В двері дому подзвонили. Відкривши Рена впустила Ліама.
-Ну чим займемося- хлопець стояв ніяково похитуючись з однієї ноги на іншу.
-Давай пограємо на приставці. Я сподіваюсь ти це любиш?- піднявши одну брову спитала дівчина.
-Ха ще питаєш! Та я справжній профі. Ніхто не може мене обіграти.- очі юнака загорілися, а на обличчі з'явилася усмішка.
-Ну це ми ще побачимо.
Взявши з кухні чіпси і газовані напої, підлітки всілися перед екраном, і взяли джостики в руки. Рахунок був рівний ніхто не збирався піддаватися.
Після години гри Рена почула, як у Ліама за бурчало в животі від цього а її обличчі з'явилася усмішка, а Данбар почервонів. Дівчина запропонувала перекусити. В холодильнику вона знайшла макарони і сир також поставила чайник та поклала в тарілку печиво. Зробивши домашнє завдання підлітки повернулися до гри. Через годину по засинали прямо на дивані спершись один на одного.
* * *
Повернувшись додому Алекс і Ренді застали дуже милу картину. На дивані згорнувшись калачиком мирно сопіла Рена пригорнувшись до Ліама, а той в свою чергу обійняв її однією рукою.
Не довго думаючи Алекс сфотографував це видовище. Ренді взяв сестру на руки і заніс до її кімнати, а потім накрив Ліама ковдрою. Подзвонивши Енді і попередивши про сплячого на дивані підлітка пішов спати.
***
Прокинулась дівчина від грохоту, що доносився скоріше всього з кухні. Спустившись до низу вона побачила трьох хлопців. Ренді бігав біля сковорідки на якій щось горіло, Ліам розмахував дим, що вилітав з духовки, а Алекс у весь голос сміявся ледь не падаючи зі стільця.
Подивившись на годинник Рена побачила, щодо школи ще є дві години. Давши вказівки, як прибрати весь цей бардак, почала думати чим нагодувати цих оболтусів.
Як результат Данбар мив посуд, її близнюк відчищав плиту, а кузен відкривав вікна на кухні.
Коли з прибиранням було покінчено дівчина відправила хлопців відмивати себе, а сама приступила до готування сніданку. Зважаючи на те що Рена була єдиною дівчиною в сім'ї Рівера, готувала вона досить добре. Замісивши тісто на на млинці, взялася їх смажити при цьому наспівуючи якусь пісню.
На запах прибігли хлопці і повсідалися за стіл в очікуванні смачного сніданку. Алекс поліз до тарілки з тістом за, що отримав ложкою по лобі від Рени.
Ренді допоміг сестрі накрити на стіл. Поставив полуничне варення, кленовий сироп, шоколад та мед. Дівчина віддала кожному його порцію і сіла снідати сама.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зграя
WerewolfВ Бекон Хілс приїхала нова сім'я: троє підлітків, дорослий чоловік і молодий альфа. Що змусило їх переїхати? Які відносини складуться зі зграєю Скота? Що приїхало за ними? Що чекає їх в на перший погляд спокійному містечку? Які таємниці пр...