Частина 19.,,Два альфи в домі? А чому б і ні"

146 17 0
                                    

В кімнаті на Рену чекала Малія з хитрою усмішкою на обличчі.

-Чого ти на мене так дивишся?

-Та нічого просто моя подруга пішла по серед ночі гуляти з хлопцем якого знає трохи більше дня.- з серйозним виразом на лиці сказала Тейт, а потім усміхнулася.-Та  розказуй вже.

Інколи Рена дивувалася як швидко міняється настрій її подруги.

-Ну, що розказуй? Ми гуляли і говорили,і все-тут вона згадала про дещо- брати не заходили?

-Ні можеш не хвилюватися. Вони сплять як без задніх ніг.

Ще довго говорячи, сміючись і б'ючись подушками, дівчата вляглися спати. Засинаючи Рена думала про те, як пройшов ще один хороший день і про дату своєї смерті яка вже наближалася все ближче, і ближче.

***

Прокинулися дівчата за дуже дивних умов.

Так от в годи так пів сьомого ранку до їхньої кімнати завалилися брати. За стрибнули на ліжко де спали подруги і почали їх лоскотати. Після цього звичайно тікали від них по всьому дому. Енді дивлячись на це дійство ледь не падав від сміху, та ігнорував прохання хлопців про допомогу.

Повернувшись до кімнати дівчата зі сміхом вляглися  на ліжко. Потім все-таки змусили себе  збиратися в школу.

***

Діставшись як завжди пішки до школи підлітки зустрілися з компанією Маккола.

-Рена сьогодні ти проведеш час в моїй компанії - Скотт широко посміхнувся.

-Рена сьогодні ти проведеш час в моїй компанії - Скотт широко посміхнувся

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Ндаааа- протягла дівчина- два альфи в домі, але чому б і ні. Будемо чекати тебе біля школи.

Після цього дітвора розійшлася по кабінетах.

Уроки пройшли на диво швидко і настав час для тренування. Тренер аж світився коли вийшов до команди.

-Оболтуси мої дорогі! Я готовий вас роз цілувати, та не буду.-Всі діти були здивовані таким хорошим настроєм Фінстока.-Оскільки ви постаралися на минулій грі то тренування відмінняється. Та не рослабляйтеся.-закінчивши свою промову тренер пішов далі святкувати.

Зраділа команда розійшлися хто куди. Кіра взяла Рену під руку і вони щебечучи про щось своє дівчаче попрямували до роздягальні.

***

Маккол разом з Рівера вже підходили до їхнього дому. У будинку крім них нікого не було. Стівен весь день пропадав у Хейлів, а  Енді на роботі.

На швидку руку Рена приготувала робіт поки Алекс стукав ложкою по столі з криками ,,Їсти, їсти" . Через хвилин п'ять близнюки синхронно крикнули ,,Стули пельку" на що Скотт усміхнувся.

Поївши і подякувавши Рені підлітки вирішили зіграти у ,,Монополію". Маккол вигравши вже другу партію гордо ходив по кімнаті зі словами ,.Я природжений бізнесмен". Алекс же знову програв слухаючи Ренине ,, А я завжди знала, що ти марнотратник".

Загалом компанія непогано проводила час поки...

ЗграяWhere stories live. Discover now