Частина 13. Зухвалець. Гра.

156 18 0
                                    

Як пізніше з'ясувалося ніч Тео проведе в в кімнаті дівчини, що звичайно обурило її.

Виходячи з кімнати сестри Ренді і Алекс шіпнули їй на вухо:,, Якщо, що кричи". Дівчина нервово усміхнулася і сприйняла все як жарт. Хоча в кожному жарті є доля правди.

Швидко сходивши в душ Рена як можна швидше залізла під ковдру, щоб сховатися від Рейкена, який напрягав її своєю присутністю.

Не витримавши його погляду сердита дівчина висловила своє незадоволення.

-Ти так і будеш витріщатися?

-А ти так і будеш вдавати, що спиш-з обличчя хлопця не сходила усмішка, яка не обіцяла нічого хорошого.- Якщо вже ми обоє не спимо, пропоную зіграти у гру- дочекавшись кивка з боку Рівера, почав пояснювати правила - Отже, ми ставимо один одному запитання по черзі. Відповідаємо лише правду. Ну давай починай.

Задумавшись Рена поставила досить провокативне питання

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Задумавшись Рена поставила досить провокативне питання.

-Через, що ти так не подобаєшся Стайлзу?

На секунду в очах Рейкена промайнула чи то злість, чи то жаль. Опанувавши себе юнак відповів.

-Ну почнемо з того, що я вирвав серце своїй сестрі, перетворював підлітків на химер, співпрацював з жахливими лікарями і ледь не вбив Скотта.- він розповідав про це так наче про свої досягнення загинаючи при цьому пальці- Моя черга. Ей...ти чого зависла?- Тео поклацав пальцями перед її обличчям.

Вийшовши з роздумів Рена відсунулась, як можна далі від хлопця.

-Ох...зрозуміло.-втомлено видихнув Рейкен  і наблизився до Рівера намагаючись пояснити все їй.-Ти це...е послухай. Те, що ти тільки, що почула вже в минулому...-проте дівчина перервала його зі словами:

-Вийди з моєї кімнати.

-Рена послу...

-Я сказала вийди, або я прямо зараз розцарапаю тобі лице.

-Воу, воу не кип'ятись. Вже виходжу- піднявши руки в жесті ,, здаюсь" потихеньку вийшов з кімнати.

Як і очікувалось заснути дівчина вже не змогла та й з братами їй було б спокійніше. Тихо виглянувши з дверей потопала у спальню братів.

Зайшовши в ,,холостяцьку берлогу " вона застала таку картину. З верхнього поверху звисала голова Алекса з витягнутою рукою. Як виявилося хлопці грали в ,,камінь, ножиці, папір". Дивлячись на це дійство дівчина тихо хіхікнула.

Почувши цей звук Ренді  здивовано подивився на сестру яка стояла спершись об стіну.

-Рена, все добре?-схвильовано запитав брат.

-Та...я просто не хочу бути на само ті з Тео. Він якийсь слизький тип. Можна я сьогодні з вами переночую.

-Звичайно-Ренді підсунувся і дав можливість близнючці лягти біля нього, а потім накрив її ковдрою.

Перед тим, як заснути Рівера менша розповіла братам все, що дізналася про Рейкена.

За розмовами дітвора поринула у царство снів.  

ЗграяWhere stories live. Discover now