- Ez nagyon szép Regina - néztem a kezemben lévő festményre ,amin Adam és én voltunk.
Majd a babaruhát is megnéztem:
- Tényleg ,nagyon szépek, köszönjük.- öleltem meg.
- Nincs mit , megpillanthatom a babát.?- kérdezte kiváncsian.- Persze ,gyere - vittem az abédlőben lévő kiságyhoz .
- Jaj de picuri, és milyen édes - simitotta meg a kezecskéjét.
- Várj ,kiveszem neked - mondtam belehajolva az agyikóba, majd átadtam neki.
- Mi lessz a neve - kérdete a fejét simogatva.
- Ethan és Matthew .
- Nagyon szèp nevek - puszilta meg a fejét.
Vissza rakta Ethant a kisagyba és visszamentünk a nappaliba.
Beszélgettünk ,aztán mondta hogy kell menjen.
- Aztán még ha jöttök haza a szüleitekhez , akkor gyertek nálunk is- kísértem az ajtóhoz.
- Jövük, de ti is jöhettek Párisba majd - mondta és kilépett az ajtón.
- Majd talán egyszer elmegyünk - mosolyogtam rá.
- Na jó, akkor szia- ölelt meg és megpusziltuk egymást. Adam épp akkor kanyarodott be az udvarra .
- Szia, vigyázzatok magatokra - Regina megfordult és elindult az autója felé.
Addammel szoltak pár szót majd beült az autojába és elment.
- Szia kicsim- jött be Adam a házba.
- Szia- csokóltam meg.
Adam egyenest a kiságyhoz ment és megpuszilta Ethant.
Nemsokára kész lett a vacsi, leültünk enni aztán megfürdettem Ethant és megetettem , majd lefektettem a szobájába.
Mi is megfürödtünk ,majd lefeküdtünk aludni.Éjjel 1 órakkor arra ébredtem hogy sir Ethan . Kimásztam az agyból és a szobájába mentem.
- Megéheztél drágaságom- vettem fel az ölembe és a fotelba leülve megetettem.
Majd visszaraktam aludni.
Vissza feküdtem Adam mellé, mire ő hozzám bujt és átkarolta a derekam .
- Ha gondolod ,menj le a vendégszobába ,hogy tudjál aludni , mert még 2 szer biztos hogy fog sirni reggelig - fordultam felé.
- Nem megyek , ő a kettőnk gyereke és nem szenvedhetsz vele csak te- nyomott egy puszit a számra.
- Szeretlek - bujtam oda hozzá.
- Én is, nagyon - ölelt magához és ugy aludtunk el.
2 hónap mulva
Ma van Ethan keresztelője.Reggel 8 kor keltünk.
A baba szobába mentem hogy megetessem Ethant.
ESTÁS LEYENDO
Beléd szerettem!❤️
RomanceA nevem Sasha, 15 éves vagyok és most kezdem a középsulit. Szüleimmel és az idegesítő bátyámmal élek Californiaban. Új suli, új élet , új barátok! ❤️