Bayılıyorum klişelere sjhdksdlgfd dansı yukarı bırakıyorum ^^^^^
<<<<<<<
"Kalk dans et az keyfimiz yerine gelsin." Dedi Bahtiyar bana bakarak.
"Ayı oynatıyor sanki hayvana bak." Dedim gözlerimi devirirken. Okul cidden çok sıkıcı geçiyordu. Bahtiyar telefonunda bir şarkı açtığında gözlerimi kısıp ona baktım.
"Pisliklik yapma. Şu an bu şarkıda dans edemeyeceğimi biliyorsun." Sweet But Psycho açmıştı. Bu şarkıda dans etmeyi inanılmaz seviyordum fakat çoğu hareketi seksiydi ve okulun ortasında bu şarkıda dans edemezdim.
"O zaman bu." Diyerek Bad Guy açtı. Bu olurdu işte.
"Kalk kız." Dedim Ceylin'i ayağımla dürterken. Birlikte çok dans ederdik.
"Bu şarkıda sana ayak uyduramam. Üstelik etek var altımda." Diyerek omuz silktikten sonra istifini bozmadı.
Mecbur tek başıma dans etmiştim. Etrafımıza toplanan kalabalığı umursamadım çünkü göz önünde olmayı seven bir insandım. Her ne kadar şu sıralar pek göze batmamaya çalışsam da.
"Sıradaki geliyor." Dedi Bahtiyar coşkulu bir sesle.
Señorita açtığında kaşlarımı çatıp ona baktım. O ise dil çıkardı.
"Bunu sensiz yapmam imkansız. Kalk." Dedim Ceylin'i zorla kaldırarak. Bu şekilde partnerli dansları çok yapardık. Ceylin benden daha feminen olduğu için kızların partlarını genelde o yapardı. Bu şarkıda ise birçok video izlemiş aralarında en sevdiğimiz koreografiyi ezberlemiştik.
Yemin ediyorum şu dansı Ceylin yerine başka biriyle yapsam ortalık alev alabilirdi. Çok şükür en yakın arkadaşımıza karşı bir şeyler hissetmiyorduk.
Ceylin'in kucağıma atladığı sırada ıslıklar havada uçuşuyordu. Onu döndürüp yere bıraktım. Şarkıya devam ettiğimizde güldüm. Ceylin'de gülüyordu, aklımızdan aynı şeyin geçtiğine yemin edebilirdim.
Şarkı bittiğinde etrafta toplanan kalabalık alkışlamaya başlamıştı.
Bahtiyar bir şarkı daha açarken kendimi çimlere attım. "Yeter bu kadar." Dedim nefes nefese. Aslında daha dans edecek enerjim vardı. Ama Ceylin için bu dans zirveydi, tek başıma dans etmek de istemiyordum.
Bahtiyar etrafımızdaki kalabalığı dağıttı.
"Şimdilik popülerliğimiz artıyor. Her şey planıma göre gidiyor." Dedi sırıtarak. Anlaşılan harbi Devran'a oynuyordu bu çocuk. Geçen bir ara söğüdü onlardan almaktan falan bahsediyordu.
"Aramızdaki sevgili dedikoduları nirvanaya ulaşacak." Dedi Ceylin.
"Ulaşsın." Dedim umursamayarak. Zaten bayağıdır dolanıyordu söylentiler.
"Benim için sorun." Diyerek koluma vurdu. "Kim bilir hangi sevgilim açılacaktı bana."
"Ya bir git, kim açılsın sana." Diyerek dalga geçtim. "Güzelim benden başka kimse çekemez seni." Sonunda göz kırpmıştım.
"Siktir git." Evet bu favori lafımızdı. Üçümüzün, birbirimize karşı en çok kullandığı cümleydi.
"İyi be gidiyorum." Diyerek ayağa kalktım. Bana tuhaf bir şekilde bakıyordu.
"Ne oldu?" diye sordum.
"Yok ilk defa bu lafın üstüne biri gidiyor da şok oldum ondan." Diyerek kıkırdadı.
"Yüzümü yıkayacağım."
"Kolay gelsin." Bu sefer sırıtıyordu. Erkekler tuvaletine girecektim çünkü.
Neyse ki yüzümü yıkayıp ışık hızıyla ayrılmıştım. Sınıfa girdiğimde boş gördüm. Öğle arasında kimse sınıfta takılmıyordu. Kendimi oyalayacak bir şeyler arasam da bulamamıştım.
"Sonunda seni buldum." Bir kız koşarak içeri girmiş ön sırama oturmuştu. Aradığı ben değilimdir belki diye etrafa bakmıştım ama benden başka kimse yoktu. Bendim herhalde. Tek kaşımı kaldırıp kıza baktım.
"Merhaba ben Ilgın. Dans kulübünün başıyım. Sana çok ihtiyacımız var, kulübe katılır mısın?" Bu kadar bodoslama gireni ilk defa görüyordum.
"Yok ben almayayım." Dedim aynı hızda.
"Azıcık düşünsen? Lütfen. Gelecek ay bir yarışmamız var ve geri zekalı Güven futbol oynarken bacağını kırdı. Grup ve ikili solo dansımız var. Solo için erkek partında senden başkasını düşünemiyorum. Aşağıda izledim seni. Çok iyiydin. Lütfen. Sonra seni rahatsız etmeyeceğim sadece bir seferlik." Yavru köpek bakışı atıyordu. Ama ben bunları yemezdim.
"Olmaz." Dedim tekrar redderek.
"Pes etmeyeceğim." Diyerek sınıftan çıktı.
Sonrasında her gün, her teneffüs beni rahatsız etmişti. Bu kadar ısrarcı bir insanı da ilk defa görüyordum.
"İyi, tamam. Sadece bir seferlik." Dedim bıkkınlıkla kabul ederken.
"Okuldan sonra provalarımız var. Dans salonunu kime sorsan gösterir." Diyerek yüzünde büyük bir gülümseme ile yanımızdan ayrıldı.
"100 liramı ver." Dedi Ceylin Bahtiyar'a elini uzatarak.
Bahtiyar cüzdanından 100 lira çıkarıp verdiğinde hayretle onu izledim. "Kabul edecek demiştim." Ceylin sırıtarak bana baktı.
"Kız bu kadar ısrarcı olmaz diye düşünmüştüm." Dedi Bahtiyar.
"Beni de çok zorlamıştı ama tiyatro kulübü yeterince vaktimi alıyor." Dedi Ceylin.
Okul çıkışına kadar vakit çabuk geçmişti. Açıkçası zaten sıkılıyordum ve bana kısa süreliğine oyalanacak bir şeyler çıkmıştı.
Dans salonunu Ceylin tarif etmişti. Okulun en alt katına inip salonu bulduğumda müdürün cidden paraya kıydığını fark etmiştim. Salon, üst düzey dans salonları gibiydi. İçeride birkaç kişi vardı. Selam verip girdim.
"Ilgın senden bahsetmişti." Dedi bir kız yanıma gelerek.
"Sonunda ikna edebilmiş demek ki." Dedi bir diğeri.
"Hepimiz geçen gün bahçede seni izledik. Çok iyiydin."
"Şu aptaldan daha iyiydin." Diyerek köşede oturan çocuğu gösterdi. Ayağı kırıktı. Ilgın'ın bahsettiği Güven'di sanırım.
Güven, bunları söyleyen kıza su şişesini atıp telefonuna döndü.
Bir süre sonra 10 kişilik bir grup toplanmıştı.
"Geç kaldım." Diyerek nefes nefese içeri giren kıza baktım. Hasiktir ama ya.
YOU ARE READING
İddia (GirlxGirl)
Short Story"Bahse varım bizim okulda erkek gibi davransa hiç anlaşılmadan 1 sene geçirebilir. 100 lirasına girerim." "100 lira mı? Yaparım ama onun için uğraşmam. Biraz ucuz değil mi sence de?" "Peki ya 100.000 lira?" "Deniz yapabilirim diyor ama birileri kes...