Частина 1 Рокова ніч

605 27 5
                                    

   Ніч. Повний місяць. На раніше спокійній галявині не вщухали звуки боротьби. Над тілом що лежало у своїй же крові схилилося троє молодих людей.

    -Енді,- звернувся помираючи чоловік до найстаршого.- Мій час спливає. Я мушу передати комусь силу альфи.-Після цих слів його очі загорілися яскраво-червоним кольором.

    -Ні ти будеш жити. Та й я...я ще не готовий-зі слізьми  на  очах  промовив  юнак. В той момент очі хлопчини з яскраво-жовтого перетворилися на криваво-червоний.

    - Стів, Стів, брате,- з останніх сил прохрипів помираючи колишній альфа.

    -Я тут брате,- мужчина  приблизно сорока років, прибіг до нього.

    -Забирай  дітей  і  тікай  з  міста,  як  можна  швидше- після  цих  слів  його  очі   закрилися   навіки.   

     Дівчина, яка сиділа біля нього залилася слізьми і поклала голову на плече братові. Цієї рокової ночі сім'я Рівера і зграя втратили альфу, брата і батька. 

     Стівен підняв з колін дівчину, що вже встигла виплакати всі сльози і сказав дітям чотири слова:

      -Збирайте речі. Ми їдемо.

       Що сталося спитаєте ви. Цієї ночі на сім'ю перевертнів Рівера напали  мисливці з, якими вони давно ворогують. І ось сьогодні ті перебили половину зграї, а ті хто вижили більше ніколи не повернуться до дому.

     ================================================================

Доброго дня(вечора) я сподіваюсь вам сподобалася за думка. Буду вдячна за відгуки і критику.

     Ваш автор:)

ЗграяWhere stories live. Discover now