Частина 8. Струм. Грати. Неволя.

229 15 2
                                    

  Прийшовши до дому першим ділом Рівера молодші першим ділом пішли шукати старшого брата.Через п'ятнадцять хвилин молодий альфа з'явився сам.

   Відчувши хвилювання, яким сильно несло від Рени і напруження від Ренді й сам насторожився .

    -Так розказуйте, що сталося- склавши руки на грудях Енді сердито подивився на молодших братів та сестру..

    Не витримавши пронизливого погляду Рена розповіла брату про їх здогади, що до альфи Скотта.

    Через декілька хвилин роздумів Енді сказав.

      Поки намагайтесь не видавати себе. Постарайтесь виявити ще перевертнів у школі. Якщо, щось станеться обов'язково кажіть мені і хлопці - серйозно подивився альфа на братів - бережіть сестру.

      З того моменту, як народилася Рена Енді пообіцяв собі, щоб там не було захищати сестричку і завжди повторяв про це братам. Коли до Рени чіплялися сусідські хлопчаки хулігани  Алекс і Ренді  не роздумуючи йшли розбиратися з ними. Після цього ніхто не чіпав Рівера меншу, бо боялися отримати від її братів.

     Зараз Рена подорослішала, окріпла, почала тренуватися разом з братами. Тепер вона з легкістю може покласти на лопатки дорослого бійця.

                                   *                                        *                                      *

    На дворі опускалися сутінки. Взявши куртку і телефон дівчина вирішила прогулятися, та подумати про сьогоднішній день.

     Запевнивши братів, що все буде добре, побігла у напрямку лісу.

     Рена любила швидкість. Відчуття свободи. Вона вірила, що зможе втікти від усього, від усіх проблем.

     Пробігши все далі і далі в ліс її вовчий слух вловив підозрілий шурхіт. Насторожилась і прийнявши бойову стійку дівчина стала чекати нападу. І тут біля її вуха в дерево встромилася стріла.  Очі Рівера змінили свій колір на яскраво-жовтий  на руках виросли кігті, а на зубах ікла.  

    З-за дерев вийшло четверо чоловіків з арбалетами і двоє з пістолетами. В них Рена впізнала тих хто в ту ніч перестріляв половину зграї, тих хто вбив її батька.

    Розуміючи  їй одній не встояти проти озброєних чоловіків, кинулася тікати. Вона бігла так швидко на скільки могла. Мимо неї пролітало, що найменше п'ять стріл. Та одна все таки поцілила дівчині в ногу.

ЗграяWhere stories live. Discover now