1.3 ✨

3K 348 109
                                    

Hadi bakiiim iyiii sahurlaar

Aslında Sarsılmaz yazıyodum ama onda ilhamım birden kaçtı son anda buna döndüm...

Bol yorum öpüldünüz <3

<<<<<<

Bilge'den

Okuldan gelmiş üstümü değiştirdiğim gibi kendimi yatağa atmıştım. Gündüz Deniz'in burnunun yaslandığı karnımı okşadım. Tuhaftı, böyle hissetmem baştan aşağı tuhaftı.

Kendimi bildim bileli kızlardan hoşlanıyordum. Belki biseksüelimdir diye çok çabalamıştım ama hayır değildim. Bu değiştirebileceğim bir şey değildi ve asla bir erkeğe ilgi duymamıştım.

Deniz ise farklı geliyordu. Onun ne kadar yakışıklı olduğundan ziyade güzel olduğunu düşünüyordum sürekli. Allah var, taş gibi çocuktu. İstese çoğu kızla birlikte olabilirdi. Hoş, kız istemiyordu zaten.

Bazen burnu, bazen alnı karnıma dayanmıştı. Konuşurken onu her hissettiğimde karnım kasılmıştı ve anlamaması için büyük çaba göstermiştim. Şimdi ise aklımdan çıkmıyordu. Sanırım çıldırmak üzereydim.

"Bilge gelir misin?" Önce kapı tıklatma sesini sonra annemin sesini duydum. Kapının arkasından sesleniyordu.

"Geliyorum." diye yanıtladıktan sonra yataktan kalktım. Boy aynasında üstümü düzeltip odadan çıktım. Büyük salonda karşılıklı oturmuş beni bekliyordu sevgili ailem. Konunun ne olduğunu az çok tahmin edebiliyordum.

"Bir şey mi oldu?" diye sordum bilmezden gelip koltuğa otururken.

"Devran ile ayrılmışsınız?" Annemin soran tonda sesiyle ona döndüm.

"Evet?" Bende aynı şekilde sordum, sizi ne ilgilendiriyor dercesine. Elbette anlamadılar.

"Neden?"

"Niye hesap vermek zorundayım?"

"Bilge." Babamın otoriter sesini duyduğumda göz devirmemek için kendimi zor tuttum. Bu evde boğuluyordum.

"Aramızda hiçbir zaman doğru düzgün bir şey olmadı zaten. Sevmiyordum onu. Araya siz girdiğiniz için bir şans vermiştim sadece. Ama olmadı ne yapabilirim?"

"Barışacaksın." Annemin dediği ile ona döndüm.

"Ne?"

"Ailesi ile çok yakınız biliyorsun. Çocuk değilsiniz artık, bir karar verdiysen arkasında dur."

"Mutlu değilim onunla hiç fark etmediniz mi?"

"Gelecekte olursun."

"Hayır." dedim kesin bir dille.

"Yoksa Devran'ın dedikleri doğru mu?" Babamın ses tonu sinirli çıkıyordu. Orospu çocuğu hangi ara yetiştirdin?

"Ne dedi?" diye sordum gerçekten merak edermiş gibi yaparak.

"Senin iğrenç bir lezbiyen olduğunu söyledi."

Gerçekten tiksinircesine çıkardığı sesler kalbimi acıtsa da bozuntuya vermedim. İlk defa duyuyormuş gibi yaptım.

"Üstüme iyilik sağlık o nereden çıktı nasıl yapabilirim böyle bir iğrençlik?" Homofobik gibi davranmak canımı o kadar yakıyordu ki, biri dokunsa hüngür hüngür ağlayabilirdim. Kendim olamıyordum. Olmaya çalıştığımda ise nefes alamıyordum.

"Devran görmüş seni öyle diyor." Kanıtı olsa çoktan gösterip öyle tehdit ederdi. Artık nasıl bir şoka girdiyse Allah'tan fotoğraf falan çekmemişti.

"Ayrıldığım için yalan söylüyor. Okula yeni bir çocuk geldi. Şu an onunla sevgiliyim bu yüzden Devran yedirememiş olabilir." Çocuk ve sevgili lafını duyduklarında yüzlerinde oluşan rahatlama...

Biraz daha kalırsam sehbanın üstündeki vazoyu duvara fırlatıp çığlık atabilirdim.

"Demek öyle, neden söylemiyorsun bize?"

"Söyleyecektim." diyebildim.

"Gelsin tanışalım o zaman."

"Ne zaman?"

"Bu akşam yemeğine çağır mesela?" dedi annem hala inanamıyormuş gibi.

"Çağırayım, müsait olursa gelir." diyerek kalktım ve hızla odama döndüm. Kafamı yastığa bastırıp olabildiğince sessiz çığlıklar attım. Dayanmıyordum artık.

Fazla zaman geçmeden telefonumu elime alıp Deniz'e mesaj attım.

Bilge: Deniz?

Çok geçmeden cevap vermişti.

Partner 💫: Bilge?

Hem biraz daha yakın olduğumuz için hem de dans partnerim olduğu için onu bu şekilde kaydetmiştim.

Bilge: Deniz?

Partner 💫: Bilge?

Bilge: Of yeter

Bilge: Sana bir şey sormam gerekiyor

Partner 💫: Sor tabi güzelim

Kalbim.

Salak saçma atma şöyle bir kelime yüzünden falan.

Bilge: Akşam boş musun?

Bilge: Boşsan bize gelir misin?

Partner 💫: Çok hızlı gidiyoruz

Partner 💫: Daha kalbim hazır değil buna

Partner 💫: Eve atamazsın beni

Bilge: Deniz yanımda olsan suratına tükürürdüm

Partner 💫: DFSJKKDJGHDFKHLD

Partner 💫: Tamam tamam

Partner 💫: Ne oldu len?

Bilge: sjhfjsdkfsdlgfsd güldürme sinirlerim bozuk

Bilge: Beklediğimizden erken oldu

Bilge: Devran hangi ara yetiştirdi bilmiyorum konuşmuş bizimkilerle

Bilge: Ben de senden bahsedince akşam yemeğine çağırdılar

Partner 💫: Anladım

Partner 💫: Gelirim tamam

Partner 💫: Kaç gibi geleyim müstakbel gelinim

Bilge: Ne sjkfldşgdfhf

Partner 💫: Yani şimdi ailenle tanışcam büyük bir evre bu

Partner 💫: Yarın evlenebiliriz beklerim ben

Bilge: Saçmalama sjdfklsdgf

Partner 💫: Tüh be senle evlenme fikrine açıktım halbuki

Partner 💫: Sağlık olsun

Partner 💫: Ee kaçta geleyim daha gidip yakışıklı olcam

Bilge: Yedi olur mu?

Partner 💫: Bilmem olur mu

Bilge: ????

Partner 💫: Salak yemeği sizde yicez

Partner 💫: Ben nereden bileyim saati ne söylersen o saatte gelcem işte

Bilge: Yedi iyi

Bilge: Ayrıca sensin salak

Telefonu elimden bırakıp yastığa geri döndüm. Ama tuhaf bir şekilde önceki sinirimden eser yoktu. Heyecanlı hissediyordum ve bu aşırı saçmaydı. Kafayı yemek üzereydim.

İddia (GirlxGirl)Where stories live. Discover now