Yazar yorum seviyo (Küçük bi tüyo)
<<<<
Aynı tahmin ettiğim gibi Bahtiyar basketbol takımına girebilmek için koçla konuşmuştu. Ortaokulda takımda olduğundan bahsedince denemek için oynatmışlardı. Gerçekten iyi olduğunu görünce de takıma almışlardı. Devran bir şeyleri parayla çözmeye çalışırsa Bahtiyar aynı şekilde karşılık verirdi. Kavgayla çözmeye çalışırsa Bahtiyar yine parayla karşılık verirdi. Zengindi çocuk.
Yanımda oturan Bilge'ye baktım. Okul başladığından beri birçok kız iş atmıştı ama onlara geri dönemiyordum. Yakında gay olduğumu düşüneceklerdi. Hatta Bahtiyar'ın aşırı korumacı tavrından sonra onunla beraber olduğumuzu bile düşünebilirlerdi.
Sakın sorma Deniz. Sakın neyi olduğunu sorma. Kendime söyleniyordum çünkü Bilge kötü duruyordu. Ne olduğunu sormak istemiyordum. Karışmak istemiyordum.
"Neyin var?" Kararlılık seviyem.
"Seni ilgilendirmez." En azından cevap verip içime su serpmişti. Evet beni ilgilendirmezdi.
"Konu Devran'sa Bahtiyar onunla ilgilenecek. Sevgilin yanlış kişiye bulaştı." Diyerek kendimi gösterdim. Bende aslan burcuydum arkadaşlar.
"Bir halt yapamaz. Devran sandığınızdan daha korkunç."
"Daha korkunçlarını görmüştük." Diyerek omuz silktim. Bahtiyar'la belaya bulaştığımız zamanlar çok olmuştu.
"Bahtiyar'ın sevgilisi var mı?" diye sorduğunda gözlerimi kocaman açtım.
"Yavaş."
Omuz silkerek karşılık verdi.
"Geç kaldın. Geçenlerde Asya'ya kaptırdık kendisini."
"Hangi Asya?"
Şu an dedikodu yapıyorduk. Ah nasıl özlemişim dedikodu yapmayı.
"Okulun en güzel kızı olan."
"Benden mi bahsediyorsun?" diyerek gülümsedi.
"Hayatımda daha fazla aslan burcu istemiyorum." Diyerek yüzümü buruşturdum.
"Off, şaka yapıyorum." Gözlerini devirdi. "Asya kimseye pas vermezdi kolay kolay."
"Bahtiyar kimse değil."
"Arkadaşlık ilişkileriniz gözlerimi yaşartıyor." Diyerek gözündeki sahte yaşları sildi. Konuşunca bayağı iyi anlaşacağımızı fark etmiştim aslında.
"Ayrıca sen hayırdır? Sevgilin varken başka erkeği sormalar falan?"
"Sana ne?"
"Hoop döndük yine başa. Aman ne halin varsa gör." Diyerek ayağa kalktım. "Bu arada Devran'la çıkarken o kavanoz altı gözlüklerin gözünde miydi? Bir ihtimal çocuğu göremiyor olabilir misin?"
Bir insana gözlük bu kadar yakışabilirdi. Son zamanlarda takmaya başlamıştı. Önceden lens kullandığını tahmin ediyordum. Keşke hep gözlük taksaydı, ilk tanıştığımızda kesin düşerdim.
Gözlük fetişim olduğunu iddia etmiyordum ama gözlük takan kızlar hep birkaç adım önce oluyordu. Bahtiyar bunu bilmiyordu.
"Ne yazık ki görüyorum."
"Sizin de bu kadar sağlıklı bir ilişkide olmanız benim gözlerimi yaşarttı." Diyerek onun gibi sahte göz yaşlarımı silip sınıftan çıktım. Bahçede bizimkileri elimle koymuş gibi bulmuştum. Bahtiyar'ın yanında oturan kızı anında tanımıştım. Ne ara beraber takılır oldu bunlar be?
"Gel aş- kanka." Ceylin son anda kurtarmıştı. Az kalsın aşkım diyecekti. Ceylin'le birbirimize çok fazla sevgi sözcüğü söylerdik. Okulda kendimizi tutuyor olmak bile büyük başarıydı bizim için.
Yanına oturup sohbetlerine katıldım. Asya'dan bir piçlik sezseydim asla Bahtiyar'a yaklaştırmazdım, ne kadar güzel olursa olsun. Eh, iyi kız gibi duruyordu o yüzden karışmadım.
Çimlere uzanıp kafamı Ceylin'in dizine koydum. O saçımı okşarken gözlerimi kapattım. Birden gelen huzurla uykum gelmişti.
"Bizi sevgili sanıyorlar." Dedi Ceylin gülerek.
"Aman sansınlar."
"Sen niye benim şansımı kapatıyorsun kı-oğlum." Bu konuda daha çok çalışmamız gerekecekti sanırım.
"Abinim kızım ben senin."
"Hah." Diye bir ses çıkardığında güldüm. Hetero olmasaydı Ceylin'i kendime alırdım... Belki de değildir... Öyle sanıyordur...
Sağa doğru dönüp dizlerine iyice yerleştim. Başım karnına geliyordu. Karanlıkta olmuştu, tam uyumalık ortam.
"Zil çalınca uyandırırsınız." Diyerek mırıldandım.
"Kalk lan." Diyerek ayağıyla dürten Bahtiyar'a orta parmağımı gösterdim.
"Siktir git."
Arkadaşlığımız gerçekten insanları gözlerini yaşartabilirdi. Bir süreliğine içim geçmişti. Ceylin'in tatlı dürtmeleri iyi hissettirdiğinden kalkmamıştım ama Bahtiyar omzumdan sarstığında deprem oluyor sanıp doğrulmuştum.
"Yavaş lan." Diye söylendim.
"Zil çalınca uyandırın." Diyerek omuz silkti. Sırıtmayı ihmal etmiyordu.
Sınıfa girince hala uykum olduğuna kanaat getirmiştim. Bu yüzden başımı sıraya gömdüm. Yan tarafımdan dürtülmemle gözlerimi açtım.
"Ooo, Deniz efendi uyanabildiniz mi sonunda?" Tarihçiyi gördüğümde kafamı tekrar sıraya gömmemek için kendimi zor tutuyordum.
"Ben hiç uyumuyordum hocam." Diye yanıtladım.
"En son neyden bahsettik peki?"
"Uyumuyordum ama dersi de dinlemiyordum hocam. Kusura bakmayın."
"Hele o kafanı sırada göreyim." Diye söylendikten sonra dersi anlatmaya devam etti. Tarih sevmediğim dersler arasında başı çekiyordu. Gözlerim açık dinleyebilmek için büyük bir çaba sarf etmem gerekmişti. Teneffüs olur olmaz da sıraya yatıp tekrar kapatmıştım. Uyuyarak okulu bitirebileceğime olan inancım tamdı.
"Ceylin'le mi berabersiniz?" Teneffüste Bilge'nin sorusuyla gözlerimi açtım.
"Öyle mi görünüyor?"
"Evet."
"Değiliz." Diyerek omuz silktim. Öyleyiz desene işte geri zekalı.
"Çok yakınsınız."
"Çocukluk arkadaşım."
"Çocukluk arkadaşları da sevgili olabiliyor." Diyerek surat astı.
Üstüne bir şey söylemedim. Muhtemelen Devran ve kendisinden bahsediyordu. Kokusu yakında ortaya çıkardı.
YOU ARE READING
İddia (GirlxGirl)
Cerita Pendek"Bahse varım bizim okulda erkek gibi davransa hiç anlaşılmadan 1 sene geçirebilir. 100 lirasına girerim." "100 lira mı? Yaparım ama onun için uğraşmam. Biraz ucuz değil mi sence de?" "Peki ya 100.000 lira?" "Deniz yapabilirim diyor ama birileri kes...