0.3 ✨

3.1K 309 54
                                    

Dewamke...

<<<<<<

Aynen öyleymiş.

Kızın yanına gelen iki kişinin adının Çağla ve Duygu olduğunu öğrenmiştim. Okulda aynı isimde başka üçlüler olması mümkün olmayacağına bu Bilge o Bilge'ydi. Püüü şansıma sokayım ya. Bütün şansımı kız doğarak kullandım herhalde.

Kızların sorgusundan kaçıp sınıftan çıktım. Derhal Ceylin ile görüşmem lazımdı. Bahtiyar ile aynı sınıftaydı. Teneffüste sınıflarına girdiğimde gözler bana çevrildi. Beraber otururken görmüştüm onları. Şanslı piçlere bak.

"Konuşmamız lazım. Çok acil." Dedim hemen önlerindeki sırada soluğu alırken.

"Daha ilk dakikadan patladım deme sakın." Dedi Bahtiyar eliyle ağzını kapatarak.

"Bu Bilge hangi sınıfta?" diye sordum bir umut emin olmaya çalışarak.

"12-D." Dedikten sonra gözlerini kocaman açtı Ceylin.

"Hay amına koyayım ya." Diyerek Ceylin'in masanın üstünde duran suyundan içtim.

"Uzak dur ondan. Bilge insanlarla oynamayı sever."

"Yanında oturuyorum." Dedim durumu kabullenerek.

"Püüüü mala bak, gitmiş nereye oturmuş." Dedi Ceylin'de.

"Sırıtışından belliydi zaten." Dedim gözümün önüne gelirken. Güzeldi ya. Bahtiyar'a uyan aklımı sikeyim.

"Güzel mi?" diye sordu Bahtiyar.

"Of, hem de nasıl." Diye yanıtladım onu.

"Bilge konusunda bir fikrim yok ama Devran büyük homofobik." Dedi Ceylin. "Oğuz'u ne zaman görse tiksintiyle bakıp sataşıyor. Sırf onun yüzünden okulda herkes gerçek yönelimini saklıyor olabilir."

"Oğuz kim?"

Bakışlarıyla karşı sırada oturan bir çocuğu işaret etti. Benden yakışıklıydı şimdi Allah var. Bahtiyar'ın zaten birkaç gömlek üstüydü.

"Gay olduğu anlaşıldı. Oyun falan oynadılar, öyle ortaya çıktı. O zamandan beri yalnız. Zaten Devran korkusundan kimse yanına yaklaşmıyor. Ben birkaç kere konuşmaya çalıştım ama tersledi beni."

"İğrençler." Dedim fikrimi söyleyerek. Birinin başka birini sevmesi bu kadar olay olmamalıydı. Herkes kimi seveceği konusunda özgürdü.

Zil çaldığında ayağa kalktım. Ceylin elimi tuttu. "Bilge'ye gerçekten dikkat et." Kafamı onaylarcasına salladım. Kendi sınıfıma dönüp sıraya oturdum. Eğer kimseyle konuşmazsam sorun falan kalmazdı.

Dersler boyunca gerçekten hiç konuşmamıştım. Birkaç kere kendimi tanıtmak zorunda olmam dışında. Öğle arasında gidip bizimkileri buldum. Okuldan şimdiden sıkılmıştım.

Yemekten sonra bahçenin bir yerine oturmuştuk. Yanımızda iki tane kız vardı. Ceylin'in sürekli bahsettiği okul arkadaşlarıydı muhtemelen.

"Tanışalım, ben Ela." Dedi kızın birini elini uzatarak. "Deniz." Dedim elini tutmadan. Kendime hâkim olmam gerekiyordu, yumuşak ellerime olabildiğince az dokunmaları gerekiyordu.

"Hilal." Dedi diğer kız da.

Okulun arkasında doğru yürüyen kalabalığı görmüştüm. Gözüm anında Bilge'yi bulmuştu. Bir erkek omzuna elini atmıştı. Demek bu da meşhur kötü çocuğumuzdu. Ay çokta sikimde. Ondan bende yoktu ya neyse role kendimi fazla kaptırmışım.

"Deniz, okuldan sonra gidelim bir yerlere? Sizi her yere götürmek istiyorum." Dedi Ceylin coşku dolu bir sesle. Zaten yapacak başka işimiz de yoktu.

"Fark etmez." Diye yanıtladım.

"Nereye gitmek istersiniz?"

"Fark etmez." Bu defa Bahtiyar'la aynı anda yanıtlamıştık. Birbirimize aşırı benziyorduk. Küçüklükten beri pek çok şeyimiz ortaktı. Ailelerimiz bizi kardeş gibi büyütmüştü. Bahtiyar okuldan sonra her Allah'ın günü hastaneye yanıma gelirdi.

"Siyam ikizleri." Diyerek göz devirdi Ceylin. "Kızlarla hep gittiğimiz bir kafe var oraya gidelim madem."

"Fark etmez." Yine aynı anda cevaplamıştık. Ceylin ikimize de birer geçirdi.

"Amınıza koyacağım şimdi."

"Yok ki." Aynı anda yanıtlamıştık yine. Bahtiyar'la birbirimize bakıp kahkaha attık. Ben role çok alışmıştım ya. İyi gidiyordu.

"Of siktirin gidin." Dedi Ceylin. Sonra arkadaşlarıyla konuşmaya başladı. Bazen bizimle baş etmesi zor oluyordu.

Oturduğum yerde biraz yayılıp etrafı izlemeye başladım. Of, harbi güzel kızlar vardı. Hele bir tanesi fenaydı.

Ceylin'i dürttüm. "Şu kız kim?" diye sordum gözlerimle işaret ederken.

"Asya. Ailesi baya zengin, Devran bile bulaşmıyor ona."

"Güzelmiş." Diyerek istemsiz bir şekilde dudaklarımı yaladım.

"Okulun en güzel kızının peşine düşecek kadar da salak olmazsın ya." Dedi Ceylin.

"Ben öyleyim." Dedi Bahtiyar bakışlarımı takip edince. Yine mi aynı kız ilgimizi çekmişti, yeter ya.

"Aman al senin olsun." Dedim aradan çekilerek. "Biliyorsun tipe çok bakan bir insan değilim. Zaten bu kız hayatta sana bakmaz."

"Sen mi?" diye sordu kaşlarını kaldırarak. "Sen tipe bakmıyorsun?"

"Kimseyle sevgili olmadığım için bunu kanıtlayamayız. Sadece yatıyorum." Diğerlerinin yanımızda olması umurumda değildi açıkçası.

"Hepsinin de maşallahı vardı ama."

Omuz silktim. Güzel kızları çekiyordum demek ki.

"Güzel kızlar beni seviyor demek ki. Senin aksine." Diyerek ona sataştım.

Cehennem azabı gibiydi harbiden ya. Gözümün önünde bu kadar kız vardı hiçbirine sulanamıyordum. Zaten alayı heteroydu kesin. Neyse şansımı okul dışında bir yerde denerim artık. 1 yıl geçmezdi yoksa.

İddia (GirlxGirl)Where stories live. Discover now