lassan sétaltunk Adamhoz.
Nagyon szép voltAdam mosolyogva várt engem a koszorus lányok bal oldalt voltak ,a koszoruslegények pedig jobb oldalt , Adam hátánál álltak .
A násznép felénk fordulva néztek minket .
Kicsordult egy könycsepp ,és az arcomon gördült végig. Probáltam nem sirni de nem tudtam megakadályozni .
Láttam ahogy apa is könyezett.
Miután apa átadott Adamnek ,helyet foglalt anya mellett.Adammal egymás kezzét fogva mondtuk ki a boldogitó igent, és felhuztuk a gyűrűket.
Aztán aláirtuk a Házassagi Anyakönyvi Kivonatott ,és a tanuk is akik Dorothy és Noah voltak .
A fotós csinált egy csomó képet :Aztán elindultunk a kibérelt terembe ünepelni , ami nem volt messsze a parttól.
Beülve az autóba , Adam vállára tettem a fejem .
- Már most fáradt vagyok- mondtam.
- Mi lesz még este akkor?- kérdezte egy puszit nyomva a fejemre.
- Nem tudom, megleszünk valahogy.
Odaérve a terembe ,zenére vonultunk be .
Elöl mentek a koszorus lányok és fiuk, azután a nagykomák , a szülök és végül mi!♡
Elfoglatuk a hejünket ,aztán nemsok idő mulva a vőfi a táncparketre invitált minket.Ez volt a terem
És ez a mi asztalunk
Adammal lasuztunk ,és fehér füst keletkezett körénk.
Amiben a kisseb gyerekek rohangáztak. Adam vállára tettem a fejem és együtt ringatoztunk a zenére.
Késöbb a többi vendég is a táncparketre jött.
Aztán sorba kértek fel táncolni, végül csak visszakerültem Adamhaz.
Jött az első fogás kaja, mindenki leült enni csak a kisgyerekek rohangáltak a terembe.
- Késöbb lesz egy meglepim - mondtam Adamnak miközben belekortyoltam a pezsgőbe.
ESTÁS LEYENDO
Beléd szerettem!❤️
RomanceA nevem Sasha, 15 éves vagyok és most kezdem a középsulit. Szüleimmel és az idegesítő bátyámmal élek Californiaban. Új suli, új élet , új barátok! ❤️