Частина 18. ,,А ти не такий вже й гімнюк"

158 17 0
                                    

В  вечері десь о дев'ятій годині  а телефон Рени прийшло повідомлення від невідомого номера.

Невідомий:  Привіт киця.

Тільки одна людина нещодавно  її так назвала.

Рена:  Бретт?

Рена:  Звідки в тебе мій номер?

Невідомий:  Великий секрет 

Рена:  Ну і чого тобі треба?

Невідомий:  Я хотів запросити тебе на прогулянку. 

-Ну і хто пише?- спитала Малія, що сиділа на ліжку з Реною.

Оскільки сьогодні була черга Тейт бути з Рівера, то дівчата виперли хлопців з кімнати і говорили про своє дівчаче.

-Мене Бретт кличе гуляти.

- І, що ти погодилася?

-Ще ні, але мені всерівно зосталося три дні треба спробувати все.

-Ну тоді вітписуй.

Рена взяла телефон і надрукувала відповідь.

Рена: Я згодна. А коли?

Бретт: Зараз

На останьому повідомлені дівчина впала в шок і подивилася на Малію.

-Нічого собі. Ну він і швидкий.-Тейт здивовано подивилася на подругу - і чого ти чекаєш? Збирайся, а перед братами я тебе прикрию.

-Дякую- обійнявши подругу Рена написала Талботу адресу і щоб він чекав її біля вікна.

Переодягнувшисьзі свого домашнього одягу на джинси, чорний світшот і шкіряну куртку, сказала ,,Папа" Малії і вилізла з вікна де її чекав Бретт.

-Привіт киця -хлопець привітно усміхнувся.

-Здоров півень

Вирішивши йти в парк підлітки говорили про все на світі. Про музику, лакрос, фільми, книги. На диво в них виявилося багато спільного. Через пів години прогулянки Рена сказала:

-Ну показуй свої очі.

-Не зрозумів. Ну ось- Талбот став перед дівчиною.

-Я мала на увазі вовчі очі. Можеш не приховувати я ще на полі зрозуміла ти не звичайна людина.

Хлопець усміхнувся і опустив голову, а потім на декілька секунд його очі загорілися яскраво-жовтим.

-Тепер твоя черга.

Вже райдужна оболонка дівчина змінила колір на на такий самий яскраво-жовтий. Через деякий час коли вони поверталися до дому хлопець поставив запитяння.

-Чому ти так швидко погодилася?

-Ну по-перше ти не такий вже й гімнюк- після цих слів Брет хіхікнув- а по-друге мені жити зосталося від сили дні три. Тому я намагаюся встигнути як можна більше.

-Що сталося? Чому три дні?- Брет стурбовано подивився на дівчину.

-Ну якщо коротко, то -на секунду Рена замовкла, а потім продовжила- клан мисливців, які вбили мого батька, лишили під дверима голову вовка і записку, що мені лишилося тиждень.-сльоза скотилася по її щоці. Вона поспішила її витерти. - кожного дня біля мене хтось зі зграї Скотта, щоб якщо допомоготи. Сьогодні була черга Малії тому я так легко вирвалася.

Поки вона це розповідала підлітки дійшли до її дому. Бретт розкинув руки для обіймів і сказав:

-Якщо потрібна буде моя допомога клич. Тим більше мій номер в тебе вже є.

-Обов'язково- відповіла Рена кинувши на прощання-Бувай півень.

-Бувай киця- відповів він і пішов до дому щасливий, і насвистуючи якусь мелодію.





ЗграяWhere stories live. Discover now