Değerli okuyucularım.
Öncelikle yeni bir bölüm ile gelemediğim için herkesten çok özür dilerim.
Hayatımda oluşan bazı olaylardan dolayı bir süredir bir türlü yazamıyorum.
Ama inşAllah son bölümü tamamlayıp yayinlicam sonraki bölüm de en kısa sürede gelicek inşAllah .
Öncelikle biraz kitaptan bahsetmek istiyorum . Yazdığım bu güzel kitap (😄😊) İran'da Geçen gerçek bir hikayeden ilham aldım.
Bazı olaylarda hemen hemen birebir. Eğer bu kitabım tutarsa onu yazmaya başlıcam (Hele bunu bir bitiriyim sonra tabi )
Ama sizede çok kırgınım hayalet okuyucularım . Yıldızları geçtim tek bir yorum bile yapmıyorsunuz .
Milletin okuyucuları onları yoruma boğuyor ama ama benim...
Bu beni çok üzüyor Gerçekten. Begenmediniz desem son bolumüme kadar okuyan 168 kişi var. Hadi bir tane benim kaldı 167 kişi .
Bu 167 kişiden sadece on kişi yorum yapmış . Ben size beni övün güzel yorumlar yapın demiyorum .
Saygı çerçevesinde gelen her eleştiriye açığım .
Sizin için sadece beş saniyelik bir yorum olabilir ama benim için kitabımı yazmam demek.
Lütfen sizden çok rica ediyorum çok değerli okuyucularım.
Yani Sizin yorumlarıniz eşittir bölümler
Bide bugün benim doğum günüm. 21. Yaşıma bastım. Iyi ki doğdum ben 😄😄
Hepinizi çok seviyorum ama lütfen şu yorumları yapmayı unutmayın .
En kısa sürede yeni bölümde görüşmek üzere hoşçakalın .
❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAH-MAT
General Fictionİran'nın zalim hükümdarı Hazard Kral'ının ve yıllarca oğlu bildiği Cegerxun'un savaşı. Cegerxun'un intikamı