Частина 24. ,,Вовченнята повиростали"

191 20 2
                                    

Світло сліпіло в очі. Відкривши їх Рена роздивилася навколо і зрозуміла вона й ветеринарній клініці. Спиною до неї стояв якийсь чоловік. Дівчина вирішила якось привернути до себе увагу. Зрозумівши, що не може нічого сказати, кашлянула.

-О, Рена ти вже прокинулася. Я Алан Дітон, твої брати вже знайомі з тобою. Як ти почуваєшся?- він здавався дівчині тим кому можна довіряти.

-Нормально- про хрипіла вона і подумки зраділа, що голос повертався.

-Я бачу ти вже можеш говорити.- побачивши стурбований погляд дівчини, усміхнувся і сказав- З Ренді і всіма іншими все добре. Не хвилюйся.

Він вийшов з кімнати залишаючи дівчину саму. Через декілька хвилин до неї зайшов Айзек зі слізьми на очах, а побачивши, що його подруга прийшла в свідомість широко усміхнувся крізь сльози.

 Через декілька хвилин до неї зайшов Айзек зі слізьми на очах, а побачивши, що його подруга прийшла в свідомість широко усміхнувся крізь сльози

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Він підбіг до неї і стиснув у міцних дружніх обіймах.

-Що зі мною сталося? І чому ти плачеш? - вона хвилювалася за стан свого друга.

-Коли закінчився бій хтось підірвав вибухівку, а ти була най ближче до неї. Ти вся була в опіках. Ми дуже хвилювалися. Ти не приходила до тями два дні- Лейхі витер сльози.

-Але ж зараз все добре. Де Ренді? 

-Він весь час сидів біля тебе не їв і не спав. Годину тому ми ледь змогли змусити його піти до дому відпочити.

-Ну якщо мені вже краще, то я можу піти до дому.

Звичайно. Пішли- він допоміг їй встати.

ЧЕРЕЗ ДВА ДНІ

На дворі була на диво  гарна погода. На подвір'ї будинку Рівера компанія підлітків приємно проводили свої заслужені вихідні.

Малія сиділа в обіймах Стайлза. Тео і Ліам боролися на траві під наглядом свого альфи Скотта. Рена сміялася над ще одним жартом Алекса, в компанії Бретта, Ренді і Айзека. Доречі Лейхі вирішив на завжди залишитися в Бекон Хійлс. Дрейк у всю фліртував з Лідією, а дівчина очевидно була не проти. Енді десь пропадав весь день. Як пізніше виявилося в нього з'явилася дівчина. З нею він познайомився в інтернеті ще до переїзду. Рена звичайно образилася на нього через те, що він їй не сказав. Та після порції лоскоту від старшого брата, образи як рукою зняло. 

Стівен і Рой стояли на подвір'ї  і дивилися на щасливих підлітків. Пітер підійшов до чоловіків і дав їм по пляшці пива. Потім подивився на дітей і сказав.

-От і все. Вовченята повиростали.

-Ти друже, як завжди правий.



ЗграяWhere stories live. Discover now